10 جاذبه شگفت انگیز از دیدنی های مراکش

مراکش، جواهر آفریقای شمالی، دارای معماری تاریخی بسیار جذاب، شهرهای شلوغ، بازارهای بزرگ باستانی و طبیعت هیجان انگیزی است که دانستن آن شما را به جاذبه هایش جذب خواهد کرد که اولین تعطیلات خود را به گردشگری در مراکش بگذرانید و برای آن برنامه ریزی کنید. جاذبه های دیدنی مراکش کم نیست؛ پس با ما در مجله همگردی همراه باشید برای بازدیدی شگفت انگیز از برترین دیدنی های مراکش و مکان های دیدنی مراکش...

مراکش

10) به بازدید "مقبره ی اسماعیل مولا" در مکنس بروید

اسماعیل مولا ابن شریف به عنوان "پادشاه جنگجو" شناخته می شود و در حقیقت این مجتمع پرجمعیت بخاطر حضور مقبره ی اسماعیل مولا ابن شریف است به عبارت دیگر کسی که شهر مکنس را ساخته و آن را پایتخت مراکش قرار داده است اسماعیل مولا ابن شریف است. مقبره ی اسماعیل مولا ابن شریف در قرن هجدهم مثال خوبی از معماری مراکش است.
چرا به آنجا بروید؟
مراکشی ها این ساختمان را مایه ی افتخار میدانند و آن را یکی از بهترین ساختمان های کشورخود و از جاذبه های دیدنی مراکش بر می شمارند به این علت که منعکس کننده ی سبک و عظمت معماری آن کشور است.

مقبره ی اسماعیل مولا

9) با ماشین سواری به مناظر زیبای گلوگاه دادس بروید.

رودخانه دادس یکی از معروف ترین رودخانه ها و از جاذبه های دیدنی مراکش است، که گلوگاه دادس، کوههای اطلس را از کوه های آنتی اطلس جدا میکند. این گلوگاه که اخیرا تبدیل به یک مقصد توریستی محبوب شده است منجر به رونق کسب و کار بربریانی شده است که در آنجا ساکن هستند.
چرا به آنجا بروید؟
این جاده، مناظر زیبا و دلفریبی دارد که لذت سفر به دره دادس و بازدید از اماکن تاریخی و مکان های دیدنی مراکش را برای شما دوچندان میکند.

مناظر زیبای گلوگاه دادس

8) از روستای طرافوت بازدید کنید

این روستا در یکی از شهرهای بسیار جذاب بربرها در کوههای آنتی اطلس، که یک اثر باستانی است، می باشد. این شهر جذاب با صخره های شیب دار، همه روزه ماجراجویان، کوهنوردان و گردشگرانی را که مایل به کشف مراکش هستند را به خود جذب میکند.
چرا به آنجا بروید؟
در این شهر می توان به راحتی با سرکردن شبی در هتلها طعم واقعی آرامش را چشید.

روستای طرافوت

7) از شهر آبی چفچائو بازدید کنید

چفچائو یکی از شهرهای منحصر به فرد و شناخته شده در جهان و از دیدنی های مراکش است که به واسطه ی رنگ آبی عارفانه های که در منظر شهر غالب است معروف و مشهور شده است. بازدیدکنندگان از سراسر دنیا برای بازدید از خیابان های خوش منظر این شهر به اینجا میآیند و معماری محلی زیبای آن را تحسین می کنند.
چرا به آنجا بروید؟
علاوه بر گشت و گذار در شهر میتوانید بازارهای سنتی آن، صنایع دستی، محلی و ادویه محلی خرید کنید.

شهر آبی چفچائو

6) به پیاده روی در کوه های اطلس بروید

کوهها نماد آفریقای شمالی و از دیدنی های مراکش هستند. چشم انداز قله های برفی مشرف به دره های سبز و مراتع همواره برای هنرمندان الهام بخش بوده اند، است. در این چشم اندازها میتوانید طعم تجربه ی یک پیاده روی لذت بخش را بچشید.
چرا به آنجا بروید؟
لذت سفر به کوه های مراکش لذتی است که حداقل یک بار باید آن را تجربه کنید. پارک ملی اوریگان، دره اوریکا و اوریگان جزء محبوب ترین و زیباترینمکان های دیدنی مراکش و مقصدهای توریست هایی است که به مراکش سفر میکنند.

پیاده روی در کوه های اطلس

5) کازابلانکا را ببینید

کازابلانکا در زمره ی بزرگترین و به عبارتی نمادین ترین شهرک در بندر اصلی مراکش است. این شهرک دارای ساختمان هایی با معماری های دیدنی و جذاب از دوره های مختلف است مثلا در این شهرک شما ساختمان هایی از دوره فرانسوی را مشاهده خواهید کرد.
چرا به آنجا بروید؟
این شهر مقصد دانشجویان زیادی است که به دانشگاه ها و کالج هایش برای ادامه ی تحصیل جذب می شوند. بنابراین دارای ویژگی هایی است که روحیه پرنشاط جوانان را حفظ می کند و رویدادهای هیجان انگیز بسیاری را در طول روز مشاهده خواهید کرد.

کازابلانکا

4) به مراکش بروید

یکی از چهار شهر مهم در این کشور، مراکش است. این شهر به واسطه ی دارابودن نشانه های فرهنگی بارز و برجسته در زمره ی شگفت انگیزترین مناطق توریستی است. بازار بزرگ مراکش از برترین دیدنی های مراکش که در تمام جهان مشهور است میتواند مقصدی برای بازدیدکنندگان و کسانی باشد که علاقه مند به خرید صنایع دستی اصیل، ادویه، پوست و... هستند.
چرا به آنجا بروید؟
بازدید از باغ های سلطنتی، بازارهای محلی و تجربه مهمان نوازی مردم محلی از جمله دلایلی است که به شما توصیه می کنیم به مراکش بروید و آن را تجربه کنید.

مراکش

3) در ساحل تانگیر به هدف بزنید.

ساحل تانگیر یکی از محبوب ترین شهرهای تفریحی در مراکش است که همه روزه توریست های زیادی را از سراسر جهان به خود جذب می کند. این ساحل به واسطه ی داشتن استراحتگاه های عالی، سواحل طولانی و شنی که فرصت مناسبی را برای دوستداران حمام آفتاب فراهم می کند یکی از مقصدهای لذت بخش در سفر به مراکش است.
چرا به آنجا بروید؟
این شهر با آثار تاریخی زیبا و مناظر جذابی که دارد یک انتخاب برای فیلم سازانی است که به دنبال ساخت فیلم در مناطق زیبا به سراسر جهان سفر میکنند. پس آن را دست کم نگیرید.

ساحل تانگیر

2) دیدار از رباط

رباط به عنوان پایتخت مراکش دارای موزه ی تاریخی، سالن تئاتر و ساختمان های تاریخی باشکوهی است که در مرکز آن قرار دارد. این شهر همه ساله میزبان جشنواره موسیقی سالانه موزین است که از سراسر کشور در آن شرکت می کنند.
چرا به آنجا بروید؟
این شهر به عنوان زیباترین شهر مراکش ارزش دیدن را دارد!

رباط

1) به فز بروید

این شهر دومین شهر بزرگ کشور تا سال 1925 بود. این شهر به نام آتن آفریقا و به عنوان گهواره فرهنگ شناخته شده و توسط سازمان میراث جهانی یونسکو ثبت و حفاظت می شود. شهر فز دارای میراث تاریخی فراوان و باشکوهی است.
چرا به آنجا بروید؟
ساختمان های باشکوه و خیره کنندهای که معماری مراکش را به خوبی نشان می دهد می تواند شما را برای بازدید،به این شهر فرا بخواند.

فز
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

دریاچه هیلیر استرالیا یکی از شگفت انگیزترین جاذبه های دیدنی دنیاست

گلاره یوسف پور ، یکشنبه 21 فروردین 1401

براساس آخرین اخبار واصله، دریاچه هیلیر استرالیا یکی از شگفت انگیزترین جاذبه های دیدنی دنیاست.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :