هاوس سیتینگ یا خانه نشینی رایگان | کار در سفر و اقامت همزمان

در این مطلب از هاوس سیتینگ یا خانه نشینی رایگان و یا اگر بخواهیم بهتر بگوییم از کار در سفر و داشتن درآمد در زمان تعطیلات برایتان می گوییم. هاوس سیتینگ یا خانه نشینی رایگان درواقع شغلی است که افراد در آن زمانی که صاحب خانه آنجا نیست، مراقب ملک هستند و بسته به نوع توافق بینشان در ازای این کار جای خواب یا پول نقدی دریافت می کنند.  مسئولیت این افراد معمولاا شامل غذادادن و بازی کردن با حیوانات خانگی، رسیدن به گیاهان، و تمیز نگه داشتن وسایل منزل است! صاحب خانه می تواند خیالش در مورد خانه و حیوانات خانگی اش راحت باشد، و آن فرد نیز می تواند به روش بسیار مناسبی در خارج از کشورش پول ذخیره کند، این یک شرایط برد-برد برای دوطرف است! هاوس سیتینگ یا خانه نشینی رایگان، گزینه ای مقرون به صرفه برای افرادی است که می خواهند با بودجه مشخصی کشوری را بگردند، بدون اینکه مجبور باشند سختی زیادی تحمل کنند.  شما می توانید مانند یک فرد بومی در یک شرایط منحصربه فرد زندگی کنید!

هاوس سیتینگ

جاهایی که هاوس سیتینگ یا خانه نشینی رایگان کرده ام

من به تازگی یک قرارد اد نگهبانی از خانه را در شهری آفتابی و ساحلی به نام مانتا در اکوادور به انجام رسانده ام.  من یک ماه آنجا بودم، و از یک آپارتمان زیبا با دیدی به دریا و یک سگ خانگی بامزه در حالی که صاحبانش برای دیدن فامیل هایشان رفته بودند، مراقبت می کردم. آپارتمان بسیار زیبا بود!  آپارتمانی لوکس با دو اتاق خواب، دو حمام و بالکنی با دیدی بسیار فوق العاده، استخری بزرگ و مسیری اختصاصی به ساحل بود.  این آپارتمان در موقعیتی بسیار مناسب نیز قرار داشت، با تنها چند بلوک فاصله از بقالی، فاصله کمی از رستوران های متنوع و مغازه ها و تنها چند قدم تا اقیانوس!  لولو، سگ یورکی یکساله کوچکی که من ازش مراقبت می کردم، یک گلوله پشمی با انرژی و عشق تمام نشدنی بود!  ما همراهان بسیار خوبی در طول این یک ماه برای هم بودیم!

هاوس سیتینگ 2

در کجای دنیا می توان هاوس سیتینگ یا خانه نشینی رایگان کرد؟

هرجا که خانه ای باشد، نیازی به هاوس سیتینگ و شرایط کار در سفر هم هست! وبسایت های مرتبطی وجود دارند که شما می توانید بر اساس تاریخ و لوکیشن برای کار در سفر هاوس سیتینگ در آن ها جستجو کنید. اگر کشور خاصی را در نظر دارید، می توانید هنگام جستجو کردن فیلتر آن را فعال کنید. در سایتی که من از آن استفاده می کنم، Trusted Housesitters ، کشورهایی که بیشترین نیاز به این شغل را دارند عبارتند از: بریتانیا، نیوزیلند، استرالیا، کانادا و ایالات متحده آمریکا.  من همچنین متوجه شدم که نیازهای فصلی زیادی نیز از پاییز تا بهار در کشورهای مدیترانه ای مانند فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، پرتغال و یونان وجود دارد.  به دلیل اینکه برخی از مالکین خانه ها در این کشورها از آن به عنوان خانه دومشان در فصل تابستان استفاده می کنند، با فرا رسیدن اکتبر تعداد زیادی از آن ها به دنبال افرادی می گردند که از خانه هایشان مراقبت کنند. اگرچه شانس کمتری وجود دارد، اما ممکن است کسانی در مناطقی مانند آمریکای مرکزی، مکزیک و سایر کشورهای گرمسیری نیز به دتبال افرادی برای این کار باشند. بسیاری از این خانه ها، کوهپایه ای هستند و یا در کنار ساحل قرار دارند.

خانه نشینی رایگان

چگونه این چنین شغلی را به عنوان کار در سفر بیایبم؟

اولین قدم برای پیداکردن شغل هاوس سیتینگ یا خانه نشینی رایگان به عنوان کار در سفر این است که در وب سایتی مرتبط ثبت نام کنید. شما مجبورید مبلغی را برای ثبت نام و دسترسی به لیست پیشنهادها بپردازید، اما به نظر من، اگر می خواهید موقعیتی پیدا کنید، ارزش پیداکردن خانه ای بدون اجاره در خارج از کشور حتی بیش از هزینه یک عضویت یک ساله است!

Trusted Housesitters، مبلغ 27.99 دلار برای عضویت 3 ماهه و 9.49 دلار برای عضویت 12 ماهه.

Mind My House، مبلغ 20 دلار برای عضویت یک ساله.

Luxury Housesitting، مبلغ 25 دلار برای عضویت یک ساله.

HomeCarers، مبلغ 50 دلار برای عضویت یک ساله. 

زمانی که به عنوان یک عضو ثبت نام کردید، باید پروفایل شخصی خود را بسازید.  برای اینکه به عنوان یک فرد قانونی برای این کار شناخته شوید، بسیار مهم است که مشخصات پروفایل تان را به صورت کامل و دقیق بنویسید. رقابت ممکن است سخت باشد بنابراین شما می خواهید متمایز باشید!  سعی کنید که تجارب و ویژگی های مرتبط با این شغل را بنویسید و همین طور اطلاعات دقیق و مناسب درباره خودتان که چه کسی هستید و چرا می توانید به بهترین نحو ممکن این کار را انجام دهید. هدف این است که تصویری کامل ولی محتصر از اطلاعات به دست دهید، که به شکلی موثر نشان دهد شما در هر دو قسمت شخصی و حرفه ای چگونه فردی هستید.  سعی کنید زمانی که پروفایل تان را تکمیل می کنید خودتان را جای صاحب خانه بگذارید، شما اگر به دنبال شخصی کاملاً غریبه باشید که بخواهید خانه تان برای مدت زمانی به او بسپارید، به چه ویژگی های شخصیتی ای توجه میکنید؟

بعد از اینکه نوشتن پروفایل تان تمام شد چند قدم جلوتر بروید و چند عکس یا حتی یک فیلم کوتاه از خودتان آپلود کنید! سعی کنید در عکس هایتان حیوانات خانگی نیز حضور داشته باشند، و اگر ممکن است، یک فیلم کوتاه بگیرید و در آن تمام چیزهایی را که در قسمت پروفایل نوشته اید توضیح دهید!  به صاحب خانه اجازه دهید تا بتواند شما را در خانه اش با حیوان خانگی مورد علاقه اش تصور کنید، تلاش شما بالاخره نتیجه خواهدداد! خب حالا کار ساخت پروفایل عالی شما به پایان رسید، وقت آن است که روی سایت ها تمرکز کنید! هر فردی می تواند به منابع employment و character و ...درخواست بفرستد.  از آنجا که من هیچ تجربه مستقیمی از این کار نداشتم، از طریق ایمیل به دوستان، فامیل و کارمندان قبلی درخواست ارجاع شخصیتی دادم.  ارجاع داده شدن از طرف دیگران می تواند موقعیت شما را به عنوان فردی مسئولیت پذیر، قابل اعتماد و واجد شرایط بهبود ببخشد، بنابراین تلاش کنید تا هرچه بیشتر توسط دیگران ارجاع داده شوید!

خانه نشینی رایگان 2

آن ها دنبال چه ویژگی هایی هستند؟

نگهبانی از خانه کار بسیار راحتی است و شما اگر بتوانید خودتان را فردی مسئولیت پذیر، قابل اعتماد و دوست دار حیوانات معرفی کنید، به عنوان کاندیدایی واجد شرایط کارتان را درست انجام داده اید!

 

در دسترس بودن و دستمزد برای این شغل

در بیشتر موارد به عنوان دست مزد محل اقامت در اختیارتان می گذارند.  به نظر من با اینکه دستمزدی نمی دهند ولی همین که نگران اجاره خانه نیستید و در خانه ای راحت می توانید اقامت داشته باشید خیلی با ارزش است!    شما می توانید در تمام طل سال این شغل را پیدا کنید، اگرچه در تعطیلات درخواست های خیلی زیاد است!  همچنین، همان طور که قبلاً اشاره شد، کشورهای به خصوصی که باتوجه به فصل نیازهایشان تغییر  می کند مانند کشورهای مدیترانه ای، بیشتر در فصول خلوت دنبال کسانی برای این کار هستند.

ساحل مدیترانه

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

هاوس سیتینگ چیست؟ | مسافرت به سبک خانه نشینی رایگان

شایسته عسگریان ، دوشنبه 16 اسفند 1395

هاوس سیتینگ یا خانه نشینی رایگان، پدیده ای است که در ایران کمتر شناخته شده می باشد و به معنی اقامت رایگان در منزل شخص در ازای نگهداری از منزل می باشد.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :