چگونه با بودجه کم به آلمان سفر کنیم، سوالی کلیدی و مهم

اروپا به عنوان یک منطقه با بودجه کم به خاطر سهولت حمل و نقل و مقصد های بی شماری که دارد ورشکسته نخواهد شد. گرچه یورو در برابر دیگر ارزها اخیرا تضعیف شده است، مسافرت به آلمان هنوز هم می تواند نسبت به سایر نقاط اروپا نسبتا گران باشد. همانطور که در تمام سفرها، اگر در هزینه های خود احتیاط کنید و بهترین گزینه ها را از نظر ارزش پول خود بدست آورید هنوز هم می توانید به آلمان با بودجه کم سفر کنید و از تجربه کردن لذت ببرید! به طور طبیعی، در مورد گزینه های ناهارخوری و گشت و گذار برای به حداکثر رساندن سفر خود، مناسب خواهد بود اما لازم نیست برای مقرون به صرفه بودن تجربه کردن آن را کاهش دهید. این مقاله درباره سفر به آلمان و سفر ارزان به آلمان است و اینکه چگونه با بودجه کم به آلمان سفر کنیم.

سفر به آلمان

حمل و نقل در آلمان

از نوامبر تا مارس، خارج از فصل به آلمان بروید.  بنابراین پرواز در آلمان در این ماه ها ارزان تر خواهد بود. شما ممکن است بخواهید از ایالات متحده به یک مرکز بزرگ مانند لندن بروید و سپس یکی از مهمترین پروازهای هوایی تخفیفی اروپایی یا قطار به آلمان را بگیرید. فرانکفورت و برلین نیز معمولا ارزان تر از ایالات متحده آمریکا نسبت به شهرهای دیگر آلمان هستند. گرچه آلمان دارای یک قطار شبکه ای با سرعت بسیار بالا است، بلیط ها همیشه ارزان قیمت نیستند، بنابراین اگر می خواهید سریعترین مسیر را به مقصد خود ببرید، مطمئن شوید بلیط خود را چند هفته پیش رزرو کنید. اگر زمان سفر مسئله ای شما نیست اغلب خواهید دید که قطارهای منطقه ای یا اتوبوس های منطقه ای بسیار مقرون به صرفه هستند. در شهرهایی مانند مونیخ، می توانید سی تی کارت ها را برای حمل و نقل عمومی روزانه یا هفتگی خریداری کنید که در مقایسه با برخی از هزینه های اتوبوس و مترو ارزان تر است. این متن درباره اینست که چگونه با بودجه کم به آلمان سفر کنیم و درباره سفر به آلمان و سفر ارزان به آلمان بحث می کند.

حمل و نقل در آلمان

اقامت در آلمان

اگر واقعا می خواهید در آلمان به سر ببرید، بهترین پیشنهاد به شما این است که اقامت ارزان در مسیر خود پیدا کنید. اتاق های خوابگاه برای 10-20 یورو در هر شب در دسترس است و اگر بخواهید یک اتاق خصوصی داشته باشید می توانید برای آن تا 60 یورو در هر شبانه روز صرف کنید. اگر شما مثل من هستید، از سفر شبانه خود لذت ببرید و برخی از "zzz" های رایگان را در فرودگاه یا ایستگاه قطار دریافت کنید! در شهرهای بزرگ آلمان آگاه باشید که برای تخت خوابگاه ها در اینجا می توانند تا 30 یورو هزینه کنید. به عنوان یک جایگزین بودجه می توانید اقامت ارزان تر در مرکز شهر پیدا کنید و روزانه با اتوبوس یا مترو سفر کنید. این متن درباره سفر ارزان به آلمان و سفر به آلمان است.

اقامت در آلمان

خوردن و نوشیدن

برلین یکی از ارزان ترین مکان های غذا و نوشیدنی در آلمان است. برای کسانی که در تلاش برای صرفه جویی در مقدار زیادی پول هستند ممکن است وعده های غذایی از فروشندگان خیابانی بهترین غذا کم بودجه را با زیر 5 یورو ارائه می دهند. غذاهای آلمانی سنتی مانند براتورست، کارتوفلسات(سالاد سیب زمینی) و یا کاریورست، سوسیس سرخ شده گرم، بریده بریده شده و سس کریستالی دارند، راه های خوشمزه ای برای تجربه فرهنگ محلی هستند و تنها هزینه ای حدود 3-5 یورو می پردازند. یکی دیگر از گزینه های غذائی که ممکن است انتظار نداشته باشید، طیف گسترده ای از غذاهای قومی است که آلمان می تواند ارائه دهد. این در واقع گرانتر از غذای سنتی آلمان است، بنابراین آن را به فالافل، کباب یا لامکون (پیتزا ترکی) ترجیح دهید. بعد از یک شب بیرون رفتن شما اغلب خواهید دید که غذای "آخر شب" محلی کباب دونر ترکی است. برای آن ها فقط چند یورو صرف می شود و خوشمزه هستند! این متن درباره سفر به آلمان است.

خوردن و نوشیدن

فعالیت های ارزان

فعالیت ها و جاذبه ها معمولا بزرگترین هزینه برای مسافران در خارج از محل اقامت هستند. در آلمان تورهای هدایت شده یا کشتی های قایقرانی رودخانه شما حدود 25 یورو یا بیشتر را صرف می کند، بنابراین شما با برخی از این فعالیت های کم بودجه مخارج خود را متعادل کنید: تورهای پیاده روی یک راه عالی برای آوردن شما هنگام ورود به یک شهر جدید می باشند و به شما ایده هایی را می دهند که می خواهید به آنجا برسید. اکثر خوابگاه ها در شهرهای بزرگ هر روز تورهای پیاده روی را ارائه می دهند که معمولا در انتها رایگان و با توصیه نکته برای راهنمایی شما هستند. سفر خود را برای شرکت در یک بازارهای کریسمس سنتی برنامه ریزی کنید. بررسی کنید که کدام موزه ها در یک شهر توجه شما را جلب می کند و بررسی کنید که آیا آن ها در یک روز خاص از هفته یا دوره زمانی اجازه ورود رایگان دارند. اجاره یک دوچرخه می تواند به طور معمول در حدود 15 یورو در روز هزینه داشته باشد اما اجازه می دهد تا بیشتر در شهر یا ناحیه خارج از شهر دیدن کنید تا اینکه بتوانید با راه رفتن آن ها را ببینید! اگر قصد دارید در یک منطقه در فضای باز، مانند جنگل سیاه یا پارک ملی برشتس گادن کاوش کنید به جای پیاده روی با یک گروه راهنمایی به تنهایی پیاده روی کنید. بعد از ظهر یک پیک نیک در یکی از پارک های زیبایی آلمان مانند ایلشا گاتن در مونیخ داشته باشید.

سفر به آلمان با بودجه کم 4

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

بودجه سفر | چگونه با سفر ارزان لذت بخش سفر کنیم !

محمد صادق ، یکشنبه 1 مرداد 1396

برای اینکه یک سفر خوب و راحت داشته باشیم ، یکی از موضوعات اصلی تعیین و تنظیم صحیح مقدار بودجه ماست

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :