عکاسی به عنوان یک مسافر تنها| هیجان و تنهایی سفر

تلاش برای تسلط بر هنر عکاسی سلفی؟ هرگز نترس، مسافر تنها! شما می توانید عکس هایی شگفت انگیز بگیرید زمانی که تنها سفر می کنید. اگر شما یک عکاس قدیمی سلفی یا یک تازه وارد عکاسی هستید، می توانید از اینستاگرام ارزشمند استفاده کنید و لذت ببرید. در اینجا چند درس مهم وجود دارد که من سال ها برای گرفتن عکس خوب تلاش کردم و به عنوان یک مسافر تنها آموخته ام! این مقاله درباره سلفی گرفتن در سفر، عکاسی در سفر و عکاسی به عنوان یک مسافر تنها است. برای داشتن اطلاعات بیشتر به مقالات زیر سری بزنید:

چگونه یک سلفی خوب بگیرید؟

وقتی سلفی گرفتن، قربانی می گیرد

سلفی هایی که این بار حیوانات از خود گرفتند

عکاسی

بدانید چه می خواهید

زیبایی واقعا در چشم بیننده است. اگر می خواهید عکس هایی دوست داشتنی بگیرید، باید بدانید چه نوع عکس هایی را می خواهید. آلبوم رویای شما چه شکلی خواهد بود؟ سبک شما چیست؟ ایده کلی این چیزها را بدست آورید، به طوری که بی هدف عکاسی نکنید. فوجی فیلم X-T10 با سه پایه گرفته شده است. این مقاله درباره عکاسی به عنوان یک مسافر تنها، عکاسی در سفر و سلفی گرفتن در سفر است.

بدانید چه می خواهید

الهام بگیرید

در پینترست جستجو کنید و از اینستاگرام الهام بگیرید. من می توانم هر سال تمام عکس های زیبا از سفر آن ها را جستجو کنم. این روش عالی برای پیدا کردن سبک منحصر به فرد خود است. عکس هایی را که دوست دارید پیدا کنید و عکس هایی را که خوب نیستند را بررسی کنید. عکس های خیره کننده بسیاری وجود دارد. بر روی گو پرو HERO 4 نقره ای گرفته شده است. این متن درباره سلفی گرفتن در سفر و عکاسی در سفر است.

الهام بگیرید

خودت را از سلفی گرفتن نترسان

بله، شما مانند یک توریست هستید اما خوب است که شما یکی از آن ها هستید. آن را در آغوش بگیرید! مسافرت یکی از بزرگترین لذت های زندگی است. از شوخی کردن از صمیم دل خجالت نکشید. پایه منوپاد خود را بیرون بیاورید و آن ها را شگفت زده کنید! از هر فرصتی بی درنگ و بدون خجالت استفاده کنید . مگر اینکه در واقع در محل شما ممنوع شده باشد، وگرنه هیچ دلیلی برای پنهان کردن آن وجود ندارد. بر روی گو پرو HERO 4 نقره ای گرفته شده است.

خودت را از سلفی گرفتن نترسان

یک سه پایه بیاورید

پایه منوپاد عجالتا برای شما فراهم می شود. سه پایه قابل حمل را در جایی قرار دهید تا بتوانید طیف گسترده ای از عکس ها را ثبت کنید. اگر شما فقط به سلفی چسبیده اید، مجموعه عکس شما با تصاویر زیادی از نمای نزدیک بسته خواهد شد. مسافرت با یک سه پایه ممکن است به نظر باعث عذاب باشد اما اگر کیسه مناسب را پیدا نکرده باشید. سه پایه سبک وزن پیدا کنید و بدون آن خانه را ترک نکنید. این به مجموعه ای از سلفی ها تبدیل خواهد شد.

یک سه پایه بیاورید

درخواست کمک

اگر می خواهید عکس عالی بگیرید، نترسید که از غریبه ها کمک بخواهید. به صدای قلب خود گوش کنید و فقط دوربین خود را به کسی که به نظر قابل اعتماد است، بدهید. اطمینان حاصل کنید که  او به شما کمک می کند. یک تصویر را برای الهام نشان دهید، فریم را تنظیم کنید و تمام تنظیمات دوربین خود را آماده کنید. اکثر مردم، به ویژه گردشگران دیگر بیش از پیش خوشحال هستند که یک درس سریع یاد بگیرند و عکس خود را دریافت کنند. فوجی فیلم X-T10 با سه پایه گرفته شده است.

 درخواست کمک

از عکس برداری سریع استفاده کنید

به جای این که شما از کسی بخواهید از شما عکس بگیرد از یک سه پایه با یک تایمر استفاده کنید، بهتر است از تنظیم سریع دوربین خود برای عکس های بی عیب و نقص استفاده کنید. این عکس های زیادی را انتخاب می کند و احتمال شگفت انگیزی برای گرفتن عکس به شما می دهد. برای عکس های تک نفره واقعا هیچ مزیتی وجود ندارد پس از این عادت بیرون بیایید. فوجی فیلم X-T10 با سه پایه گرفته شده است.

از عکس برداری سریع استفاده کنید

تنظیمات تصویربرداری فاصله زمانی دوربین را بررسی کنید

فوجی فیلم X-T10 به من اجازه می دهد تا یک تایمر و ترتیبی از عکس ها را در فواصل زمانی انتخابی خود تنظیم کنم. برای مثال شما می توانید تنظیم حالت پیوسته را به هر(8CH عکس در ثانیه) یا (CL 3 عکس در ثانیه) تغییر دهید. به سادگی روی شاتر نگه دارید و تا زمانی که برای شما آزاد می شود، عکس بگیرید. بر روی گو پرو HERO 4 نقره ای گرفته شده است.

تنظیمات تصویربرداری فاصله زمانی دوربین را بررسی کنید

یک گو پرو بیاورید

من گو پرو را دوست دارم این برای عکسبرداری انفرادی بسیار جذاب است. من از HERO4 نقره ای + 3 در وای مونت برای گرفتن سلفی استفاده می کنم. شایعترین حالت عکسبرداری برای من یک وقفه و مرور عکس برداری مداوم و بسیاری از گزینه های تصویربرداری دیگر است! شما می توانید 3/1 ثانیه، 5/1 ثانیه، 10/1 ثانیه، 10/2 ثانیه، 30/1 ثانیه (به انتخاب پیش فرض)، 30/2 ثانیه و 30/3 ثانیه را انتخاب کنید. بسته به آنچه که شما در حال عکسبرداری از آن هستید، گزینه های زیادی برای عکسبرداری دارید. حالا برو! با دوربین خود به جهان بیرون بروید و از هر جای با شکوه عکاسی کنید. شما به اینستاگرام رشک خواهید برد و یک نمایشگاه باشکوه ازخاطرات سفر خود خواهید داشت.

یک گو پرو بیاورید

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

اصول عکاسی در سفر | چگونه به عنوان یک زوج عکس های زیبا بگیریم؟

علی حیدرنژاد ، جمعه 10 آذر 1396

در طول (تقریباً) سه سال ما تعداد زیادی عکس از یکدیگر گرفته ایم. چه در عکس هایی که از هم گرفته ایم و چه در عکس های دونفره ...

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :