10 ماجراجویی باور نکردنی در آمریکای جنوبی

جالب، متنوع و کاملا فریبنده! جاذبه های گردشگری آمریکای جنوبی مانند هیچ جای دیگری که دیدید نیست. از آب های شفاف خط ساحلی کارائیب تا کوه های ناهموار آندسف جاهای بسیاری در آمریکای جنوبی برای دیدن و ماجراجویی وجود دارد. اگر هنوز آمریکای لاتین را در لیست خود قرار نداده اید، وقت آن است که الهام بگیرید... در اینجا 10 ماجراجویی باورنکردنی از جاذبه های گردشگری قاره ی آمریکا در آمریکای جنوبی وجود دارند را معرفی می کنیم. پس با ما در مجله همگردی همراه باشید برای سفر به زیباترین مکان های دیدنی آمریکا...

آمریکای جنوبی

در خطرناک ترین جاده جهان دوچرخه سواری کنید

توجه، علاقه مندان به هیجان! من یک سفر برای شما دارم که به نام جاده ی مرگ شناخته می شود، یک ماجراجویی دوچرخه سواری دیوانه وار در بولیوی در انتظار شما است. من با ترس از ارتفاعم رو به رو شدم و به آن جا رفتم و این تجربه باورنکردنی بود. اجازه ندید که اسم این جاده شما را بترساند. این چالشی است که هیچ وقت از آن پیشمان نخواهید شد.

دوچرخه سواری در بولیوی

از آبشار های ایگوآزا دیدن کنید

جایی که مرز های پاراگوئه و آرژانتین با برزیل برخورد می کنند، شما می توانید آبشار های زیبای ایگوآزا را پیدا کنید. با کوچک نشان دادن آبشار های نیاگارا، این سیستم آبشار ها، بزرگترین آبشار ها در سیاره هستند. این سفر به ایستادن در برابر این چیز شگفت انگیز، می ارزد.

از آبشار های ایگوآزا دیدن کنید

پیاده روی در آوسانگیت

نباید بگذاریم که توسط وینیکونای پرو از چشم بیافتد. کوه رنگین کمان به معنای واقعی به خاطر زیبایی اش پرستش می شوند. کوه مقدس آوسانگیت در آندرس، یک سفر بسیار محبوب و خیره کننده است. از زمان قبل از اینکا، این کوه مهم پرو، محل عبادت بوده است و مردم محلی هنوز هم برای تماشا به کوهستان دور افتاده می روند.

پیاده روی در آوسانگیت

شیرجه زدن در گالاپاگوس

به طور کلی، به عنوان یکی از بهترین مکان های شیرجه در جهان شناخته می شود. جزیره های گالاپاگوس جایی هستند که حتما باید ببینید. شما چه غواص حرفه ای باشید یا این که فقط بخواهید پاهایتان را در آب بگذارید، از این آب ها لذت خواهید برد. دینامیک زندگی در زیر آب را کشف کنید، به شیر دریایی سلام کنید و...
پس از آن بالا بیایید تا حیوانات دیگری که در آنجا زندگی می کنند را تحسین کنید.

شیرجه زدن در گالاپاگوس

در راه اینچا به ماچو پیچو پیاده روی کنید

رسیدن به ماچو پیچو بعد از یک پیاده روی شدید در مسیر اینکا، غیر قابل توصیف است. مهم نیست که چه تعداد عکس از این مناظر مشهور جهان دیده اید، تا وقتی که به راه اینکا نروید، نمی توانید زیبایی آن را تصور کنید.
وسایل مورد نیاز محبوب را خریداری کنید!

در راه اینچا به ماچو پیچو پیاده روی کنید

از آبشارهای فرشته دیدن کنید

آبشار های فرشته که در پارک ملی کانایما واقع شده است، بلندترین آبشار جهان با ارتفاع 3212 فوت است. بازدید از آبشار ها بهترین بهانه برای ماجراجویی در ونزوئلا است. در کوه های نفس گیر تپویس در کنار رودخانه ها، دریاچه ها، جنگل ها و ساواناها کوهنوردی کنید تا به آبشار های فرشته برسید.

از آبشار های فرشته دیدن کنید

در پارک ملی تورس دل پاین کاوش کنید

ستون های گرانیتی 9462 فوتی تورس دل پاین، از برجسته ترین مکان های دیدنی آمریکا در زیباترین پارک ملی آمریکای جنوبی است. پارک ملی تورس دل پاین در پاتاگونیا که توسط دریاچه های یاقوت کبودی و جنگل های زمرد شناخته می شوند، رویای عاشقان طبیعت است.
اگر از تفریحات شهری خسته شدید، حتما به این گنجینه ملی شیلی بروید.

ماجراجویی در آمریکای جنوبی 7

به نقاط دیدنی جزیره عید پاک بروید

جزیره عید پاک با خانه ی مجسمه های موآی، کاملا فریبنده و از جذاب ترینجاذبه های گردشگری آمریکای جنوبی است. این جزایر پلینزی که به طور فنی قسمتی از شیلی است، برای سفر های زیست محیطی ایده آل است. یک دوچرخه اجاره کنید یا اسب سواری کنید. در مکان های باستان شناسی یکی از دور افتاده ترین جزایر سیاره بچرخید.

به نقاط دیدنی جزیره عید پاک بروید

در جزایر فالکلند با پنگوئن ها بازی کنید

جزایر فالکلند با وجود پنگوئن های پادشاه، پنگوئن های گنتو، پنگوئن های راک هوپر، پنگوئن های ماگلانیک و پنگوئن های ماکارونی بهترین جا برای دیدن این حیوانات شگفت انگیز از نزدیک است. در واقع، بیش از نیم میلیون از خانواده پنگوئن ها در جزایر فالکلند زندگی می کنند.
برای گرفتن جریان بی پایان سلفی ها آماده شوید!

در جزایر فالکلند با پنگوئن ها بازی کنید

به بزرگترین آپارتمان های نمکی دنیا بروید

آیا می دانستید که بولیوی بزرگترین آپارتمان های نمکی جهان را دارد و از برترین جاذبه های گردشگری قاره ی آمریکا می باشد؟ اینجا یک اکوسیستم فوق العاده نادر است که تعداد بی شماری از فلامینگو های صورتی در آن زندگی می کنند، این 6800 متر مربع در یویونی بولیوی، گویا از جهانی دیگر است. شما می توانید از جاده شنی با ارتفاع بالا به چشم انداز رویایی از لا روتا د لاس لاگونا بروید که باید آن را ببینید تا بتوانید باور کنید.

به بزرگترین آپارتمان های نمکی دنیا بروید
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

معرفی 10 مقصد برتر در امریکای جنوبی

سعید حسنی ، دوشنبه 17 اردیبهشت 1397

صنعت گردشگری امریکای جنوبی به شدت در حال گسترش است. گردشگران به سمت مناطقی در نزدیکی خط استوا سفر می کنند تا نیم نگاهی به مناظری زیبا و ...

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :