دانستنی های سفر به توکیو | دانستنی های سفر به توکیو

توکیو ترکیبی گیج کننده از سنت و فوق مدرن است و متفاوت از هر جای دیگری است که قبلا به آنجا رفته اید. فضایی برای انیمیشن ، بازی های ویدئویی و تکنولوژی های پیشرفته است ، بزرگترین شهر ژاپن در 24 ساعتِ 7 روز هفته پر از انرژی است. بازدید از توکیو به همراه مجموعه نکات سفر به توکیو و یا دانستنی های سفر به توکیو ، یکی از بزرگترین ماجراجویی های این سیاره است. اگر می خواهید چشمان شما باز شود و دنیای شما تکان بخورد ، شروع به جمع کردن وسایل سفر خود کنید.در اینجا همه ی نکاتی که در اولین سفر به توکیو نیاز دارید آورده شده است!

از حمل و نقل عمومی استفاده کنید

در سفر به توکیو بدانید که یک سیستم حمل و نقل معروف جهانی دارد. یک سیستم زمینی ، زیرزمینی و اتوبوس دارد. به محض رسیدن به مقصد ، کارت مسافرتی قابل شارژشدن است. می توانید یک بلیط از هر کدام از دستگاه ی بلیط بخرید و این بلیط در هر اتوبوس و قطاری کار می کند.راهنماهای محلی و نقشه های مربوط به سیستم حمل و نقل ، انگلیسی است ولی در ابتدا ممکن است گیج کننده باشد. به شدت توصیه می کنم ، قبل از رفتن به اطراف شهر ، دستگاه وای فای قابل حمل را تهیه کنید. نقشه های گوگل ، حرکت سیستم قطار را آسان می کند. اینکه به کجا می روید و هزینه ای که برای سفر به توکیو خود پرداخت می کنید را به شما خواهد گفت.آداب معاشرت در حمل و نقل ژاپن ، مهم است ، بنابراین خوب است که فکر کنید که قبل از رفتن چه انتظاری باید داشته باشید. مترو جایی است که حتما باید به هنجارها احترام بگذارید.هنگامی که در حال سفر به توکیو با مترو هستید ، تلفن خود را در حالت سکوت بگذارید و به تماس ها پاسخ ندهید. اگر شما نشسته اید ، آماده باشید که صندلی خود را به کودکان ، زنان باردار ، سالمندان و افراد معلول بدهید.در سفر به توکیو در نظر داشته باشید که این حسن نیت ها ،فقط مودبانه نیستند بلکه قانون هستند.

اولین سفر توکیو ژاپن 1

اسلورپ سوابا بخورید

از نکات سفر به توکیو و مجموعه دانستنی های سفر به توکیو این نکته را بدانید که همانطور که محلی ها انجام می دهند ، این کار را انجام دهید. نودل های سوابا ، ارزان ، محلی و خوشمزه هستند. می توانید رستوران های نودل سوابا در سراسر این شهر پیدا کنید که انتخاب هایی فراوان از انواع مختلفی از نودل های سوابا را در اختیار شما قرار می دهد. امتحان کنید و فانتزی جدید خود را پیدا کنید.

اولین سفر توکیو ژاپن 2

مراعات اصول بهداشتی

در سفر به توکیو خود بدانید که ظروف زباله ی عمومی بسیار نادر است ، و حتی زباله ریختن بسیار غیر معمول است. زنان ژاپنی ،هیچ تردیدی در مورد انداختن زباله در کیف های خود برای محفوظ نگه داشتن آن ، ندارند. یک کیسه درون کیف خود قرار دهید تا بتوانید زباله ها را با خیال راحت درون کیف خود بگذارید تا زمانی که یک سطل زباله پیدا کردید آن را داخل سطل زباله بیندازید.حوله کاغذی و دستمال کاغذی ، نیز کمیاب هستند.زنان ژاپنی اغلب یک حوله ی کوچک دستی را در کیف های خود قرار میدهند تا زمانی که در حال حرکت هستند چیزها را تازه نگه دارند.

نرم افزار خواندن کد کیو آر را دانلود کنید

از نمونه دانستنی های سفر به توکیو بدانید که کدهای کیو آر را در سراسر شهر پیدا خواهید کرد و تعدادی از آنها واقعا مفید هستند. یک نرم افزار خواندن کد کیو آر را آماده داشته باشید تا بتوانید هر موقع که بخواهید بلافاصله عکس بگیرید.

زبان

از مجموعه نکات سفر به توکیو چند انگلیسی زبان را در اطراف توکیوی مرکزی پیدا خواهید کرد ولی داشتن یک نرم افزار مترجم هم بسیار مفید خواهد بود. هر چه دورتر از مرکز شهر باشید بیشتر به ترجمه نیاز خواهید داشت. یادگیری چند جمله ی ساده نیز خیلی طول می کشد. ژاپنی ،زبانی بسیار جالب است ، بنابراین سعی کنید برخی از عبارات کلیدی را در طول سفر به توکیو یاد بگیرید.

اولین سفر توکیو ژاپن 3

تجهیزات سفر توکیو را بخرید!

یکی از ارزشمندترین چیزهایی که می توانید در سفر خود داشته باشید یک دستگاه وای فای جیبی است ، از آنجا که مکان های بسیار کمی از آنها وای فای رایگان را ارائه می دهند ، ژاپنی ها  از 4G یا مناطقی که توسط سازمان های خدماتی اینترنت فراهم شده است استفاده می کنند.یک دستگاه از اسکای روم گرفتم و این دستگاه واقعا من را نجات داد.با حدود 8 دلار در روز ، می توانید یک اتصال عالی داشته باشید ، و همه ی داده ی مورد نیاز خود را هدایت کنید ، پیام های خود را چک کنید و تصاویر خود را به رسانه های اجتماعی ارسال کنید.

خواندن نقشه ها

در سفر به توکیو بدانید که یک نقشه ی دو زبانه را انتخاب کنید. مردم در خیابان ، همیشه آماده کمک هستند اما نشان دادن نقشه ای که تنها به زبان انگلیسی است می تواند مسیر را برای شما پیچیده کند. نقشه های ژاپنی /انگلیسی برای رسیدن به مقصد ، آسان هستند و زمانی که گم شدید می تواند واقعا ارزشمند باشد.

سرویس های بهداشتی عمومی

حمام های عمومی در توکیو رایج هستند. بیشتر آنها مجهز و به سبک غربی هستند. با این حال ، برای امکان استفاده از سرویس های بهداشتی یا نیاز به دستمال توالت دارید یا باید خودتان دستمال توالت داشته باشید. داشتن یک بسته پارچه یا دستمال در کیفتان در این موارد بی ارزش است.

به سمت چپ نگاه کنید

مردم ژاپن در سمت چپ رانندگی می کنند و راه می روند. هنگامی که در پلکان های عمومی و پله های برقی هستید ، متوجه خواهید شد که مردم در سمت چپ می ایستند. در سفر به توکیو بدانید که با مردم حرکت کنید تا ترافیک ایجاد نکنید.

اولین سفر توکیو ژاپن 4

انعام ندهید

انعام دادن در ژاپن انتظار نمی رود یا حتی پذیرفته شده نیست. اگر مبلغ اضافی روی میز رستوران بگذارید ممکن است ، پیش خدمت به دنبال شما به خیابان بیاید تا پول را به شما بازگرداند.در واقع ، پول اضافی می تواند به عنوان یک توهین به حساب بیاید ، بنابراین از دادن آن اجتناب کنید.

نکته ی کمکی

از نکات سفر به توکیو بدانید که دستگاه های خود پرداز ای تی ام تنها در فروشگاه های 7-الون پیدا خواهید کرد ، و این دستگاه ها حداقل 100 دلار آمریکایی (اما در ین ژاپن) را به شما می پردازد.از دانستنی های سفر به توکیو در نظر داشته باشید که این دستگاه های خودپرداز این امکان را به شما می دهند که از کارت اعتباری و کارت های اعتباری خارج از ژاپن از جمله ویزا ، پلاس ،مسترکارت ، ماسیترو، آمریکن اکسپرس و کارت های جی سی بی پول پرداشت کنید و منوی انگلیسی دریافت کنید.

اولین سفر توکیو ژاپن 5
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

دانستنی های سفر به بارسلونا | نکات قبل از سفر به اسپانیا

ن. چرمچی ، چهارشنبه 30 خرداد 1397

اطلاعات اولیه در مورد بارسلونا، منطقه های مختلف و جاذبه های گردشگری آن، نکات مهم در مورد زبان کاتالانی و موارد دیگری که حتما می بایست از آنها آگاهی داشته باشید

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :