زوریخ کارت، از بهترین امکانات سفر به سوییس و شهر زوریخ

hb دوشنبه 23 بهمن 1396

همواره در نقاط مختلف جهان شهرهای گردشگری برای ارائه خدمات گردشگری به بازدید کنندگان با یکدیگر در رقابت هستند تا بازدید کنندگان بیشتری را جذب کنند. در این این میان شهر زوریخ با ارائه خدمات جالب و متنوع برای گردشگران یکی از پیشتاز ترین موارد در این زمینه به شمار می رود. ارائه زوریخ کارت یکی از این موارد می باشد که در ادامه بیشتر با آن آشنا می شویم. ما در این مقاله به بررسی قیمت زوریخ کارت و مزایای زوریخ کارت می پردازیم.

زوریخ

معرفی کارت های گردشگری:

در حال حاظر در تمامی بخش های اقتصادی دنیا از جمله بخش اقتصاد گردشگری رقابت برای جذب بازدید کننده بسیار زیاد می باشد لذا هر شهری که در ارائه خدمات به گردشگران پیشی بگیرد قطعا در زمینه جلب آن ها موفق تر خواهد بود از همین رو یکی از جدید ترین خدمات ارائه شده در دنیا ارائه زوریخ کارت هستند. این کارت ها در واقع مجموعه ای از خدماتی است که یک گردشگر در طول سفر خود به آن ها نیاز خواهد داشت. یک گردشگر با به همراه داشتن این کارت می تواند از خدماتی مانند بازدید از مکان های دیدنی و زیبای شهر مانند خدمات هتل ها بخش های تفریحی که جز مزایای زوریخ کارت است و با قیمت به مراتب کمتر از آنچه بدون داشتن این کارت باید بپردازد استفاده کند. در واقع با داشتن چنین کارتی هزینه های سفر به یک شهر زیبا و دیدنی به مراتب برای شما کمتر خواهد بود. این خدمات ممکن در است در طول سفر بسیار برای شما کاربردی باشد و ما در اینجا به بررسی قیمت زوریخ کارت خواهیم پرداخت.

معرفی کارت های گردشگری

زوریخ کارت:

اکنون که با ویژگی ها و خدمات این کارت ها آشنا هستید، می توان به طور خاص به معرفی یکی از این کارت ها پرداخت. از زیباترین و پر بازدیدترین شهرهای گردشگری اروپا می توان زوریخ را نام برد که با استقبال بسیار زیاد گردشگران مواجه می شود. این شهر از اقصا نقاط جهان گردشگران بی شماری را به خود جذب می کند لذا ارائه خدمات گردشگری متنوع و خاص برای این افراد زیاد دور از ذهن نخواهد بود. شهر زیبا و دیدنی زوریخ در کشور سوئیس (همسایه آلمان،اتریش، فرانسه، ایتالیا) خدماتی کاربردی را در این کارت برای بازدید کنندگان فراهم کرده است که در ادامه به معرفی مزایای زوریخ کارت می پردازیم.

زوریخ کارت

طریقه تهیه این کارت:

برای تهیه کردن زوریخ کارت بسیار کاربردی می توانید هم از طریق اینترنت اقدام کنید و هم به مراکز تعیین شده برای خرید زوریخ کارت مراجعه کنید. هزینه ی تهیه کارت یک روزه برای افراد بالغ معادل 25 دلار و هزینه ی تهیه کارت سه روزه برابر 50 دلار خواهد بود. همان طور که از لیست قیمت ها واضح است تهیه این کارت برای گردشگران و افرادی که قصد سفر به این شهر را دارند بسیار به صرفه خواهد بود واین از مزایای زوریخ کارت است.

طریقه تهیه این کارت

مزایای کارت:

به طور کلی می توان گفت امکانات این کارت ها بسیار قابل توجه می باشند و سهولت در کار ها و بازدید از نقاط جذاب و گردشگری را برای بازدید کنندگان به همراه خواهد داشت. نا گفته نماند که میزان اختلاف در هزینه ها نیز با وجود این کارت بسیار قابل توجه خواهد بود. این خدمات در در قسمت های مختلف که برای یک گردشگر لازم خواهد شد ارائه می شود. از کاربردی ترین امکانات این کارت می توان به امکان استفاده از نقاط تفریحی، امکان جا به جایی و حمل و نقل بدون پرداخت هزینه در داخل شهر، امکان بازدید از مکان های دیدنی مانند موزه ها، امکان بازدید از جاذبه های گردشگری شهر، ارائه بسته ی کامل از نقشه های مورد نیاز شهری، قایق سواری، امکان استفاده از رستوران ها مراکز خرید و تفریحی با قیمت بسیار پایین تر اشاره کرد.از مهم ترین مزایای استفاده از این کارت ها می توان به تفاوت قیمت های مشهود و سهولت در انجام سفر و بازدید ها اشاره کرد که در کیفیت سفر شما بسیار تاثیر گذار خواهد بود. از دیگر فواید  استفاده از این کارت ها می توان به کمتر شدن زمان لازم برای انجام کار ها در سفر اشاره کرد. در ادامه به مزیت های استفده از این کارت اشاره خواهیم کرد.صرف زمان کمتر برای انجام تدارکات سفر، امکان استفاده از مکان های تفریحی بیشتر با هزینه کمتر نسبت افرادی که بدون کارت سفر می کنند. با استفاده از این کارت ها شما ناخواسته و بدون پرس وجو مکان های دیدنی و پر بازدید شهر را نیز که هر گردشگر در برنامه ی بازدید های خود در سفر قرار می دهد نیز مطلع خواهید شد.با همراه داشتن این کارت در بسیاری از موارد لازم نیست در صف های انتظار برای خرید بلیط و ورود به مجموعه های تفریحی وقت خود را تلف کنید. آشنا شدن با ویژگی های شهر و مطلع شدن از مواردی که در طول سفر به آنها نیاز خواهید داشت. ما در اینجا به قیمت زوریخ کارت می پردازیم.

مزایای کارت

نکات مهم درباره ی کارت:

با توجه به تمامی نکاتی که در بالا گفته شد اما دانستن موارد زیر نیز برای تهیه زوریخ کارت بسیار مفید خواهد بود. حتما در زمان خرید دقت لازم را داشته باشید که این کارت ها باید از مراکز خریداری مجاز تهیه شوند و همچنین پس از تهیه توسط دستگاه های مجاز و تعبیه شده در محل تایید شوند تا دارای اعتبار محسوب شوند در غیر این صورت کارتی که شما خریداری کردید فاقد اعتبار می باشد و ممکن است برای استفاده از آن دچار مشکل شوید. به هیچ وجه کارت خود را از مراکز غیر معتبر و نا شناخته خریداری نکنید. این کارت پس از اولین استفاده از آن فعال می گردد و زمان استفاده از کارت از همان روز محاسبه خواهد شد پس هنگام خرید لازم نیست نگران اتمام اعتبار کارت باشید. اعتبار کارت تا پایان تاریخ انقضای ذکر شده آن می باشد. لازم است در جریان باشید که از هر مکان دیدنی که جز لیست موجود در کارت می باشد تنها یک بار می توانید بازدید کنید. این مطلب درباره قیمت زوریخ کارت است.

نکات مهم درباره ی کارت

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

راهنمای سفر به زوریخ | شهری افسانه ای و دیدنی در سوئیس

کیانا صدیقی ، سه شنبه 14 آبان 1398

یکی از شهرهای جذاب و زیبای کشور سوئیس، زوریخ است. در این مطلب به معرفی بیشتر این شهر می پردازیم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :