جاذبه های تفریحی آمریکا| متفاوت و دیدنی برای تمام سنین

حومه شهر، محدوده وسیعی شامل جاذبه های متعدد و متنوع از جمله آتشفشان ها و غارهای یخی گرفته تا قله های بلند و استخرهای انرژی بخش در دره ها است. نگاهی به لیست جاذبه ها بیندازید و تعطیلات ماجراجویانه و هیجان انگیز خود را در آمریکا برنامه ریزی کنید! این مقاله درباره سفر به آمریکا، تفریح در آمریکا و جاذبه های تفریحی آمریکا است.

آمریکا

10.شنایی در استخر همیلتون، تگزاس داشته باشید

این استخر طبیعی که از خرابی زمین به وجود آمده، امروزه یک جاذبه توریستی محبوب است. استخر که با دیوارهای آهکی احاطه شده، آبشاری دارد که از سقف آن به سمت پایین می ریزد. بازدیدکنندگان با پیمودن یک مسیر زیبا به این ناحیه می رسند و سپس در این استخر شنا می کنند. چرا باید به آنجا برویم؟ پارک زیبا، مکان طبیعی فوق العاده و موقعیت هایی برای پیاده روی. این مقاله درباره سفر به آمریکا، تفریح در آمریکا و جاذبه های تفریحی آمریکا است.

شنایی در استخر همیلتون، تگزاس داشته باشید

9.به کوه سنت هلنز، واشنگتن بروید

فوران آتشفشان در سال 1980 یکی از ویران کننده ترین ها در آمریکا بوده است. این فوران که تنها به فاصله ی 154 کیلومتر (96 مایل) از سیاتل رخ داد، مردم را کشت، 298 کیلومتر (185 مایل) از بزرگراه را ویران کرد و با از بین بردن قله مخروطی، یک دهانه نعل اسبی برجا گذاشت. چرا باید به آنجا برویم؟ رصد خانه جانستون ریج، دارای نقطه نظرات زیادی برای دیدن آتشفشانی فعال و تورهای هلیکوپتری است و حقایق بیشتری در مورد کوه سنت هلنز در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد، کوهی که در محدوده کوهستانی واشنگتن حتما یک بار باید دیده شود. این مقاله درباره سفر به آمریکا، تفریح در آمریکا و جاذبه های تفریحی آمریکا است.

به کوه سنت هلنز، واشنگتن بروید

8.سری به غارهای یخی در ایالت واشنگتن بزنید

در اطراف کوه زیبای رینر، چهار غار یخی بزرگ قرار دارند. این غارها که در رشته کوه های کاسکید واشنگتن قرار دارند، توریست های زیادی را به خود جذب می کنند. در یک مسیر پیاده روی، بازدیدکنندگان طبیعت بکر و دست نخورده، این غارها را تحسین می کنند. غارهایی که در یخچال طبیعی در اطراف کوه رینر قرار دارند نیز در زیبایی بی نظیر هستند! چرا باید به آنجا برویم؟ غارهای یخی زیادی در این ناحیه قرار دارند که برای گشت و گذار و تفحص زیبا هستند. این متن درباره سفر به آمریکا و تفریح در آمریکا است.

سری به غارهای یخی در ایالت واشنگتن بزنید

7.گرند کنیون در آریزونا را ببینید

این دره که توسط رود کلرادو ایجاد شده و 277 مایل (446 کیلومتر) طول دارد و بزرگترین رود کره زمین است. دو بیلیون سال از تاریخ زمین شناسی سیاره ما در این مکان مشخص است. بومیان آمریکا برای قرن ها در این مکان و در غارها و دره ها مشغول زندگی بوده اند. این شگفتی طبیعی سالیانه 5 میلیون توریست را به خود جذب می کند که دره و نیز فعالیت های قابل انجام در فضای باز را تحسین می کنند. چرا باید به آنجا برویم؟ در کنار دیدن ساختار تاریخی و تحسین مناظر، به قایقرانی بروید، چادر بزنید، پیاده روی یا کوهنوردی کنید یا توری رزرو کنید و از یک هلیکوپتر یا هواپیما نگاهی به دره بیندازید. 

جاذبه های هیجان انگیز آمریکا 4

6.قایقرانی در دریاچه پاول

این ذخیره آبی ساخت دست بشر، دومین دریاچه بزرگ در ایالات متحده آمریکا است. این دریاچه که در مرز یوتا و آریزونا جریان دارد، سالیانه 2 میلیون بازدیدکننده را به خود جذب می کند. مرکز بازسازی تاسیس شد و استفاده از مزایای دریاچه را ممکن کرد. از آنجا که این دریاچه تعداد زیادی پیچ و خم دارد، می تواند تجربه های فوق العاده ای از قایقرانی در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهد، تجربه هایی که هرگز کسالت بار نمی شوند. چرا باید به آنجا برویم؟ در کنار قایقرانی، این دریاچه تنوعی از فعالیت های زیر را فراهم می کند: شنا، ماهی گیری، غواصی، اسکی روی آب و پیاده روی. به علاوه، مکان ها همگی خیره کننده و جذاب هستند و با یک تور قایقی یا هواپیمایی می شود در آن ها گشت.

قایقرانی در دریاچه پاول

5.پرش از پل پرین، ایداهو

این پل که بر روی رود اسنیک در توین فالز قرار دارد، در میان علاقه مندان به پرش، یکی از معروف ترین مکان ها در دنیا است. پرش های موفق بی شماری در این مکان اتفاق می افتد. اگر چه تنها 150 متر (486 پا) ارتفاع دارد ولی یک شنای کوتاه سرحال کننده در رود، انتظار گردشگران را می کشد. چرا باید به آنجا برویم؟ دوست داران پریدن حتی می توانند از ماشین هایشان نیز بپرند.

پرش از پل پرین، ایداهو

4.دوچرخه سواری در مواب، یوتا

دیگر فعالیت سرگرم کننده در ایالت یوتا، همانی است که دوست داران دوچرخه سواری را به خود جذب می کند. دوچرخه سواران کوهستانی موقعیت های بی شماری پیدا می کنند تا پیچ و تابی به عضلاتشان بدهند. ساختارهای صخره ای مختلف، فراز و نشیب ها و مسیرهای خطرناک ولی هیجان انگیز را فراهم می کنند. مسیر اسلیکراک با یک مسیر چالش برانگیز است که تنها به حرفه ای ها پیشنهاد می شود. چرا باید به آنجا برویم؟ این مکان، میراث تاریخی منحصر به  فردش را حفظ کرده است، توریست ها می توانند کابوی ها را ببینند، اثرات بومیان آمریکا همچنان واضح و زنده است.

دوچرخه سواری در مواب، یوتا

3.درهاواسو فالز آریزونا شنا کنید

ارتفاعات زیبا، واقع در گرند کنیون، استخری طبیعی را می سازند که برای پیاده روی کنندگان یک شنای جانانه را رقم می زند. میانگین دمای آب به 21.1 سانتی گراد (70 درجه فارنهایت) می رسد. رنگ آبی آن به خاطر منیزیم و کلسیم است. چرا باید به آنجا برویم؟ محیط خیره کننده، استخری طبیعی با دو آبشار و موقعیت های بی شمار پیاده روی دارد.

درهاواسو فالز آریزونا شنا کنید

2.در فرودگاه فرشتگان در زیون پیاده روی کنید

این، هیجان انگیزترین مسیر در پارک ملی زیون است. یک مسیر باریک که در بین صخره ها کشیده شده، جایی که یک پرتگاه عمیق در دو سویش قرار دارد. اگر چه نسبتا خطرناک و ترس آور است ولی هیچ مسیر دیگری در محبوبیت قادر به رقابت با این مسیر نیست. در انتهای مسیر، چشم اندازهای نفس گیری از دره در دسترس است. چرا باید به آنجا برویم؟ پیاده روی به تلاش و انرژی نیاز دارد ولی بدون تجهیزات خاص یا تجربه زیادی می تواند به انجام برسد. این مکان از آوریل تا نوامبر باز است و با ماشین یا اتوبوس می توان به آنجا رسید، بنابراین دست یابی به آن ساده و مستقیم است.

جاذبه های هیجان انگیز آمریکا 9

1.از طناب در هف دوم در یوسمیت بالا بروید

دره یوسمیت یک جاذبه توریستی محبوب است که با طبیعت بکر و منحصربه فردش، توریست ها را هیپنوتیزم می کند. کوه نوردان، پیاده روی کنندگان و کوله پشتی به دوشان در تمام طول سال از این منطقه بازدید می کنند. در ضمن، هف دوم یک ساختار صخره ای غیر معمول است که ماجراجویان و عشاق آدرنالین را به چالش می کشد. در حالی که مسیر نسبتا ساده و امن میست تریل وجود دارد که به سمت بالا می رود، برخی از ماجراجویان بدون طناب از آن بالا می روند. چرا باید به آنجا برویم؟ از پارک دیدن کنید و طبیعت خارق العاده آن را ببینید. فعالیت های مختلفی وجود دارند که می توانید از بین آن ها انتخاب کنید: پیاده روی، کوهنوردی، چادر زدن یا پرش از ارتفاع

از طناب در هف دوم در یوسمیت بالا بروید

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

جاذبه های گردشگری ملبورن | اوج هیجان برای تمام سنین و اقشار

فرزانه شریعتی ، یکشنبه 30 اردیبهشت 1397

این لیستی از موارد مورد علاقه من برای دیدن و انجام دادن در ملبورن است و برای هر کسی که با بودجه کم بازدید می کند مناسب است.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :