لاواکس در سوئیس | تجربه بهارخواب ­های تاکستان

منطقه لاواکس در وودو در سواحل دریاچه زیبای ژنو واقع شده است. این منطقه به واسطه ی بهارخواب های تاکستان هایشان معروف و مشهور شده است. این منطقه و زیبایی هایش در کشور سوئیس است. استفاده از بهارخواب های تاکستان در لاواکس سوئیس به قرن 11 میلادی می رسد درست در زمانی که انگورها توسط راهبان رشد کرد و منطقه ی وسیعی را در بر گرفت. برخی شواهد نشان میدهد که اولین تاکستان ها در زمان رومیان در این منطقه ایجاد شدند و توسعه یافتند. تاکستان های منطقه لاواکس در سوئیس در فهرست میراث جهانی یونسکو به عنوان گنج ملی ثبت شده است. در وصف این تاکستان ها، شاهزاده موسیقیدان در آلبوم ده بیست خود برای آنها و زیبایی شان نواخته است. با فناوری پانوراما بازدیدکنندگان می توانند از تمامی بهارخواب ها دیدن کنند و تصاویر زیبایی را ببینند و نقش زیبایی در ذهن خود بیافرینند. سواری در جاده هایی که در لاواکس سوئیس وجود دارد یک تجربه آرامش بخش و در عین حال پر از زیبایی و جذابیت را در ذهن شما حک خواهد کرد. پس در ادامه ی مطلب برای اطلاعات بیشتر از این منطقه با ما در مجله گردشگری همگردی همراه باشید...

لوو سوئیس و بهارخواب 1

چرا به لاواکس در سوئیس بروید؟

پیاده روی در مسیر این منطقه یک فرصت عالی است برای بازدید از شهر قرون وسطایی سنت ساپورین، روستاهای موثق سوئیس، انبارهای شراب و بارها که اگر مایل به تست آنها باشید به شما این فرصت داده خواهد شد. وجود قطار "سراسری لاواکس" در این منطقه سبب می شود که بازدیدکنندگان بیشتری برای دیدن مناظر خوش منظر و زیبای این منطقه به اینجا سفر کنند.

لوو سوئیس و بهارخواب 3

کی به آنجا بروید؟

تمام فصول این منطقه هر کدام به نوعی زیباست. در فصول بهار و تابستان که همه جا سرسبز و زیباست یک نوع زیبایی منحصر به فرد را تجربه خواهید کرد و در فصل پاییز که زمان برداشت محصول است یک نوع زیبایی متفاوت را با طعم شراب تازه تجربه خواهید کرد.

لوو سوئیس و بهارخواب 4

چگونه می توان به آنجا رفت؟

برای رفتن به منطقه ی لاواکس میتوانید گزینه ی قطار و یا اتوبوس از شهرهای مختلف سوئیس را انتخاب کنید و یا اگر هیچ کدام مطلوب نظر شما نبود میتوانید با گرفتن قایق از ژنو یا اویان یک سفر عاشقانه و فراموش نشدنی را تجربه کنید.

لاواکس در سوئیس

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

تور سوئیس و 7 غذای خیابانی که باید تجربه کنید!

آژانس رز سفید جهان ، شنبه 17 فروردین 1398

سوئیس انبوهی دارای مناظر خیره کننده، شهرهای تاریخی، مراکز خرید و البته غذاهای خیابانی لذیذ هست.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :