اطلاعات سفر به مالدیو | نکاتی که در سفر به مالدیو باید بدانیم!

برای سفر به هر جایی باید یک سری نکات را همیشه در نظر داشته باشیم. مطلب امروز ما در مورد سفر به مالدیو می باشد.مالدیو که پایتخت آن شهر ماله می باشد دارای جمعیتی بالغ بر 427000 نفر است و در قسمت جنوب غربی کشور بزرگ هندوستان و در اقیانوس هند واقع شده است. در مجموعه اطلاعات سفر به مالدیو بدانید که جزیره مالدیو به عنوان کوچک ترین و کم جمعیت ترین کشور در قاره آسیا شناخته می شود. برای داشت یک سفر بدون دغدغه به مالدیو لازم است برخی نکات را به شما همراهان عزیز مجله همگردی عرض نماییم نکاتی که مهم هستند پس درادامه مطلب با ما با راهنمای سفر به مالدیو همراه باشید.

جزیره مالدیو

سفر به مالدیو با هواپیما

بسیاری از مسافران با پروازهای چارتر سفر به مالدیو انجام میدهند، هواپیمایی بریتیش ایرویز هم از اکتبر 2009، 3 بار در هفته به جزایر مالدیو پرواز دارد پروازهای بین المللی در فرودگاه Hulhule شهر ماله انجام می گیرد. در مجموعه اطلاعات سفر به مالدیو بدانید که ما سرویس های منظمی با هواپیمایی های درجه یکی مانند امیریتس (از دبی)، قطر (از دوحه)، ایر سریلانکا (از کولومبو) و هواپیمایی سنگاپور (از سنگاپور) برقرار است. تعداد اقامتگاه هایی که در مالدیو وجود دارد به بیشتر از 106 اقامتگاه می رسد.

جزایر مالدیو

هزینه سفر به مالدیو

اگر تصمیم دارید که هزینه زیادی برای اقامت در مالدیو خرج نکنید وپیشنهاد ما به شما دوستا این است که در میهمان خانه هایی که در مالدیو وجود دارند اقامت کنید چون قیمتشان تقریبا منصفانه تر و کمتر می باشد.اقامت گاه هایی که در طول اقامت خود در مالدیو انتخاب می کنید تمام این اقامت گاه ها در جزایری که مختص خودشان است وجود دارند تقریبا پهنای این جزایر از 150 متر تا 2/5 کیلومتر متغیر است . در سفر به مالدیو بدانید که شاید هر جزیره ای تنها یک اقامت گاه باشد پس برای یک جزیره خاص چندین اقامت گاهع متفاوت ممکن است وجود نداشته باشد بنابر این در انتخاب خودتان برای اقامتگاه با محدودیت روبه رو هستید. در مجموعه توصیه های راهنمای سفر به مالدیو دقت کنید کدام جزیره و اقامت گاه را انتخاب می کنید.

سفر به مالدیو

راه های دسترسی به مالدیو

در سفر به مالدیو بعد از این که با هواپیما به ماله پایتخت جزیره مالدیو رسیدید بسته به این که کدام اقامتگاه را برای ماندن انتخاب نموده اید دو راه برای رفتن به اقامتگاه پیش روی شما قرار دارد یا از طریق هواپیما که با هواپیماهای دریایی صورت می گیرد یا از طریق زمینی با قایق . هواپیماهای دریایی که در ماله مالدیو وجود دارند فقط قابلیت پرواز در طول شب را ندارند بنابر این به گونه ای برنامه ریزی کنید که قبل از این که هوا کاملا تاریک شو شما به ماله رسیده باشید. چون وگرنه مجبور خواهید شدتا صبح منتظر هواپیماهای دریایی بمانید بنابر این سعی کنید در خصوص برنامه پرواز و امکانات رفاهی و اقامتی با مدیر تورتان دقیق مشورت کنید بعد برای خرید تور اقدام نمایید.علت این که گردشگران این منطقه را برای گردش انتخاب می کنند بیشتر به خاطر تفریح ها و هیجان های آبی است که در جزیره مالدیو وجود دارد اگر بخواهیم مالدیو را نگین سواحل گرمسیری به حساب آوریم به راستی سخن گزافی نگفته ایم .باید بگوییم جزیره زیبا و رویایی مالدیو برای کسانی که عاشق شیرجه زنی هستند ، بهشت شیرجه زنان است و به این نام نیز شهره می باشد.

مالدیو جزیره ای رویایی

تفریحات

در مجموعه اطلاعات سفر به مالدیو و راهنمای سفر به مالدیو بدانید که اقامتگاه هایی که در جزایر مالدیو وجود دارند برنامه تفریحی چندانی برای گردشگران ارائه نمی دهند برای مثال برخی داری تورهایی برای گردش در دهکده های ماهیگیری ویا گردش در شهر ماله هستند همان طور که گفتیم به غیر از فضای طبیعی و گردشگری با قایق چیز زیادی را نمی توانید از اقامتگاه های مالدیو انتظار داشته باشید یا می توانید همش شیرجه بزنید در میان آب و به تفریح های آبی خودتان را مشغول کنی یا در زیر نور آفتاب در ساحل دراز بکشید و کتاب مورد علاقه تان را بخوانید شاید یکی از تجربه های شیرین در سفر به مالدیو پرواز با هواپیماهای دریایی باشد مخصوصا اگر با یک دوربین عکاسی در صندلی کنار پنجره بنشینید و از آسمان آبی و دریای نیلگون عکس بگیرید بسیار لذت بخش و دلپذیر خواهد بود برای من که این کار بسیار دوست داشتنی است شما را نمی دانم !

سفر به جزیره زیبا و دیدنی مالدیو

توصیه هایی برای اقامتگاه مناسب

1-توجه به این نکته از راهنمای سفر به مالدیو در نظر داشته باشید که اتاق های هتل ها و اقامتگاه های تفاوت اصلی شان در موقعیت قرارگیری است مثلا این که پشت به جزیره یا رو به ساحل و یا دریا قرارد اشته باشند حائز اهمیت می باشد وعموما اتاق ها یک طبقه هستند البته دو طبقه هم پیدا می شود.
2- اگر بخواهید در جزیره ای گران تر اقامت نمایید مطمنا تراکم اتاق ها هم کمتر خواهد بود و جزیره کوچکتر همیشه به این معنا نیست که اتاق های کمتری دارد.
3-در سفر به مالدیو هر چقدر هزینه کنید به همان میزان اتاقی که برای اقامت در اختیار شما قرار داده می شود دارای امکانات بیشتر و بهتر خواهد بود می توانید از سایت اقامتگاه یا از بروشور اقامتگاه اتاقتان را انتخاب کنید.
4- اقامتگاه ها ممکن است دارای زمین تنیس ، مراکز شیرجه زنی ، اجرای موسیقی زنده ، حوض آب گرم و یا باشگاه بدن سازی باشند برای این که بدانید یک اقامتگاه چه امکاناتی را ارائه می دهد توصیه ما به شما همراهان گرامی مجله همگردی این است که سایت اقامتگاه مورد نظر را حتما نگاهی بیاندازید.
5-هر امکاناتی که نیاز دارید ای نکته ظریف را مورد نظر قرار بدهید که جزیره ای که انتخاب می کنید در نوع غذا ، امکانات و سایر تفریحاتی که می خواهید انجام دهید تاثیر دارد برخی جزایر هستند که فقط یک رستوران دارند و در زمینه غذا شما با محدودیت در تنوع غذا روبه رو خواهید شد.
6- در مجموعه نکات راهنمای سفر به مالدیو همان طور که گفتیم جزیره ای که برای اقامت انتخاب می کنید خیلی مهم است اگر علاقه مند به ورزش هستید اقامتگاه و جزیره ای را انتخاب کنید که مجموعه های ورزشی دلخواه شما در آن ها وجود داشته باشد.در جزایر مالدیو فقط در ساعاتی خاص امکان غواصی وجود دارد و این طور نیست که بخواهید هر زمان دلتان خواست به غواصی بپردازید . برخی از اقامتگاه ها در جزایر مالدیو دارای سایت هایی برای شیرجه زنی و غواصی هستند که می توانید با کمی تحقیق و جستجو بهترینشان را پیدا کنید .جزایر مالدیو هر کدامشان زیبایی بی نظیری دارند و فضای ساحلی و دریا که دورتا دور پیرامونی جزیره را احاطه کرده است بسیار زیبا است و منظره ای بی نظیر را به تصویر کشیده است . هر چه از ماله مرکز و پایتخت جزیره مالدیو دور تر باشید مطمنا سکوت و آرامش بیشتری را لمس خواهید کرد. استخر در برخی اقامتگاه ها در واقع از خود آب دریا است و استخر جدایی ندارند . چون که همه جا تقریبا آب است و زیبایی ساحل و آسمان آبی روشن که تصویری زیبا را جلوی چشمان شما قرار می دهد.در مجموعه اطلاعات سفر به مالدیو تالاب هایی که در برخی از اقامتگاه ها وجود دارند باعث می شود شما بتوانید یک موج سواری خاطره انگیز و شنای فراموش نشدنی را تجربه کنید. برخی از اقامتگاه ها این امکانات را دارند و شما باید در انتخاب اقامتگاه مورد نظر دقت بیشتری به خرج بدهید . البته یکی از این سایت های معروف شیرجه در آری اتول Ari Atoll وجود دارد ولی این نکته را مد نظر داشته باشید که این سایت شیرجه زنی خیلی شلوغ و پر ازدحام می باشد.

سواحل رویایی مالدیو
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

دانستنی های سفر به آنتالیا | نکاتی که باید در سفر به آنتالیا بدانیم

مهیار قاسمی ، پنج شنبه 4 مرداد 1397

آنتالیا یکی از شهرهای مهم و توریستی کشور ترکیه است.  بهتر است قبل از مسافرت به هرشهر یاکشوری سعی کنید به توصیه های زیر عمل کنید

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :