معرفی تعدادی از معروف ترین پارک های آبی ایران

hb جمعه 10 فروردین 1403

اگر به ورزشهای آبی علاقمند هستید، می توانید با خرید یک بلیط از یکی از معروف ترین پارک های آبی ایران یک روز به یاد ماندنی و پر هیجان را برای خود رقم بزنید. رفتن به پارکهای آبی به همراه یک جمع دوستانه می تواند یک پیشنهاد بسیار مناسب برای آخر هفته شما باشد. با ما در مقاله بهترین پارک های آبی ایران همراه شوید تا شما را با تعدادی از مشهورترین پارک های آبی ایران آشنا کنیم.

پارک آبی اهواز

پارک آبی اهواز می تواند یک مکان بسیار عالی برای گذراندن تعطیلات باشد. این پارک آبی علاوه بر دارا بودن محیطی هیجان انگیز و زیبا، می تواند روزی بسیار خاطره انگیز و به یاد ماندنی را برای شما رقم بزند. استخر جداگانه برای بازی کودکان، انواع سرسره های هیجان انگیز، محل صرف غذا، کافی شاپ از امکانات این مورد از بهترین پارک های آبی ایران هستند.

پارک آبی اهواز

پارک آبی رامسر

پارک آبی رامسر بین چابکسر و رامسر واقع شده و مجموعه ای از تفریحات آبی را در کنار هم برای شما فراهم کرده است. از امکانات تفریحی این مورد از مشهورترین پارک های آبی ایران میتوان به قایق سواری، جت اسکی و سایر ورزشها و تفریحات آبی اشاره کرد. در ضمن، نگران محل استرحت خود نیز در این مجموعه نباشید. این مجموعه با داشتن مکانهای کوچک سر پوشیده، امکان استراحت در کنار ساحل را برای شما فراهم کرده است. امکانات این مجموعه تنها محدود به این موارد نبوده و رستوران، کافی شاپ و همچنین فضای سبز زیبا، محیطی جذاب و آرامش بخش را برای شما فراهم کرده اند.

پارک آبی رامسر

پارک آبی آبسار

از امکانات این مجموعه پارک آبی اصفهان می توان به استخر سرپوشیده، انواع قسمتهای ریلکسیشن مانند اتاق ماساژ، سونا خشک و بخار، آرایشگاه و دیگر امکانات تفریحی اشاره کرد. در کل، این مورد از معروف ترین پارک های آبی ایران مساحتی در حدود بیش از سه هزار متر مربع فضای تفریحی را در کنار یکدیگر قرار داده تا یک مجموعه فوق العاده شکل بگیرد. سالن استخر سرپوشیده این مجموعه به تنهایی مساحتی دو هزار متری را شامل شده و از دیگر ویژگی های منحصر بفردش می توان به نحوه ساخت اشاره کرد. این مجموعه پارک آبی نور و فضای طبیعی را با ساختمان و محوطه پیوند داده تا فضایی متفاوت را برای شما به ارمغان آورد.

پارک آبی آبسار

پارک ساحلی آفتاب

پارک ساحلی آفتاب مشهد به عنوان عظیم ترین مجموعه آبی تفریحی طبقاتی ایران شناخته شده که در 7 طبقه ساخته شده است. البته، این پارک آبی اولین پارک آبی ساخته شده در مشهد نیست و پیش از این، یک پارک آبی دیگر نیز در این شهر ساخته شده بود. پارک آبی آفتاب دومین پارک ساحلی مشهد و بزرگترین و بهترین پارک آبی ایران طبقاتی بوده که حدود شش سال پیش شروع به فعالیت کرد. برای اولین بار در ایران این مجموعه یک استخر با عمق دوازده متر را در خود جای داد که اولین استخر مخصوص غواصی است.

از جذابیت های این استخر مخصوص غواصی، کف آن بوده که به شکل محیط طبیعی کف دریاهاست و احساس شنا در مناطق اقیانوسی را به غواص القا می کند. در این مجموعه پارک آبی امکانات مناسبی برای شنا، غواصی، آب درمانی، بدنسازی و تفریحات آبی وجود دارند. قسمت هیجان انگیز و متفاوت این مجموعه، سرسره های آن بوده که شامل سرسره هایی تا ارتفاع حدود بیست و استخرهایی با طول سی و پنج متر هستند.

پارک ساحلی آفتاب

دهکده آبی پارس

از امکانات دهکده آبی پارس تهران می توان به سونا، جکوزی، استخر، استخر کودک اشاره نمود. امکانات این مجموعه به استخر و پارک آبی ختم نمی شوند و اگر قصد دارید یک روز را در این مجموعه به تفریح بپردازید، خوب است بدانید که این مجموعه دارای رستوران، کافی شاپ، شهربازی، سفره خانه سنتی و دیگر امکانات تفریحی است. اگر قصد دارید از این مجموعه استفاده کنید، باید در کیلومتر 23 اتوبان تهران-کرج از خروجی گرمدره خارج شوید. این مجموعه در خیابان شهدا واقع شده است.

دهکده آبی پارس

سرزمین موج های آبی

سرزمین موج های آبی تقریبا از 10 سال پیش شروع به فعالیت نموده و سرسره ها و امکانات تفریحی این مجموعه بگونه ای هستند که آن را در میان بهترین پارک های آبی ایران قرار داده اند. در این مجموعه سرسره ای نیز وجود دارد که در حدود 6 سال پیش بعنوان بهترین سرسره شناخته شد. انواع سرسره های هیجان انگیز، چاله های فضایی، استخرهای مواج در این مجموعه مشهد وجود دارند.

سرزمین موج های آبی

پارک آبی تبریز

پارک آبی تبریز دارای رودخانه ای بسیار بلند به طول 170 متر بوده که در سایر پارکهای آبی کمتر بچشم می خورد. از خوبی های این مجموعه، داشتن فضای جداگانه برای بازی کودکان است. این مجموعه تمامی امکاناتی که یک پارک آبی باید داشته باشد را دارا بوده و کمبود چیزی احساس نمی شود. در کل، می توان گفت این مورد از مشهورترین پارک های آبی ایران یک مکان بسیار جالب بشمار می رود.

پارک آبی تبریز

پارک آبی ایرانیان

پارک آبی ایرانیان انواع و اقسام تفریحات آبی را در خود جای داده است؛ از انواع سرسره ها و استخرها گرفته تا سالن ماساژ، سونا و جکوزی. در کل، می توان گفت این مجموعه از نظر امکانات تفریحی چیزی کم ندارد و یک پارک آبی کاملی بشمار می رود. از جذابیت های این پارک آبی می توان به سرسره های هیجان انگیزش اشاره کرد. از نقاط قوت این پارک آبی این بوده که در دو بخش کاملا جداگانه امکان استفاده همزمان خانم ها وآقایان را فراهم کرده است. نکته جالب در معماری این مجموعه، استفاده از پستی و بلندی های طبیعی مشهد برای تامین شیب مورد نیاز برای سرسره هاست.

پارک آبی ایرانیان

پارک آبی اوشن

پارک آبی اوشن مانند سایر امکانات و فضاهای کیش، با سایر پارکهای آبی ایران متفاوت است، چرا که تمامی امکانات تفریحی و ورزشی این مجموعه همگام و متناسب با تکنولوژی و فناوری کشورهای خارجی بوده و تمامی امکانات این مجموعه از بهترین شرکتها و طراحان وسایل پارکهای آبی در دنیا تهیه شده اند. این مجموعه پارک آبی فوق العاده و بزرگ در شش هکتار طراحی و ساخته شده و چهارده مسیر آبی متفاوت را در دل خود جای داده است. این پارک آبی عظیم توانایی پذیرش بیش از سه هزار نفر در روز را داشته و از ویژگی های متفاوتش می توان به فضای سبز بسیار زیبا اشاره کرد.

این مجموعه عظیم جدای از پارک آبی، مجموعه ای نیز برای خرید را در کنار خود جای داده است. از ویژگی های بسیار مثبت طراحی و ساخت این مجموعه پارک آبی می توان به این موضوع اشاره کرد که با توجه به روباز بودن پارک آبی، طراحی بگونه ای بوده که بانوان نیز به راحتی امکان استفاده از آن را دارند.

پارک آبی اوشن
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

معرفی کوتاه تعدادی از معروف ترین هتل های تاریخی ایران

مهیار قاسمی ، پنج شنبه 17 اسفند 1402

با ما در مقاله معروف ترین هتل های تاریخی ایران همراه شوید تا شما را با تعدادی از قدیمی ترین هتل های ایران آشنا کنیم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :