معرفی تعدادی از زیباترین مقاصد گردشگری برای سلفی گرفتن

شما در عصر مدرن باید سفر و ماجراجویی های خود را در اینستاگرام، فیسبوک و مانند آن ثبت کنید. با ما در مقاله بهترین مقاصد گردشگری برای سلفی گرفتن همراه شوید تا شما را با تعدادی از مناسب ترین مقاصد گردشگری برای سلفی گرفتن آشنا کنیم. قطعا، آشنایی با زیباترین مقاصد گردشگری برای سلفی گرفتن برایتان مفید خواهد بود.

ترولز تانگ

ترولز تانگ که در زبان محلی ترولتونا خوانده می شود، یکی از جالب ترین قسمت های نروژ و یکی از زیباترین مقاصد گردشگری برای سلفی گرفتن است. این مکان در عصر یخبندان و پس از آنکه آب یک قطعه کوه را منجمد و آن را مسدود کرد، شکل گرفت. به منظور حفظ زیبایی سنگ، هیچ مانع ایمنی برای آن تاکنون ساخته نشده که این امر تا حدودی خطرناک است. در این کشور باشکوه کمبودی از لحاظ چشم اندازهای زیبا برای سلفی گرفتن وجود ندارد و برخی از نقاط برجسته دیگر آن شامل دره های فیورد بوده که فرصت هایی باورنکردنی را برای پیاده روی، صعود، دوچرخه سواری و رانندگی را ارائه می دهد.

ترولز تانگ

غارهای کریستال

اگر تا بحال کنجکاو شده اید که جهان در زیر یخ چگونه است، غارهای کریستال ایسلند یکی از بهترین مکانها برای فهمیدن آن هستند. چندین آژانس وجود دارند که در تور گشت و گذار ایسلند غارهایی مانند یخچال واتناجوکول را نمایش می دهند. در زمستان تنها از طریق یک ورودی باریک میتوان وارد غارها شد، زیرا سرما یخ را سخت کرده است. هنگامیکه شما وارد این مورد از مناسب ترین مقاصد گردشگری برای سلفی گرفتن می شوید، یکی از زیباترین آثار هنری طبیعت را مشاهده خواهید کرد.

غارهای کریستال

دریای مرده

دریای مرده دارای نمک بیشتری از نمک دریا بوده و به همین دلیل است که انسانها بطور معجزه آسایی مانند چوب پنبه روی آب شناور می مانند. همچنین، اعتقاد بر این است که حاوی مواد معدنی درمانی بوده که برای درمان انواع بیماری های پوستی ایده آل است. البته، خود را در گل فروکردن و شناور کردن در آب خیلی شور قطعا یکی از جالب ترین سلفی ها شما می تواند باشد. سفر خود را جلو بیندازید، زیرا کارشناسان معتقدند که ممکن است در 50 سال آینده ناپدید شود.

دریای مرده

گرند کنیون

گرند کنیون به حدی فوق العاده است که حتی تکنولوژی هنوز به نقطه ای نرسیده که دوربین بتواند عمق آن را به درستی ترسیم کند. در حالیکه بسیاری از مردم از قسمت جنوبی بازدید می کنند، لبه شمالی فرصتی برای یک تصویر بهتر را فراهم می کند. در این منطقه کمتر بازدید شده و به مراتب خلوت تر از پارک، ظاهری پانورامایی همراه با بسیاری از مسیرهای پیچ خورده برای لذت بردن وجود دارد. البته، شما همیشه می توانید با قاطر به پایین بروید، در حالیکه از ماجراجویی با یک حیوان تنومند عکسهای فراموش نشدنی را از یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای سلفی گرفتن می گیرید.

گرند کنیون

دریاچه های پلیتوایس

دریاچه های پلیتوایس، بزرگترین پارک ملی کرواسی و قدیمی ترین در جنوب شرقی اروپا ممکن است توسط کسانی که در خارج از منطقه هستند، شناخته شده نباشد. این مطمئنا یکی از حیرت انگیزترین مناطق طبیعی جهان است. پیچ و خم های دریاچه ها و آبشارها، سرسبزی زنده و آبهای روشن در رنگهای دائما در حال تغییر به طوری فانتزی بوده که اگر شخصا آن را ندیده باشید، فکر می کنید که با کامپیوتر ساخته شده است. اگر قصد سفر به این مکان و گرفتن سلفی را دارید، مطمئن شوید که در مسیرهای پیاده روی قدم می زنید، زیرا شماری از افراد حتی زمانی که در مسیر راه رفتن قرار دارند، بطور جدی مجروح و کشته می شوند.

دریاچه های پلیتوایس

ماچو پیچو

ماچو پیچو اغلب در بالای لیست سفر مسافرین قرار دارد و همچنین به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از مقصدهای برتر جهان برای سلفی است. از این گذشته، چه کسی دلش نمی خواهد از خودش در حالیکه پشت آفتاب رنگارنگ بالای شهر نابود شده اینکاها و زیر مه ایستاده، عکس بگیرد؟ این عزلتگاه سلطنتی امپراتور اینکا، پاچاکوتی بوده که در بالای دره ارووبامبا قرار گرفته است. برای کسانی که در خارج از محدوده اطراف آن زندگی می کردند، ناشناخته بود تا زمانیکه توسط هیرام بایگام کشف شد.

ماچو پیچو

مجسمه یادبود مسیح

مجسمه یادبود مسیح شناخته شده ترین نماد ریو و یکی از عجایب هفتگانه جدید جهان است. گرفتن یک سلفی در اینجا نه تنها بزرگترین منظره را به شما هدیه می دهد، بلکه به دوستان و خانواده نشان می دهد که شما موفق به صعود از یک کوه شدید. اگر این هنوز به اندازه کافی برای شما هیجان انگیز نیست، پرواز با گلایدر دستی بر فراز پدرا بونیتا در پارک ملی تیجوکای ریو را در نظر بگیرید که مانند پرنده ها، تمام ساحل و جنگل را می بینید.

مجسمه یادبود مسیح

ونیز

ونیز با معماری باشکوه کلا بر روی آب ساخته شده است. جایی که اتومبیل ها توسط قایق ها و قایق های ساحلی جایگزین شده اند، یک جواهر بوده که مورد علاقه بسیاری از عکاس هاست. شما می توانید یا یک قایق را که از بین دخمه های پرپیچ می چرخد را انتخاب کنید یا یکی از میدان های قرون وسطایی زیبا را.

ونیز

صخره های موهر

صخره های موهر ستاره مشهور هالیوود است که در فیلم هایی مانند هری پاتر و شاهزاده دورگه و عروس شاهزاده خانم مشهور شد. این نمای دیدنی سالانه یک میلیون بازدید کننده جذب می کند و صخره ها به بیش از 700 فوت بالای اقیانوس اطلس می رسند. در یک روز روشن می توانید یک عکس از خودتان را با خلیج گالوی، کوههای دوازده پین و جزایر آران به عنوان پس زمینه بگیرید. وقتی اینجا هستید، به صدای نوازنده چنگ، تینا مولرونی هم گوش فرا دهید.

صخره های موهر
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

معرفی تعدادی از زیباترین مکان های دنیا برای برگزاری مراسم ازدواج

ن. چرمچی ، یکشنبه 17 فروردین 1399

با ما باشید تا در نوشتار بهترین مکان های دنیا برای عروسی، زیباترین مکان های دنیا برای برگزاری مراسم ازدواج را به شما معرفی کنیم.

نظرت چیه
1 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 13 فروردین 1397

    اسرائیل نه سرزمین اشغالی