10 جاذبه برتر آلاسکا برای تفریح و تماشا

آلاسکا منطقه ای در آمریکا دارای طبیعت بی نظیر و جذاب، بیابان های خشن و حیوانات در معرض خطر انقراض است. اینجا یک فرصت عالی برای تماشای دیدنی های آلاسکا از جمله، یخچال های زیبا، غارهای یخی، کوه ها، جنگل ها و پارک های حفاظت شده، فراهم می کند. لیست ما از این ده نقطه تفریح در آلاسکا را ببینید. پس با ما در مجله همگردی همراه باشید برای تماشای جاذبه های گردشگری آلاسکا...

آلاسکا

10) تماشای خلیج بریستول

بریستول بیابانی است که به شرق دریای برینگ می رسد. این دریا همیشه طوفانی است و شما اینجا بلندترین موج های جهان را خواهید دید. ارتفاع برخی از این موج ها حتی به 10 متر (30 فوت) نیز می رسند. باراک اوباما، این خلیج را یک گنجینه ملی و منطقه حفاظت شده اعلام کرد. این منطقه منابع مختلفی دارد: ازجمله طلا، نفت، گاز و ماهی قزل آلا.
چرا به آنجا بروید؟
خلیج بریستول یکی از دیدنی های آلاسکا، برای انواع گونه های در معرض خطر مانند: نهنگ های شمال و شمال غربی، ایل ستیلر، خلخال دریا، بلوگا ونهنگ های وحشی، یک منطقه حفاظت شده است. بازدید کنندگان می توانند در مهمانخانه ها که امکانات کمپینگ عالی دارند، اقامت داشته باشند یا این که خود را به چالش بکشند و به راه خود در بیابان ادامه دهند. دراینجا تورهای مختلف، از جمله ماهیگیری، در دسترس هستند.

تفریح و تماشا آلاسکا 10

9) به اسنوموبیل سواری بروید

این تفریح در آلاسکا برای دیوانگان سرعت وهیجان، جذابیت بالایی دارد. همه ی چیزی که شما برای اسنوموبیل سواری به آن نیاز دارید اینجا مهیا است: یک سرزمین عظیم که از یک لایه ضخیم برف پوشیده شده است و دره ها که در این منطقه به خوبی برای این تفریح جواب می دهد. تورهای هدایت شده ای وجود دارد، به طوری که مبتدیان نیز دراستفاده از آن به هیجان می آیند.
چرا به آنجا بروید؟
تورها می توانند سفارشی شوند و شامل ماهیگیری روی یخ، عکاسی حیات وحش و مشاهده شفق شمالی باشند.

تفریح و تماشا آلاسکا 9

8) تماشای آبشار ناگت

از دل یک منظره یخی، آبشار قدرتمند ناگت نظرت را جلب می کند. آبشاری به ارتفاع 377 فوت (115متر) که به دریاچه مندنوهال می ریزد. کل محیط اطراف آن، یک مقصد بسیار زیبای و ازجاذبه های گردشگری آلاسکا است که جذب بسیاری از بازدید کنندگان می شود.
چرا به آنجا بروید؟
تماشای آبشار و مناظر اطراف آن، از طریق پیاده روی روی یخ، تجربه ای فراموش نشدنی را فراهم می کند.

تفریح و تماشا آلاسکا 8

7) اسکی در گریدوود

گوردوود درگذشته یکی از معادن طلا بوده و امروزه از جاذبه های گردشگری آلاسکا است و از یک زمانی به بعد تبدیل به مکانی برای اسکی شده است. در طول زمستان، لایه ی ضخیم برف آنجا را به یک مکان عالی برای اسکی تبدیل می کند اما هرگز بیش از اندازه شلوغ نیست.
چرا به آنجا بروید؟
طبیعت زیبای آلاسکایی، شفق شمالی و خدمات عالی و این که شلوغ نیست یک تعطیلات شگفت انگیز را رقم می زند.

تفریح و تماشا آلاسکا 7

6) چراگاه خرس ها

برای داشتن یک تعطیلات ماجراجویی بین المللی و تفریح در آلاسکا، بازدید از چراگاه خرس ها ضروری است. بازدید کنندگانی که تمایل دارند طبیعت را با خرس های بزرگ قهوه ای ببینند. آنها می توانند حیوانات وحشی را از یک پلت فرم مشاهده یا مستقیما از مراتع تماشا کنند.
چرا به آنجا بروید؟
این چراگاه، امکانات ایمن و راهنما را برای اطمینان از تجربه کمپینگ امن فراهم می کنند.

تفریح و تماشا آلاسکا 6

5) تماشای بیابان مه آلود افجوردز

طلوع خورشید و مناظر اطراف آن دراین منطقه بیابانی جذاب وبیاد ماندنی است. این محیط زیست، یک سرزمین دورافتاده و ناپدید شده در بخش جنوبی آلاسکا و از دیدنی های آلاسکا است. عبورآب های باریک ازمیان سنگ ها، بهترین راه قایقرانی را خلق کرده است. اینجا یک تورشبانه برای گردشگران ماجراجو یک پیشنهاد جسورانه است.
چرا به آنجا بروید؟
برای بازدیدکنندگان، سفردریایی یا هوایی با امکانات ویژه پیشنهاد می شود تا به راحتی به تماشای طبیعت بکروتحسین برانگیزاین منطقه بپردازند.

تفریح و تماشا آلاسکا 5

4) روی یک یخچال راهپیمایی کنید

یخچال شناور ماتانوسکا، بزرگترین و واقعا صعب العبورترین از نوع خود است. بازدیدکنندگان می توانند برآن سوارشوند و پیاده روی کنند. یخچال ماتانوسکا غارهای یخی زیبای بسیاری رادرخود پنهان دارد که می تواند مورد بررسی قرار گیرد. مسیرهای عبور و خروج یخچال به خوبی توسعه یافته است وتجربه آن را بسیار آسان نموده است.
چرا به آنجا بروید؟
ضروری است که حداقل یک یخچال را در این سرزمین برف و یخ ، تجربه کنید.

تفریح و تماشا آلاسکا 4

3) به یک سفردریایی بروید

دراین سفر دریایی پرنس ویلیام را جستجو کنید و تفریح در آلاسکا را تجربه کنید. خط ساحلی چشمگیر دارای یخچال هایی با نام تیدواترکه در اقیانوس سقوط می کنند. مسافرین روز می توانند از این منظره چشمگیر زمین لذت ببرند.
چرا به آنجا بروید؟
این سفر به شما اجازه می دهد تا یخچال های باشکوه را تماشا کنید.

تفریح و تماشا آلاسکا 3

2) مشاهده غارهای یخی مندن هال در ژنو

تماشای غارهای یخی فوق العاده زیبا زیر یک یخچال بزرگ، به درازای19 کیلومتر (12 مایل)، که بزرگترین غارهای یخی جهان در مندن هال هستند را از دست ندهید. شرایط آب و هوایی جهان به تدریج گرم تر می شود و شاید روزی  تمام یخچال های طبیعی را ذوب کند. پس تا زمانی که به طور کامل تبخیر نشده اند از آنها بازدید کنید.
چرا به آنجا بروید؟
یخچال ها دائما درحال ذوب شدن و حرکت هستند، بنابراین، چهره خود را تغییرمی دهند و رسیدن به آنها گاهی مشکل و حتی خطرناک می شود. مندن هال یکی ازنفس گیرترین مکان های گردشگری است. ذوب شدن یخ ها باعث ایجاد چشمه هایی درون غارها می شود که آن را پر جنب و جوش و زیبا می کند.

دیدنی های آلاسکا

1) به پارک ملی و حفاظت شده دنال بروید

یکی از دیدنی های آلاسکا، پارک دنال دارای آب وهوای معتدل است. بلندترین کوه در شمال امریکا (20،310 فوت، 6190 متر) در این منطقه قرار دارد. این پارک ملی دارای ذخایر طبیعی بسیار متنوعی است که بیانگر چندین نوع آب و هوا می باشد: تاجگا، تاندرا و یخچال ها، چشم انداز واقعا منحصر به فردی را ایجاد می کنند.
چرا به آنجا بروید؟
این پارک با بیش از 400000 بازدید کننده در سال، یکی از محبوب ترین مقصد های گردشگری در آلاسکا است. فعالیت های زمستانی شامل سورتمه، اسکی روی یخ و وسایل نقلیه برفی ودر تابستان: گردشگران، پیاده روی، کمپینگ و صخره نوردی را تجربه می کنند.

تفریح و تماشا آلاسکا 1
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

10 مکان تفریحی برتر دنیا برای کسانی که عاشق علم هستند

سعید حسنی ، پنج شنبه 19 بهمن 1396

آیا به علم علاقه مندید؟ پا را فراتر از انجام کارهای متداول بگذارید، به جای اینکه در خانه به تماشای فیلم های مستند بنشینید به این مکان های شگفت انگیز بروید. . .

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :