جاهای دیدنی بانکوک | کارهایی که باید در بانکوک انجام داد

در بانکوک می توانید ، زندگی رابه معنای واقعی کلمه تجربه کنید. درهوای آزاد با یکی یا دو نفربه رستوران «سیروکو» واقع دربرج ملت بروید. این لیست شامل کارهایی می شود که باید حتما در سفر به بانکوک تایلند و در جاهای دیدنی بانکوک برای خوشگذرانی در بانکوک انجام بدهید و از آنها لذت ببرید.

انجام کارهای بانکوک 1

سفر به بانکوک : غذای نامدار«چین تان»

شما باید طعم غذای مشهور«چین تان» را در رستوران بازار قدیمی طلا فروشان بچشید. خیابانی که از بهترین های بانکوک شناخته می شود.سپس می توانیداز« وات تریمیت » بازدید کنید.که به معبد طلایی بوداشهره است.درادامه سفر بر بلندی های فوق العاده منطقه می روید و در یک بعد از ظهر به تماشای رودخانه «چائو» می نشینید.

سفر به بانکوک : معبد «فو»

« فو» بزرگترین و قدیمی ترین معبد بودایی بانکوک است.معبدی که به بودای به پشت خوابیده معروف است.46 متردرازا و15 مترارتفاع دارد.درآن تندیس بودارامی بینید که ازطلا پوشیده شده و با مروارید منبت کاری شده است. درمجاور آن مرکز ماساژ را پیدا می کنید که شما را برای یک ماساژ تایلندی فرامی خواند.

سفر به بانکوک : تندیس « فراکیو» و قصر بزرگ

بهترین معماری سنتی تایلند را درکاخ بزرگ « امرال بودا» تماشا می کنید.که به صورت یک قصرسلطنتی متروکه دیده می شود.وجود تندیس زمردی بودا در آن شما را بهت زده می کند.تندیسی که 26 اینچ ارتفاع دارد و احترام انسان را برمی انگیزد.دراینجا حجاب جدی گرفته شده است به طوری که شما اجازه ندارید با شانه های لخت ، صندل ، شلوارک ویا دامن کوتاه وارد قصرشوید.وجود دستفروشان هم شما را غافلگیرمی کند.

سفر به بانکوک : آخر هفته بانکوک

اگرآخرهفته را در بانکوک هستید ، برای رفع خستگی، خود را برای یک بازارگردی آماده کنید..بازدید وخرید ازبازار آخرهفته که بنیانگذارآن « فلورانس میسون» ، ناشر101 مجله و موسس فروشگاهی با15000شعبه ، جزیی ازبرنامه شما باشد.این بازاردرمنطقه ای به نام « جی جی » واقع شده است وشامل غرفه های متعددی است : ازخرده فروشی گرفته تا امکانات تفریحی و ورزشی مثل سونا.این بازارفوق العاده بزرگ ، گسترده ، شلوغ وگرم است به طوری که باید مواقعی برای سروغذا و نوشیدنی سرد توقف کنید.پیشنهاد می شود از نقشه راهنما استفاده کنید.

سفر به بانکوک

سفر به بانکوک : گردش با « توک توک»

« توک توک » یک تاکسی موتوری است.سه چرخی جذاب که گردشگران را برای سفرهای طولانی تردربانکوک جابه جا می کنند.جدای اینکه شما را جابجا می کند ، استفاده ازآن یک خاطره بیاد ماندنی است.سعی کنید کمسیون خوبی به رانندگان بدهید تا برای خرید از فروشگاه و مغازه ها و انجام کارهای خود ، آنها همراه و دراختیار شما باشند.

سفر به بانکوک : روی ریل هوایی

ریل هوایی بانکوک مثل میله های اطراف یک پشت بام این امکان را به شما می دهد که بانکوک را به صورت متفاوت تماشا کنید.چنین ریلی را هیچ جای دنیا سراغ نداریم.حرکت روی ریل بر فراز شهر بانکوک را از دست ندهید : تماشای « فلورانس میسون » ، فضای بازپشت بام ها ، بادگرم، ترکیب خیره کننده شهر ، « مون بار» ، « سیروکو» و برج دولت را از بالا بازدید کنید.ممکن است دچارسرگیجه هم بشوید.اینجاست که پی می برید تماشای مناظر بهتر ازسروغذا در رستوران ها است.

جاهای دیدنی بانکوک برای خوشگذرانی در بانکوک : پارک «لومپینی»

برای رفتن به پارک «لومپینی» هرساعتی را انتخاب نکنید : درسپیده دم یاهنگام غروب خورشید بهترین ساعات برای رفتن به این پارک هستند.یک بطری شراب از« مک دونالد استوارت» بگیرید و بهترین طلوع یاغروب خورشید را تماشا کنید. این پارک نگینی میان جنگل بتنی شهر بانکوک است . این پارک محل ورزش های تای چی ، ایروبیک وجاگراست.خود ورزش کنید یا به تماشای آن مشغول شوید

پارک «لومپینی»

جاهای دیدنی بانکوک برای خوشگذرانی در بانکوک : خانه-موزه «جیم تامپسون»

موزه - خانه «جیم تامپسون» دربرنامه هرگردشگری نیست اما هنوزهم ارزش بازدید دارد. آستین بوش نویسنده کتاب « تنها سیاره بانکوک » آورده است : جیم تامپسون آمریکایی ، با احیای بافت سنتی ابریشم در تایلند، شش خانه چوبی را در سال 1959 احداث کرد.درمجاورت خانه-موزه «جیم تامپسون» مرکزهنرها وفروشگاه ابریشم قراردارد که مورد بازدید گردشگران قرارمی گیرد.

جاهای دیدنی بانکوک برای خوشگذرانی در بانکوک : ورزشگاه «کیک بوکسینگ»

بانکوک مرکز اصلی ورزشگاه «کیک بوکسینگ» است.بین یکی دو ورزشگاه در بانکوک «کیک بوکسینگ» انتخاب ناب شهراست. بازی ها هرهفته ومعمولا شب برگزارمی شود.برای گرفتن بلیت ردیف اول و دوم صندلی ها همیشه اختلاف است.ورزشگاه « لومپینی » و« سوان » پیشنهادهای بعدی ما است. تلفن : 22814205(0) داخلی 66

جاهای دیدنی بانکوک برای خوشگذرانی در بانکوک : آبگرم درمانی

بانکوک محل صدها چشمه آب معدنی گرم است .مراکز ماساژ روزانه یادوره ای فراوان را می بینید.درتایلند ، افرادی برای چند دلارحاضرهستند برای ماساژ به خانه شما بیایند.نکته ای که باید درنظرداشته باشید این است که از زنان جوان اجتناب کنید و برای ماساژ از زنان تایلندی قوی ومیانسال استفاده کنید.

آبگرم در تایلند

جاهای دیدنی بانکوک برای خوشگذرانی در بانکوک : جزیره « کوکرت»

جزیره « کوکرت» تنها یک ساعت با بانکوک فاصله دارد. سفربه آن با قایق های محلی انجام می گیرد.جزیره ای آرام با احساس عالی است.رودخانه « چائو» دراین جزیره جاری است.با چند ساعت گردش دراین جزیره تاریخی شاهد گروه های موسیقی جاز، سفالگران و ستون هایی هستید که شیرینی وتنقلات آن مشهور است.

جزیره تایلند

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

جاهای دیدنی رومانی | 10 کاری که در سفر به رومانی باید انجام داد!

سعید حسنی ، پنج شنبه 15 شهریور 1397

اغلب وقتی صحبت از شخصیت افسانه ای دراکولا و قلعه های پر رمزوراز می شود، رومانی مکانی جالب و وسوسه انگیز برای تعطیلات بعدی شماست. شما در اینجا . . .

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :