کم بازدیدترین مقاصد گردشگری اروپا، شگفتی ساز در تنهایی

بیایید با این حقیقت روبه رو شویم: اروپا برای مسافرین مقصدی نا آشنا نیست. با توجه به وسعت کمش، این قاره مجموعه بسیار غنی از معماری زیبا، غذاهای خوشمزه و طبیعتی چشمگیر را فراهم می کند. هیچ جای تعجب نیست که بسیاری از افراد برای سفر به اروپا برنامه ریزی می کنند. پاریس، پربازدیدکننده ترین شهر دنیا است. در ونیز بسیار مشکل است که شما بتوانید یک سلفی بگیرید و کسی در زمینه عکستان نباشد. برای یک لحظه تنها شدن در لندن باید خیلی خوش شانس باشید! اگر برای یک سفر حماسی به دور اروپا برنامه ریزی می کنید، چرا همه پیش فرض ها را دور نزنید؟ من نمی گویم از دیدن نقاط شلوغ صرف نظر کنید. حتماً به دلیل خاصی شلوغ هستند، اما با گرفتن تصمیمی مبنی بر بازدید از نقاط دیگر اروپا، مطمئناً تجربه ای بسیار متفاوت نسبت به تجربه های آزموده شده خواهید داشت! در این مطلب تعدادی پیشنهاد برای بهتر کردن سفرتان آورده شده است. در این مقاله با کشورهای دیدنی اروپا،کم بازدیدترین کشورهای اروپا و یا همانکم بازدیدترین مقاصد گردشگری اروپا آشنا خواهیم شد.

کم بازدیدترین کشورهای اروپا

8. لیختن اشتاین

لیختن اشتاین جمعیتی کمتر از 40,000 نفر دارد، اما کشوری بسیار زیبا با منظره های کوهستانی می باشد. پایتخت این کشور، وادوز(Vaduz) قلعه ای بسیار دوست داشتنی دارد که مکانی دیدنی برای بازدیدکنددگان از قلمرو پادشاهی است. اگر شما می خواهید به تنهایی دوچرخه سواری یا پیاده روی کنید، این کشور بهترین مقصد برای شماست. لیختن اشتاین توقف گاهی عالی برای کسانی است که از سوئیس می آیند، چرا که واحد پولی مشابهی با سوئیس دارد. همچنین اگر می خواهید مهر این کشور را بر روی پاسپورتتان داشته باشید می توانید برای آن اقدام کنید. جدا از همه این ها، چند نفر به لیختن اشتاین سفر کرده اند؟ این کشور از کم بازدیدترین کشورهای اروپا و کم بازدیدترین مقاصد گردشگری اروپا است.

لیختن اشتاین

7. اسلوونی

برخلاف وسعت کم این کشور، اسلوونی تمام چیزهایی را که یک توریست می تواند آرزو کند در خود جای داده است. کوه هایی برای اسکی کردن، سواحلی برای لذت بردن و معماری ای شگفت انگیز برای تماشاکردن. نیمی از اسلوونی هنوز هم جنگل است که نشان دهنده مشارکت این کشور برای حفاظت از منابع طبیعی است. در حالی که به کاخ با ابهت Liubljana که بر فراز پایتخت کشیده شده است، خیره شده اید یک قهوه میل کنید. از غارهایی که این کشور به خاطر آن ها مشهور است دیدن کنید. غارهای Postojna و Skocjan که مورد دوم جز میراث جهانی یونسکو است. فراموش نکنید که در Bled توقف کنید. دریاچه زیبایش، قصر صخره ایش و کلیسای جزیره ای دیدنی اش می تواند بهترین جاذبه های گردشگری برای یک توریست باشد. این کشور زیبا از کم بازدیدترین مقاصد گردشگری اروپا و کم بازدیدترین کشورهای اروپا است.

اسلوونی

6. صربستان

صربستان پر از اتفاقات تاریخی است. پایتخت آن بلگراد درگذشته پایتخت یوگوسلاوی بوده است. رهبر سابق آن، تیتو نیز در آنجا دفن شده است. شما با دیدن شب های بلگراد شگفت زده خواهید شد که با هزینه ای بسیار کمتر از اروپای غربی می توانید همان قدر خوش بگذرانید. آیا می دانستید که مشهورترین دانشمند، نیکولا تسلا صربستانی بوده است؟ علاوه براینکه یک موزه به او اختصاص داده شده است عکسش هم بر روی اسکناس های صد دیناری چاپ شده است. از منطقه متاثر از فرهنگ مجارستانی یعنی منطقه Vojvodina و همچنین شهر مرزی Subotica که ساختمان های زیبایی به سبک نئوآرت دارند، دیدن کنید. اگر به سمت جنوب می روید در نیس، زادگاه کنستانتین امپراطور روم توقف کنید. مطمئن باشید که صربستان ارزش دیدن را دارد. این کشور ازکشورهای دیدنی اروپا است و ازکم بازدیدترین کشورهای اروپا نیز به شمار می آید.

صربستان

5. اوکراین

یکی از بزرگ ترین کشورهای اروپا که از قضا بسیار کمتر از بقیه کشورهای توریستی مورد بازدید قرارگرفته است. در رسانه ها توجه زیادی به این کشور نشده است اما اوکراین بازدیدکنندگان را مسحور خودش می کند. قبل از سفر زبان سیریلیک خود را تقویت کنید. این سفر یک ماجراجویی مفرح خواهدبود که شاید بخواهید برخی چیزها را درآن رمزگشایی کنید. کیف، پایتخت این کشور با داشتن کلیساها و ساختمان هایی مجلل بسیار زیبا به نظر می رسد. شاید بخواهید سفری یک روزه به Chernobyl داشته باشید که به خاطر فاجعه هسته ای که دهه ها قبل در آن اتفاق افتاد بدنام شده است. شما با دیدن شهر زیبای Lviv، شگفت زده خواهیدشد. شهری که تمام جذابیت های مرکز اروپا را بدون داشتن توریست های زیاد، دارا می باشد. فراموش نکنید که سوپ ملی این منطقه borscht را امتحان کنید. این کشور از کشورهای دیدنی اروپا است.

اوکراین

4. مجارستان

اگر به دنبال چالشی درمورد زبان هستید، حتماً به مجارستان بروید! زبان آن ها هیچ ربطی به کشورهای همسایه شان ندارد! اگر شک داردید که گذشتن از مرز اتریش ارزشش را دارد یا نه منظره پل های متعدد پایتخت مجارستان بر روی رودخانه دانوب که بودا پست را زیبا می کند، شک شما را برطرف خواهدکرد. ممکن است شما بخواهید سفری هم به Eger داشته باشید. شهری که به خاطر شراب های Bull’s Blood مشهور است. چطور است در دریاچه بالاتن هم تنی به آب بزنید؟ دریاچه ای که افراد محلی آن را "دریای مجارستان" می نامند. فراموش نکنید که سوار مترو 1 مجارستان شوید. این مترو قدیمی ترین متروی قاره اروپاست. این کشور از کشورهای دیدنی اروپا است.

مجارستان

3. لیتوانی

جنوبی ترین بخش منطقه بالتیک جاذبه های فراوانی برای مسافران دارد. Vilnius پایتخت این کشور شهری پر از بناهای عصر باروک است. فراموش نکنید که سری به جمهوری خودمختار Uzupis، مرکز کافه ها و هنرمندان این کشور بزنید. قانون اساسی این کشور را که به زبان های مختلف ترجمه شده است، بخوانید. کاخ Trakai نیز ارزش دیدن را دارد. کاخی بسیار زیبا که با سفری یک روزه از Vilnius قابل دسترسی است. چرا در تپه صلیب ها توقف نکنید؟ در آنجا هزاران صلیب در اندازه ها و شکل های متفاوت وجود دارد. منظره ای که هر روز نخواهید دید. این زیبا از کشورهای دیدنی اروپا است.

لیتوانی

2. آلبانی

اگر از مناظر کوهستانی لذت می برید آلبانی نفس شما را بند خواهدآورد. اگر می خواهید در آفتاب تنی به آب بزنید، سواحل این کشور در مقایسه با کشور همسایه، یونان بسیار خلوت تر هستند. موزه ملی تاریخی تیرانا به شما اشیای به جامانده زیادی از گذشته آلبانی به عنوان بخشی از امپراطوری روم نشان خواهد داد. اگر به دنبال چیزهایی جدیدتر هستید حتما در شهرهای Berat و Gjirokastra که در فهرست شهرهای عثمانی یونسکو هم ثبت شده اند توقف کنید. برات، شهر هزارپنجره موزه ای دارد که نمونه هایی از نوع زندگی مردم عثمانی در قرن هجدهم را نمایش می دهد. Gjirokastra از طرفی دیگر محل ساخته شدن بزرگترین کاخ در منطقه بالکان است. اکنون زمان دیدن آلبانی می باشد قبل از اینکه همه بفهمند چه کشور فوق العاده ای است.

آلبانی

1. مالت

اگر از خودتان می پرسید که آیا مالت ارزش یک پرواز اضافه یا یک سفر دریایی را دارد یا نه. جواب شما "بله" است. شما متداوماً درهم آمیختگی تأثیرات خارجی بر روی مالت را می بینید. به خاطر همسایگی با ایتالیا، شمال آفریقا تا انگلستان فرهنگ و همچنین معماری این کشور بسیار منحصر به فرد شده است. برای بازدید از شگفتی های ماقبل تاریخ این کشور مانند Hypogeum که از تابوت های خارج شده از دل صخره ها تشکیل شده است، برنامه ریزی کنید. می توانید با دیدن کلیساهای جامع و صومعه های زیاد این کشور مطمئن شوید که مردمانش کاتولیک هستند. از آب خوشتان می آید؟ در مالت مقدار زیادی از آن را خواهید داشت. فراموش نکنید که از اجرای زنده فیلم Popeye دیدن کنید، بچه ها عاشقش می شوند!

کشورهای اروپایی کمتر شناخته شده ای که شاید بخواهید در سفر بعدی تان به آن ها سربزنید

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

17 مکان فوق العاده زیبا از بهترین مقاصد گردشگری اروپا

سعید حسنی ، جمعه 16 شهریور 1397

هیچ نقطه ای در اروپا نیست که زشت و زننده باشد اما می توان گفت تعدادی از انها کمی بهتراز بقیه هستند. چه قصد سفر داشته باشید و چه قصد رویاسازی . . .

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :