دسترسی به تکاراگاوا، بهار گرم آنسن باستانی در ژاپن

آنسن بزرگ و محبوب، بهار گرم ژاپنی از دوران باستان مورد استفاده مردم در کشور ژاپن قرار گرفته است. در سال 1963 که گروه مدرن تأسیس شد کلاس آنسن به عنوان بهترین درمان و خدمات در سطح جهانی مطرح و مشهور شد. از این رو در کنار رودخانه تکاراگاوا، درست در کنار استخرهای آنجا منظره های زیبا و فوق العادهای وجود دارد که شوق مضاعفی را برای تجربه کردن آن ایجاد می کند. دیدنی های تکاراگاوا در شهر گانما در ژاپن واقع شد. اغلب کسانی که در خارج از کشور ژاپن زندگی می کنند به واسطه زیبایی های ژاپن اغلب از آن در تبلیغات استفاده می کنند. در کشور ژاپن انواع مختلف حمام وجود دارد. این حمام ها در تمام طول سال مورد استفاده بازدیدکنندگانی است که مایل به دیدن تغییرات فصلی در زمان بازید از تکاراگاوا هستند. در داخل حمام ها فضای آرامش بخش و مطبوعی فراهم است که هرکس با هر نوع سلیقه ای می تواند انواع درمان های آبگرم و یا پیام ها را تقاضا کند. این درمان ها و پیام ها در زمان دسترسی به تکاراگاوا حس جوانی را در شما زنده می کنند. تاکاراگاوا آنسن در کنار زمینه گلف اسکی هودگی و مینیکامی کوجن فوجی وارا دیده می شود. پس به شما توصیه می کنیم یک بار در تعطیلات زمستانی آن را تجربه کنید.

دیدنی های تکاراگاوا

چرا به آنجا بروید؟

لذت چشیدن یک تجربه معتبر ژاپنی، توسط آنسن تاریخی لذتی است که حداقل یک بار باید دیدنی های تکاراگاوا را چشید. در عین حال خدمات عالی، مناظر و درمان های آبگرم در این منطقه یک استراحت آرامش بخش و عالی را نوید می دهد.

چرا به آنجا بروید؟

چه وقتی به آنجا بروید؟

شما در تمام طول سال می توانید از این چشمه های آب گرم استفاده کنید حتی در فصل زمستان در زمانی که برف روی کوه نشسته شما می توانید این تجربه هیجان انگیز را داشته باشید که از یک حمام گرم در زمستان در زمان دسترسی به تکاراگاوا لذت ببرید.

چه وقتی به آنجا بروید؟

چگونه می توانم آنجا بروید؟

شما می توانید با قطار، ماشین و یا هواپیما از فرودگاه توکیو و نارایتا به آنجا بروید.

چگونه می توانم آنجا بروید؟

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

آشکار شدن جاده ای باستانی به دنبال گرم شدن آب و هوا

گلاره یوسف پور ، دوشنبه 1 اردیبهشت 1399

براساس آخرین خبرهای واصله، آشکار شدن جاده ای باستانی به دنبال گرم شدن آب و هوا در نروژ صورت گرفت.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :