دلایل فراگیر بودن هیچهایکینگ، دلایلی که مهم و تاثیرگذار است

واضح ترین دلیل هیچهایکینگ، مجانی بودن آن است. شما می توانید صدها کیلومتر را بدون پرداخت یک پنی سفر کنید. همیشه محل اقامت و حمل ونقل قسمت عمده مخارج شما را در سفر تشکیل می دهند. اگر می خواهید با هزینه کم سفر کنید، انتخاب هیچ هایک می تواند تغییرات زیادی را در هزینه های شما ایجاد کند. اگرچه بدون هزینه سفر کردن نقطه قوت بزرگی است اما سواری مجانی تنها دلیل و اصلی ترین دلیلی نیست که افراد به خاطر آن هیچ هایک می کنند.  ایم مقاله درباره هیچهایکینگ، دلایل فراگیر بودن هیچهایکینگ است و اینکه چرا هیچهایکینگ رایج است. برای داشتن اطلاعات بیشتر مقالات زیر را مطالعه کنید:
در چه مناطقی هیچهایک کنیم؟ آموزش اصول اولیه هیچهایک
هیچهایک در اندونزی | رایگان سواری در کشوری آسیایی
راهنمای هیچهایک به جنوب شرقی آسیا | سفر ارزان به جنوب شرقی آسیا
نکاتی کوتاه و کابردی برای حفظ امنیت در هیچهایک
نکاتی مهم در مورد هیچهایک (سفر با شیوه ای خاص و بدون هزینه)
هیچهایک در زمستان | نکات مفید و وسایل مورد نیاز

واضح ترین دلیل آن مجانی است

هیچ هایک کردن بسیاری از استرس ها و نگرانی های سفر را از بین می برد و زمان را ذخیره می کند

چندبار برایتان پیش آمده است که در یک کشور خارجی، تلاش کنید با افراد محلی به زبان خودشان ارتباط برقرار کنید تا یک بلیط اتوبوس یا قطار بخرید؟ چندین بار بلیط اشتباهی خریده اید یا در صندلی اشتباهی نشسته اید، فقط به این دلیل که در برقراری ارتباط مشکل داشته اید؟ به این دلیل که شما متوجه منظور آن ها و آن ها متوجه منظور شما نمی شدند، به این خاطر که قسمت زبان کتاب راهنمای شما کامل و جامع نبوده و یا به این دلیل که الفبای مورد استفاده افراد محلی نامفهوم بود و چقدر زمان صرف دعا کردن کردید تا همه چیز طبق برنامه پیش برود؟ چرا هیچ هایک؟ چون شما نگران هیچ کدام از موارد بالا نخواهید بود، هیچ چیز طبق برنامه پیش نمی رود و همین مسئله، نقطه قوت آن است. اگر شما انتظار هیچ چیز خاصی را ندارید، پس هیچ وقت از هیچ هایک کردن ناامید نخواهیدشد. این مقاله درباره دلایل فراگیر بودن هیچهایکینگ است و اینکه چرا هیچهایکینگ رایج است.

هیچ هایک کردن بسیاری از استرس ها و نگرانی های سفر را از بین می برد و زمان را ذخیره می کند

به جاهایی سفر کنید که فقط افراد بومی از آن ها خبر دارند

در زمان هیچ هایک کردن شما هیچ وقت مطمئن نخواهید بود که به کجا می رسید و بنابراین مکان ها و چیزهایی را خواهید دید که هیچ کتاب راهنمایی به شما پیشنهاد نکرده است. شما زندگی را در جاهایی که به آن سفر می کنید طوری می بینید که راهنمایان تورها نمی خواهند به آن شکل ببینید. علاوه براین هیچهایکینگ به شما فرصتی منحصربه فرد می دهد تا همه جای کشوری که به آن سفر کرده اید را ببینید. شما می توانید از شهری به شهری دیگر پریدن را فراموش کنید.

به جاهایی سفر کنید که فقط افراد بومی از آن ها خبر دارند

افراد محلی را می بینید

ذر هیچ نوع دیگری از سفر شما نمی توانید تعداد زیادی افراد محلی را ببینید و فرهنگ محلی را با تمام غنایش تجربه کنید و برای مدت زمان کوتاهی درگیر زندگی روزانه و کارهای روزمره افراد بومی شوید و ببینید که هر روز آن ها چه کارهایی انجام می دهند. شما ممکن است به خانه افراد دعوت شوید، محل کار آن ها را ببینید، با آن ها به خرید بروید. فقط به این دلیل که به طور اتفاقی در حالی که آن ها مشغول زندگی عادیشان بوده اند، سوار خودرویشان شده اید.

افراد محلی را ببینید

هیچهایکینگ حد نهایی ماجراجویی است

این به این خاطر است که شما هیچ وقت نمی دانید اتفاق بعدی چه خواهد بود. ممکن است همه چیز به عالی ترین شکل ممکن پیش برود و شما در کمترین زمان به محل مورد نظرتان برسید، گفت وگوهای عالی ای داشته باشید و به محض رسیدن به مقصدتان برای شام به خانه کسی دعوت شوید. اما به همین اندازه هم ممکن است همه چیز به بدترین شکل ممکن پیش برود، در اغلب موارد به دلیل بلد نبودن زبان مردم آن منطقه، ممکن است شما در وسط نا کجا آباد پیاده شوید، نصف شب، بدون داشتن نقشه و هیچ راهی به جز اعتماد به حس ششم تان نداشته باشید. اما تا زمانی که تجربه نکنید، نمی توانید درک کنید.

هیچ هایکینگ حد نهایی ماجراجویی است

هیچهایکینگ ایمان شما به مردم را بازسازی می کند

وقتی هیچ هایک می کنید کاملاً وابسته به مردم هستید. دستتان را تکان می دهید و منتظر می مانید ببینید چه اتفاقی می افتد. شما هیچ وقت نمی توانید حدس بزنید که نفر بعدی چه کسی خواهدبود، اما در بیشتر مواقع افرادی هستند که یا کنجکاوند یا احساساتی یا هردوی آن که در این صورت بهترین حالت است. با هیچ هایک کردن شما به خودتان اجازه داده اید که به دیگران اعتماد کنید و از اینکه تنها تعداد اندکی از آن ها از اعتماد شما سواستفاده می کنند، شگفت زده خواهیدشد.

هیچ هایکینگ ایمان شما به مردم را بازسازی می کند

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

مهمترین دلایل برای پیش رو بودن ژاپن در جهان

ن. چرمچی ، پنج شنبه 15 آذر 1397

در این مطلب همگردی به دلایلی برای اثبات این که ژاپن پانزده سال از جهان جلوتر است، می پردازیم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :