9 موردی که در کیپ تاون پایتخت آفریقای جنوبی باید دید!!

کیپ تاون، یکی از هیجان انگیزترین شهرها در جنوبی ترین نقطه آفریقا است که تنوع هیجان انگیزی از فعالیت های فوق العاده را در خود دارد. علیرغم اینکه شهر در طبیعتی باشکوه احاطه شده، اما زندگی شهری پرشوری را نیز به رخ می کشد و بنابراین دیدنی های کیپ تاون، ترکیبی از طبیعت و مدرنیته شهری است. در این لیست، از آن دسته از مکان های دیدنی کیپ تاون صحبت می کنیم که تفریحاتی دارند که در فضای باز انجام می شوند و در دسترس گردشگران هستند. پس با ما در مجله همگردی همراه باشید برای تماشای جاذبه های توریستی کیپ تاون.

کیپ تاون

9) بوکاپ را ببینید

بخش پرشور و انرژی شهر، محل زندگی جامعه ی قومی کیپ مالای است؛ مهاجران مسلمان و از آسیای جنوب شرقی. رنگ ها در خانه های ساخته شده به سبک هلندی و بریتانیایی واقع بر تپه سیگنال، تغییر می کنند. بعضی خانه ها در دهه 1750 ساخته شده و در لیست بناهای ملی و مکان های دیدنی کیپ تاون قرار گرفته اند.
چرا باید به آنجا برویم؟
کیپ تاون، طبیعت، میراث فرهنگی و تاریخی آفریقای جنوبی را با هم ترکیب می کند. بوکاپ، قطعا حومه ی شهری دوست داشتنی است.

بوکاپ

8) در باغ های کمپانی یک پیاده روی خوب داشته باشید

این پارک که در قلب شهر قرار دارد و از جاذبه های توریستی آن است، توسط کمپانی هند شرقی هلند در 1652 ساخته شد. گفته می شود در این باغ درخت گلابی ای وجود دارد که در همان سال ها کاشته شده است! همچنین، یک باغ رز و نمونه های بی شماری از پرندگان و بناهای تاریخی در این پارک وجود دارد.
چرا باید به آنجا برویم؟
دیدن پارک رایگان است و حتی اتصال Wi-Fi نیز دارد. کوه تیبل با بوجود آوردن یک پس زمینه تاریخی، به زیبایی کلی منظره می افزاید.

باغ های کمپانی

7) ورزش اس یو پی در کیپ تاون

محلی فوق العاده برای بورد سواری و از کم نظیرترین جاذبه های توریستی کیپ تاون! کانالی وجود دارد که از شهر می گذرد و علاقمندان به ورزش اس یو پی آن را برای تفریح و سرگرمی خود انتخاب کرده اند! خدمه اس یو پی کیپ تاون، درس ها و تجهیزات مورد نیاز افراد را در اختیار آن ها قرار می دهند!
چرا باید انجامش دهیم؟
این یک موقعیت کمیاب است که بتوانید از یک ورزش آن هم در وسط شهر لذت ببرید! و همچنین می توانید دیدنی های کیپ تاون را از زوایای منحصر به فرد تفحص کنید!

ورزش اس یو پی

6) بومسلانگ را در کریستن بوش پیاده روی کنید

یک مسیر پیاده روی با سایبانی از درختان و به طول 130 متر (427 فوت) دیگر مسیر محبوب پیاده رویتان است که جاذبه های توریستی کیپ تاون را به نمایش گذاشته! این پل خوش منظر از میان درختان سربرآورده و یکی از منحصر به فرد ترین تجربه های زندگیتان را رقم می زند! گردشگران جذب شده به این مسیر پیاده روی بنا شده در باغ ملی گیاه شناسی کریستن بوش، مناظر هیجان انگیزکوه ها و فضای سبز اطراف را به شدت تحسین می کنند!
چرا باید به آنجا برویم؟
سایبان از بیابان شروع می شود و به تدریج ادامه پیدا می کند تا به ارتفاع 12 متری (49 فوتی) برسد. واقعا شبیه یک مسیر پیاده روی جادویی در افسانه ها است و می بایست یک بار به آنجا بروید.

بومسلانگ

5) کوه سر شیر

این کوه میان کوه تیبل و تپه سیگنال قرار دارد و از مکان های دیدنی کیپ تاون است. قله اش از شهر بالاتر می رود و به ارتفاع 669 متری (2195 فوتی) می رسد. از این کوه می توان تصاویر خارق العاده ای از دیدنی های کیپ تاون و اقیانوس را به دست آورد. برای رسیدن به قله حدودا سه ساعت زمان لازم است و تصاویر فراموش نشدنی و نیز فرصت هایی برای گرفتن سلفی در اختیارتان قرار می دهد.
چرا باید به آنجا برویم؟
در مسیر بالا رفتن، کوه پیمایان گورها و زیارتگاه های تاریخی اجتماعی کیپ مالای را تحسین می کنند. در کنار پیاده روی، سر شیر مکانی محبوب برای پاراگلایدر سواری و البته مکانی محبوب تر برای عکاسی به شمار می رود.

کوه سر شیر

4) سری به ساحل بزنید

یکی از پرنشاط ترین شهرها در کشور، ترکیبی از طبیعت جذاب و ناحیه شهری است. کاین شهر تعداد زیادی ساحل شنی با آب فیروزه ای دارد که برای حمام آفتاب، شنا و داشتن یک پیک نیک رومانتیک به شدت مناسب هستند. همچنین ساحل هایی هستند که موج های بزرگتری برای موج سواری دارند!
چرا باید به آنجا برویم؟
شهر، خودش یکی از بهترین مکان ها در آفریقای جنوبی ست. نماهای خارق العاده ای از کوه تیبل از ساحل پیدا است. و برعکس در کوه ها، چشم اندازهای شهر مشرف به اقیانوس، به شدت دیدنی های کیپ تاون مسحور کننده است.

کیپ تاون پایتخت آفریقای جنوبی

3) اسب سواری در ساحل

در محله نوردهوک، ساحلی وجود دارد که توریست ها این شانس را دارند که در آن به اسب سواری مشغول باشند. به توریست ها پیشنهاد می شود که یک سواری دو ساعته همراه با راهنما در زیباترین دیدنی های کیپ تاون داشته باشند. گروه از مزرعه خارج می شود، از تالاب ها و ساحل می گذرد و به قله چاپمن می رسد. در طول تور، سواری کنندگان می توانند طبیعت جذاب و حیوانات وحشی زیادی همانند والها، سیل ها، صدف ها و تنوعی از پرندگان را ببینند.
چرا باید به آنجا برویم؟
نوردهوک قطعا جزو مکان هایی است که باید یک بار دیده شود و عشاق اسب سواری می توانند از بین مزارع مختلف، سواری خود را در آنجا برنامه ریزی کنند. و جاذبه دیگر پارک ملی کوه تیبل در مسیر نوردهوک است.

اسب سواری در ساحل

2) برای رفتن به کوه تیبل کابل سواری کنید

محبوب ترین جاذبه شهر تله کابین هایی هستند که توریست ها را به ارتفاع 1067 متری می کشانند. از بالای کوه تیبل می توانید به مناظر جذابی از کیپ تاون برسید. علاوه بر این، کف این تله کابینها به طرز نوآورانه ای می چرخند، بنابراین هیجان و مناظر بیشتری در اختیارتان قرار می دهند.
چرا باید به آنجا برویم؟
کوه، نشانه ای نمادین از شهر است البته هر کس می تواند از راه دیگری استفاده کند و پیاده تا بالا برود، ولی تله کابینها راه راحت تر و پر منظره تری برای رسیدن به آنجا پیشنهاد می کنند.

کوه تیبل

1) رصد ستارگان در سائو

مکانی که صور فلکی مشهور کروکس به نام سوس کراس نیز قابل رصدند. و یک حقیقت جالب: رصد خانه نجوم آفریقای جنوبی (سائو) قدیمی ترین ساختمان در این شهر است! دانشمندان و راهنماها، بازدیدکنندگان را به تور می برند و با آن ها در مورد فضا و تلسکوپ ها صحبت می کنند و در موزه راهنماییشان می کنند.
چرا باید به آنجا برویم؟
رصد خانه به بازدیدکنندگان خوشامد می گوید و در طول سال شب هایی نیز باز است؛ هنگامی که دانشمندان داستان های جذابی درباره کهکشان به انسان ها می گویند. سائو در شنبه دوم و چهارم هر ماه از 8 شب باز است.

رصد ستارگان در سائو
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

جاذبه های گردشگری کیپ تاون | پایتخت افسونگر آفریقای جنوبی

ن. چرمچی ، جمعه 27 مرداد 1396

قبل از این که به شهر افسون گر کیپ تاون، پایتخت زیبای آفریقای جنوبی سفر کنید، بهتر است اطلاعات کافی برای گذران بهترین زمان در یک سفر خاطره انگیز را کسب کنید.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :