سایت Airbnb | کرایه خانه در شهرهای بزرگ جهان

یکی از جالب ترین تحولات در سفر در سال های اخیر، رشد وب سایت Airbnb بوده است.سایتی که شناخته شدو به سرعت رشد کرد و بسیاری ازمردم از آن بی اطلاع بودند. این  پلت فرم آنلاین به مردم اجازه می دهد از مردم محلی آپارتمان، خانه و یا اتاق اجاره کنند. این اغلب می تواند ارزان تر از اقامت در یک هتل باشد، و همچنین گزینه ای بهتر برای کسانی است که به دنبال یک تجربه راحت تر هستند.
یکی دیگر از ویژگی های جذاب این است که شما می توانید در بررسی های ارائه شده توسط دیگر افراد، آپارتمان وحتی میزبان دلخواه خود را پیدا کنید. در این مطلب چند نکته برای استفاده از Airbnb برای کرایه خانه در شهرهای بزرگ جهان وجود دارد! پس با ما در مجله همگردی همراه باشید...

کرایه خانه در شهرهای بزرگ جهان

مزایای استفاده از Airbnb

یکی از جنبه های مهم استفاده از Airbnb این است که به شما امکان می دهد که در محله ها و مناطقی از شهراقامت کنید که به طور معمول برای گردشگران قابل دسترسی نخواهد بود. با این سایت شما آگاهی بهتری نسبت به نواحی توریستی شهر پیدا می کنید و کرایه خانه در شهرهای بزرگ جهان راحتتر است.
تسهیلات ارائه شده در این آپارتمان ها نیز بسیار مفید است، مانند داشتن یک آشپزخانه، که باعث می شود تهیه غذا در طول سفر بسیار آسان تر و ارزان تر از خوردن غذا بیرون ازآپارتمان باشد.
به علاوه، برای سفرهای طولانی، برای کسب و کار و یا لذت بردن، هزینه های اجاره آپارتمان از طریق وب سایت می تواند به طور قابل توجهی ارزان تر از اقامت در یک هتل باشد.

اجاره آپارتمان Airbnb 1

پیدا کردن آپارتمان برای سفر خود

یکی از بخش های مهم سرویس Airbnb این است که گزینه های انتخاب آپارتمان بسیار انعطاف پذیر هستند. در حالی که صفحه اول فقط برای مقصد شما، زمان اقامت شما و تعداد مهمان ها را می پرسد، می توانید با بسیاری از گزینه های بیشتر در صفحه دوم، جزئیات بیشتری را جستجو کنید.
به عنوان نمونه درسایت، می توانید برای بودجه محدودی جستجوکنید ،به دنبال محل خاصی بگردید یا امکاناتی مثل وجودحیوان خانگی و وای فای راجستجو کنیدوهر نوع سرویسی که مناسب شما است.

Airbnb

برقراری ارتباط با میزبان شما

یک امکان مهم در وب سایت Airbnb این است که یک مرکز پیام رسانی وجود دارد که به شما اجازه می دهد تا با میزبان ارتباط برقرار کنید، اینکه آیا در آپارتمان خود اقامت دارید یا حتی در یک اتاق در مالکیت خود؟
این یک راه عالی برای ایجاد ارتباط با شخص مورد نظر شما است و همچنین اطمینان حاصل شود که شما یک مهمان خوب هستید.
یکی از جنبه های مورد علاقه من برای اجاره از طریق Airbnb این است که از طریق سایت، یک ارتباط داخلی با یک مکان محلی ایجاد می کنید که معمولا بسیار مفید است و توصیه هایی در مورد آنچه که در منطقه خواهید دید دریافت خواهیدکرد.

Airbnb چیست

دیگر امکانات سایت Airbnb

اگر شما طولانی مدت سفر می کنید یا ترجیح می دهید از یک تلفن همراه یا تبلت استفاده کنید، می توانید از برنامه Airbnb رایگان دانلود کنید که گویای ایده ای است که برای کار با این برنامه طراحی شده است.
شما می توانید تمام اطلاعات موجود در وب سایت اصلی را مشاهده کنید، امابرنامه دراصل برای تلفن همراه ارایه شده است.

امکانات Airbnb

در طول اقامت خود چه کاری باید انجام دهید؟

یکی از ویژگی های بزرگ سایت Airbnb این است که شما از یک فرد محلی آپارتمان اجاره می کنید نه از یک هتل بزرگ بنابراین مودب و دوستانه باشید. میزبان ها معمولا دوستانه هستند و اغلب به عنوان هدیه خوشامد کاری هرچند کوچک انجام می دهند مثلا بطری شراب می گذارند یا نقشه محله رادراختیارتان قرار می دهندو خانه را ترک می کنند.
از اطلاعات محلی میزبان استفاده کنید، سوالات خود را بپرسید و از توصیه های او استفاده کنید.
به یاد داشته باشید که Airbnb یک هتل نیست، پس مطمئن شوید که از خانه میزبان خود مراقبت می کنید و هنگام ترک خانه به موقع به آن ها اطلاع می دهید.

اجاره آپارتمان Airbnb 2

دریافت کدکوپن رایگان 35 دلاری
مرحله 1: در Airbnb ثبت نام کنید.
مرحله 2: پس از ثبت نام، وارد حساب کاربری خود شوید.
بر روی نام خود کلیک کنید (در سمت راست بالای نوار منو قرار دارد) و روی ویرایش نمایه کلیک کنید. مطمئن شوید که مشخصات خود را به طور کامل پرکرده باشید، تا صاحبان خانه بتواند بیشتر در مورد شما بداند.
مرحله 3: با یک اعتبار 25 دلاری برای یک سفر برنامه ریزی کنید.

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

انتظار می رود نرخ اتاقهای هتل در شهرهای بزرگ جهان دو رقمی شود

گلاره یوسف پور ، یکشنبه 16 مهر 1402

براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، انتظار می رود نرخ اتاقهای هتل در شهرهای بزرگ جهان دو رقمی شود.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :