اقامت در بهترین هتل ها در کوالالامپور مالزی!

مالزی کشوری است با طبیعت، فرهنگ و سنت بسیار زیبا و جالب که هر کسی را با هر سلیقه ای به خود جذب می کند. در این سال ها مالزی مقصد بسیاری از گردشگران و مسافران بوده است. هتل های مختلف و بسیار در شهرهای مالزی موجود است که با توجه به میزان هزینه ای که می خواهید بکنید، محل اقامت و کیفیت آن تغییر می کند. اگر برای بار اول به کوالالامپور سفر می کنید، باید بدانید، مرکز شهر کوالالامپور بهترین مکان برای مشاهده کردن و آشنا شدن با فرهنگ این کشور و فرهنگ هایی است که به آن وارد شده است، مانند چینی، هندی، اندونزیایی و بریتانیایی. از جمله عوامل موثر در رضایتمندی مسافران، محل اقامت و دسترسی محل اقامت شان به مکان های دیدنی و جاذبه های مقصد سفرشان است. در این جا تعدادی از بهترین هتل ها در کوالالامپور مالزی، که نسبت به هتل های دیگر این شهر که تعداد زیادی نیز هستند، بیشتر مورد استقبال مسافران قرار گرفته اند، از نظر معماری و فضای داخلی ویژگی های جالب توجهی دارند و از نظر موقعیت نیز بسیار مناسب هستند و مسافران به راحتی آن ها پیدا می کنند و همچنین با اقامت در بهترین هتل های کوالالامپور زمان کمتری را در رفت و آمد به مکان های اصلی شهر طی می کنند، پس با ما در مجله همگردی همراه باشید برای معرفی هتل های برتر در کوالالامپور...

کوالالامپور

بهترین هتل های کوالالامپور

ویلا سامادهی (Villa Samadhi)

این هتل از بهترین هتل ها در کوالالامپور مالزی با سبکی متفاوت از آن چه که از هتل ها گمان می شود، در مرکز شهر قرار گرفته است. این هتل به شکل ویلا می باشد و در اطراف آن ساختمان های بلندی ساخته شده، که خود نمادی از مقاومت در برابر دیگر ساختارهایی (برج ها و آسمان خراش ها) است که در این شهر رواج پیدا کرده اند. این هتل دارای حیاط مرکزی است و برخی از اتاق های آن رو به این حیاط بالکن هایی دارند. در داخل این هتل از چوب بادوام جنوب شرقی آسیا و در سقف آن از کاه گل سنتی استفاده شده است. در این هتل گلدان ها آب نماهای مختلف و همچنین مبلمان هایی وجود دارد که در زمان تغییر می کنند تا فضای متنوعی را ایجاد کرده باشند. برخی از اتاق های این هتل دارای آشپزخانه هستند.

ویلا سامادهی مالزی
هتل ویلا سامادهی مالزی

ایمپیاناکی.ال.سی.سی هتل (Impiana KLCC Hotel)

این هتل از هتل های برتر در کوالالامپور نیز در مرکز شهر و در نزدیکی خیابان جلان راملی (Jalan Ramlee) قرار دارد. به این هتل آلواریم کی ال سی سی، کنوانسیون کوالالامپور و مرکز خرید سوریا کی ال سی سی نزدیک می باشد. کف این هتل تماما از چوب است و طراحی داخلی بسیار زیبایی دارد. از جمله امکانات این هتل استخر و کافه 24 ساعته آن است.

هتل ایمپیاناکی.ال.سی.سی هتل مالزی

مجستیک هتل کوالالامپور (The Majestic Hotel KL)

هتل مجستیک از بهترین هتل های کوالالامپور در واقع یکی از آثار قدیمی و تاریخی کوالالامپور است که به ثبت ملی نیز رسیده است. معماری این بنا متعلق به اوایل دهه 1930 است که از نشانه های دوران استعمار بریتانیا می باشد. از این هتل برای بسیاری از رویدادهای مهم سیاسی و اجتماعی و اقامت بازدیدکننده های بین المللی استفاده می شود. این هتل در بخش قدیمی شهر و پشت ایستگاه قطار، در نزدیکی موزه ملی، مسجد ملی، موزه هنرهای اسلامی، باغ های برکه ای و پارک های پرندگان و پروانه ها قرار دارد.

مجستیک هتل کوالالامپور
مجستیک از هتل کوالالامپور

هتل مایا کوالالامپور (Hotel Maya KL )

این هتل آپارتمان (هتل بوتیک گونه) نیز در نزدیکی مرکز شهر می باشد. این هتل از نظر خدمات رسانی شیوه جالبی را پیش گرفته است، به این گونه که برای هر مهمان پیش خدمت اختصاصی قرار می دهد. هتل مایا فضایی بسیار آرام دارد و آسمان خراش های شهر کوالالامپور را می توان از این جا دید که منظره بسیار زیبایی را ایجاد کرده اند. این هتل آپارتمان دارای 100 اتاق بدون دستشویی و حمام و آشپزخانه (استودیو) و 106 سوئیت می باشد. در این هتل استخر آب درمانی وجود دارد.

هتل مایا کوالالامپور
هتل مایا در کوالالامپور

ماندارین اوریینتال کوالالامپور (Mandarin Oriental KL)

این هتل بزرگ از هتل های برتر در کوالالامپور در نزدیکی برج های دو قلو پتروناس و مرکز خرید کی ال سی سی قرار گرفته است. از ویژگی های این هتل این است که از همه لحاظ تمام سلیقه ها را پوشش می دهد، حتی در نوع غذا و تعداد رستوران ها (5 رستوران با تنوع غذایی بسیار بالا). منظره قابل دید از این هتل، پارک مرکزی شهر می باشد.

ماندارین اوریینتال کوالالامپور
هتل ماندارین اوریینتال کوالالامپور

شانگری لا هتل (Shangri-La Hotel KL)

این هتل بسیار لوکس در خیابان بوکیت بینتاگ (Bukit Bintang) قرار دارد و توسط باغ های سرسبزی احاطه شده است. این هتل دارای یک بخش دیگر به نام شانگری لا کی ال است که اتاق های بسیار لوکس و با طراحی ویژه (اتاق های بزرگ، حمام با طراحی داخلی سفارشی، اتاق نشینمن جدا و فضای کار) برای مهمانان خاص خود دارد. هتل شانگری لا، لوکس ترین هتل در کوالالامپور شناخته می شود که مهمانان ویژه ای نیز در آن اقامت می کنند. از جمله ویژگی های منحصر بفرد این هتل منظره بسیار زیبا و باغ های زیبایی است که از هر اتاق به آن ها دید هست.

شانگری لا هتل کوالالامپور
شانگری لا هتل

آنگون بوتیکیو (Anggun Boutique)

این هتل آپارتمان نیز در خیابان بوکیت بینتاگ قرار دارد. در نزدیکی این هتل فروشگاه ها، مراکز خرید و رستوران ها و کافه های بسیاری وجود دارند. این هتل در سال 1920 توسط فردی چینی به نام چانگ کینگ سئونگ در بین دو فروشگاهی که توسط استعمار گران بریتانیایی ساخته شده اند، ساخته شده است. کف این هتل از چوب است و اتاق های آن دارای تخت های شاهی می باشد. از ویژگی های این هتل رستوران بسیار مشهور آن در طبقه بالایی و معماری مختص به مالزی می باشد. هتل آنگوئن در محله ای گران قرار گرفته است اما از نظر قیمتی مناسب و به صرفه است.

آنگون بوتیکیو کوالالامپور
هتل آنگون بوتیکیو کوالالامپور

کارکوسا سری نگارا (Carcosa Seri Negara)

این هتل در قلب کوالالامپور و در بین چندین هکتار فضای سبز و چمنزار ساخته شده است، و در آن گیاهان به خصوصی رشد پیدا می کنند، معماری این هتل زیبا، به سبک معماری ایتالایی به نام کاراکوسا است که به معنای دوست داشتنی است. ویژگی این هتل مانوس بودن آن با توسعه و هویت مالزی است.

کارکوسا سری نگارا کوالالامپور
کارکوسا سری نگارا در کوالالامپور

پیکولو هتل (The Piccolo hotel)

این هتل آپارتمان با فضای خاصی که در ارتباط با محیط زیست و زندگی دریایی دارد، هتلی جالب توجه است. این هتل به صورت نیم دایره ای ساخته شده است و در هر اتاق عکسی از مدیر این هتل، دکتر کورت اسورکولا دیده می شود.

پیکولو هتل کوالالامپور
پیکولو هتل در کوالالامپور

چاینا تاون بوتیکو هتل (Chinatown Boutique Hotel)

این هتل آپارتمان که از بهترین هتل های کوالالامپور است، در محله چینی ها و نزدیک به ایستگاه متر و تاکسی قرار دارد. این هتل در سال 2009 ساخته شده و معماری آن به سبک معاصر است و از جمله ویژگی های منحصر بفرد خود این است که هر اتاق این هتل معماری متفاوتی دارد.

چاینا تاون بوتیکو هتل کوالالامپور
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

هتل های لوکس گواتمالا | بهترین هتل ها برای اقامت در گواتمالا

سعید حسنی ، شنبه 5 اسفند 1396

طبیعت گواتمالا به عنوان یکی از بهترین اسرار آمریکای مرکزی به خود می بالد. در این مکان است که شما می توانید خرابه های شهر های قدیمی میامی . . .

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :