معرفی ارزان ترین مقاصد گردشگری جهان

اگر به دنبال رزرو یک تعطیلات فراموش نشدنی هستید ممکن است هنگام فهمیدن قیمت برای مقاصد محبوب مانند پاریس و لندن و رم و حتی دوبلین و ایرلند شوکه شوید. خبر خوب این است که جایگزین های مقرون به صرفه تر اغلب وجود دارد و شما از یک تجربه کم جمعیت و بدون دردسر نیز لذت خواهید برد. پس با ما در مجله همگردی همراه باشید برای معرفی ارزان ترین مقاصد گردشگری جهان...

پاریس

کیکنی ایرلند به جای دوبلین، ایرلند

کیکنی از مقاصد گردشگری ارزان قیمت در فاصله یک ساعت و نیم در جنوب غربی دوبلین واقع شده است، یک جایگزین بسیار عالی و ارزان قیمت برای پایتخت است. پایتخت قرون وسطی ایرلند است که در تاریخ و فرهنگ معروف است. البته قلعه کیکنی خانه باشکوه قرن 12ام است. پیاده روی خطوط مخروطی که با انواع مغازه های جالب و بارها و رستوران ها طراحی شده است، قبل از سفر به قلعه است که هنوز به light river نرسیده است. سلسله بوتلر از سال 1391 تا 1935 ساکن ان بودند، شما می توانید نمونه های خانوادگی را که در سال های گذشته در گالری نمایش داده شده است، ببینید. گاهی اوقات کیکنی به عنوان "قلب خلاق ایرلند" نامیده می شود، درصد زیادی از جمعیتش درگیر هنر و صنایع دستی هستند که بدان معنی است که یک مکان ایده آل برای کشف یک سوغات منحصر به فرد و دست ساز و ارزان ترین مقاصد گردشگری است. همچنین تا حدودی  با رستوران های متعددی که غذای فوق العاده ای را با ظروف حاوی مقدار زیادی از مواد تشکیل دهنده محلی سرو می کنند به "شهر غذا" تبدیل شده است هرچند بهتر است که برای تولید برخی از بهترین آبجو های کشور نیز شناخته شود از جمله اسمیت ویکس. به عنوان نمونه در یکی از بارها مانند متی میلرز هر کدام با نوار منحصر به فرد خود و فضای مجزا در سراسر پنج طبقه گسترش یافته اند.

مقاصد ارزان تعطیلات 1

نکسوس یونان به جای سانتورینی، یونان

همه درباره سانتورینی صحبت می کنند، اما نکسوس اغلب نادیده گرفته می شود. بزرگترین جزایر سایکلادیک، در اگ ان واقع در نیمه راه میان میکوون و سانتورینی قرار دارد که شناخته شده ترین ارزان ترین مقاصد گردشگری جهان است. در اینجا، شما فرصتی برای تجربه زندگی واقعی در روستای یونان خواهید داشت، اما قیمت محل اقامت از 25 دلار شروع می شود، در حالی که شما چیزی در سانتورینی با 90 دلار پیدا نخواهید کرد، و بیشتر اتاق ها بسیار با کیفیت تر هستند، برخی از آن ها بیش از 1000 دلار در شب است. نکسوس تجربه فوق العاده متفاوتی را ارائه می دهد، جایی که هنوز می توانید یک خر را که در خیابان راه می افتد، همراه با خانه های شسته و رفته جذاب، کوه های سرسبز، تاکستان های زیبا، گیاهان زیتون و سواحل زیبا مشاهده کنید. رستوران های زیادی نیز وجود دارند که بر روی میز رو به مزرعه غذا را سرو می کنند، و همچنین مکان های جالب تاریخی مانند مجموعه ای از مجسمه های کوروس که قدمت آن به قرن هشتم میلادی می رسند

مقاصد ارزان تعطیلات 2

ورشو لهستان به جای لندن انگلستان

ورشو از ارزان ترین مقاصد گردشگری، چیزهای زیادی را که لندن دارد بدون قیمت بالا ارائه می دهد. شما یک تاریخ جذاب، فراوانی موزه های شگفت انگیز، قلعه های با شکوه، فضاهای سبز پر زرق و برق، معماری متنوع و تعداد زیادی از بارها برای لذت بردن از لجر محلی را با قیمتی زیر 2 دلار پیدا خواهید کرد. صحنه ناهارخوری و سرگرمی شهر در کشور بهترین است، به علاوه شما می توانید غذا هایی را از سراسر جهان با کیفیت خوب و مقرون به صرفه بخورید چرا که از ارزان ترین مقاصد گردشگری جهان است. برای فقط با تعداد کمی بیشتر از 2 نفر، شما می توانید به فوتوپلاستیکون ورشو مراجعه کنید یکی از چندین تئاتر عکس 3بعدی  در جهان است. در اینجا شما می توانید عکس های تاریخی از همه چیز را از دوره جنگ جهانی دوم ورشو تا اواخر 1960 بررسی کنید.

مقاصد ارزان تعطیلات 3

مونترال، کبک به جای پاریس، فرانسه

شما احتمالا می دانید که هزینه های هواپیما فقط برای پرواز در خارج از کشور ارزان نیست، بنابراین اگر شما از دیدار پاریس برگردید، باید بدانید که می توانید خود را در فرهنگ فرانسوی در مونترال، کبک، کانادا غوطه ور کنید. این شهر زرق و برق دار فرانسوی دومین شهر بزرگ در کانادا پس از تورنتو است، و به عنوان سرمایه فرهنگی کشور در نظر گرفته شده و از مقاصد گردشگری ارزان قیمت است. در خیابان سنت پل در مونترال قدیمی قدم بزنید و با فضای معروف اروپایی آن ممکن است احساس کنید که واقعا در پاریس هستید. اگرچه این یک کیلومتر طول می کشد، اما سنگ های قیمتی آن با یک ناهارخوری بی پایان، کافه، بوتیک و گالری های هنری در ساختمان های تاریخی باشکوه قرار گرفته است. اگر شما به دنبال کرایه فرانسوی هستید فرصت های زیادی خواهید داشت از جمله ال اکسپرس و لالوکس و دکا77.

مقاصد ارزان تعطیلات 4

پوگلیا ایتالیا به جای توسکانی ایتالیا

یکی از ارزان ترین مقاصد گردشگری جهان، واقع در "پاشنه چکمه ایتالیا" در منطقه جنوبی آفتابی کشور است، به طور شگفت آوری پوگلیا تا به حال توسط گردشگری خراب نشده است. گردشگری ممکن است در حال افزایش باشد، اما شما هنوز هم می توانید این جا بازدید کننده های بسیار کمتری نسبت به سایر نقاط کشور پیدا کنید، بنابراین شما می توانید در خیابان ها بدون ازدحام جمعیت از طریق تورها حرکت کنید و از قیمت های پایین تر نیز بهره مند خواهید شد. پوگلیا دارای شخصیت و جذابیت منحصر به فرد و همچنین مناظر نفس گیر است که شامل دریاهای فیروزه ای درخشان، شن و ماسه طلایی نرم و گیاه های زیتون است. در این جا همه چیز آرام تر است، افراد دوستانه تر هستند، و در اینجا تجارت کمتری وجود دارد. بررسی شهرهای تپه ای مانند اوستانی، به نام "شهر سفید"و مکان های شگفت انگیز و منحصر به فرد مانند البروبلوتریل، خانه های سقفی مخروطی در پولیگا منحصر به فرد هستند. شما می توانید در کل پیتزا را برای 5 دلار صرف کنید یک بطری شراب را 5 دلار بخرید و انواع وعده های خوراکی را در مغازه های محلی کشف کنید.

مقاصد ارزان تعطیلات 5

پورتلند، اورگان به جای سیاتل، واشنگتن

بسیاری از ساکنان دولت واشنگتن ، برای لذت بردن از فروش بدون مالیات به اورگون به خصوص پورتلند می روند چرا که یکی از مقاصد گردشگری ارزان قیمت است و شما ممکن است بخواهید انجام دادن همان کار را در نظر بگیرید. در حالی که سیاتل اسپیس نیدل و بسیاری از جاذبه های دیگر را دارد، پورتلند مزایای زیادی را با قیمت پایین ارائه می دهد. این شهری است که وودو دونات معروف جهان را به دنیا آورد، که در آن شما می توانید دوناتی مانند وودو دال را پر از ژله تمشک و شکلات انتخاب کنید و یا حتی با ان پیوند بخورید. برای طرفداران پورتلندیا، بدون شک، دشوار است که به محل دیگری برسند که در آن نمایش تلویزیونی گرفته شده است. سایر نکات برجسته عبارتند از معامله در مغازه های 50+ کارتی در شهر، قدم زدن در باغ ژاپنی، که یکی از بهترین ها در خارج از ژاپن است، و بررسی صحنه های زنده باورنکردنی موسیقی.

مقاصد ارزان تعطیلات 6

هانوی، ویتنام به جای بانکوک، تایلند

این سرمایه جذاب ویتنامی متفاوت از سایر پایتخت های آسیایی است و قطعا از مقاصد گردشگری ارزان قیمت است. این یک کلاژ ظریف از تأثیرات فرهنگی از فرانسه و چین است، که هنوز هم می تواند فرهنگ های محلی ویتنامی را حفظ کند. شهر شلوغ سهم خود را از آسمان خراش ها و دوچرخه ها دارد، اما شما همچنان معماری الهام گرفته از فرانسه و غذا را همراه با پارک های زیبا، دریاچه ها، بلوارهای سایه دار و بیش از 600 معبد و بتکده در بخش بزرگ قدیمی اش خواهید یافت. هم محل اقامت و هم غذا در سراسر ویتنام تمایل دارند ارزان و بسیار با کیفیت باشند. یک کاسه خوشمزه از رشته فرنگی به قیمت زیر یک دلار و اقامت در خوابگاه مرکزی بک پکرز هانوی که در آن خوابگاه ها تنها 5 دلار در شب است و شامل صبحانه، اینترنت و آبجو رایگان در شب است.

مقاصد ارزان تعطیلات 7

پرتغال به جای اسپانیا

پرتغال یکی از مقرون به صرفه ترین مقاصد غربی اروپا و مقاصد گردشگری ارزان قیمت است و ارزان تر از همسایه اش اسپانیا است. بخش زیادی از دلربایی جهانی قدیمی خود را، با بسیاری از قلعه های باستانی، گیاهان زیتون بی پایان و روستاهای ماهی گیری دوست داشتنی، حفظ می کند، و در عین حال اقامت یک هفته کامل در هتل پنج ستاره در پایتخت لیسبون، برابر با فقط یک یا دو شب اقامت در یک هتل لوکس در مادرید یا بارسلونا است. یکی از زیباترین قصرهای اروپا را ببینید، کاخ ملی پنا، نمونه افسانه ای شراب بندر، در رودخانه دوور گشت و گذار کنید و هنگامی که خورشید از خیابان کاپ غروب می کند نگاه کنید. وینسنت، که در کنار خط ساحلی خیره کننده در قاره قرار دارد، برای برترین غروب افتابش در سراسر اروپا مشهور است. سواحل کارت پستالی، با حدود 50 کیلومتر شن و ماسه در سراسر کشور یافت می شود، و در لیسبون، شما می توانید از گوش دادن به صدای موسیقی سنتی فادو لذت ببرید، و از طریق مناطق تاریخی مانند آلفتا با پیچ و خم جذاب خیابان های باریک بلوط سرگرم شوید.

مقاصد ارزان تعطیلات 8

لیوبلیانا، اسلوونی به جای پراگ، جمهوری چک

این شهر افسانه ای به نام "پراگ بدون گردشگران" است و برای کیف پول شما بسیار مقرون به صرفه تر است. در یک دره کوهستانی در امتداد رودخانه ی لیوبلیانا واقع شده است، اغلب گفته می شود که لیوبلیانا زیباترین شهر اروپای شرقی است، هنوز اینجا، شما به راحتی می توانید با کمتر از 40 دلار در روز و کمتر از 15 دلار در شب اقامت با کیفیتی داشته باشید. شام فوق العاده را می توانید با کمتر از 20 دلار داشته باشید، در حالی که قیمت یک لیتر شراب محلی در سوپرمارکت حدود 4 تا 5 دلار می باشد. خیابان های سنگ فرش شده با موزه ها و گالری های هنری، نگاهی است به معماری که از قرون وسطی و همچنین دوره های رنسانس و باروک می آید، و برای سفر جالب و دیدنی جاده ای معروف ترین جای اسلوونی را ببینید، دریاچه بلد، که کمتر از یک ساعت با لیوبلیانا فاصله دارد.

مقاصد ارزان تعطیلات 9
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

آشنایی کوتاه با ارزان ترین مقاصد جهان برای سفر

فائزه راستی ، شنبه 27 اردیبهشت 1399

با ما در این مطلب خواندنی همراه شوید تا شما را با ارزان ترین مقاصد جهان برای سفر آشنا کنیم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :