پیشنهادهایی برای اولین سفر به آفریقا

گویا تصمیمتان را در مورد سفر به آفریقا گرفته اید. چه انتخاب خوبی! قاره ی آفریقا مکانی هیجان انگیز برای سفر است، قاره ای متشکل از تعداد زیادی کشور، با ویژگی ها، فرهنگ ها و جاذبه های متفاوت. به عنوان فردی که برای اولین بار به این قاره می رود، تصمیم گیری در مورد اولین کشور مقصد دشوار است. اجازه دهید من کمکتان کنم. اینجا تعدادی پیشنهاد در مورد کشورهای دیدنی آفریقا، براساس علایق شما جمع‎آوری شده است. اگر به دنبال بناهای تاریخی و معماری خیره کننده هستید، به مصر بروید. چه کسی مصر را نمی شناسد؟ این کشور سرزمین فرعون ها و مومیایی هاست، میزبان قرن ها تاریخ. اینجا جایی است که شما می توانید تنها بازمانده عهد باستان را پیدا کنید، اهرام گیزا. مصر همچنین معابد فوق العاده ای دارد که در تمام کشور پراکنده شده اند، از Luxor تا Abu Simbel. شما همچنین می توانید چهره مدرن تر مصر را در پایتخت آن، شهر قاهره و همچنین قسمت جذاب اسلامی این کشور ببینید. اگر شما همیشه می خواسته اید که یک باستان شناس شوید، مصر بهترین انتخاب شما خواهدبود.

 مصر

پیشنهادهایی برای اولین سفر به آفریقا

برای یک تجربه خوب از آفریقا، به مراکش بروید

از شمال اسپانیا تا شهر Tangier مراکش با کشتی تنها یک ساعت راه است. این مجاورت در فرهنگ مردم مراکش تأثیرگذار بوده است، که ممکن است بعضی از جنبه های آن قابل تشخیص باشد. بعضی از مراکشی ها، علاوه بر فرانسوی، قادرند به زبان اسپانیایی نیز صحبت کنند. هجوم توریست ها به مراکش نشان دهنده زیرساخت های این کشور برای جذب توریست ها با هر بودجه ای است. این کشور برای کسانی که می خواهند تجربه ای از سفر به آفریقا داشته باشند، انتخاب بسیار خوبی خواهدبود و یکی از کشورهای دیدنی آفریقا به حساب می آید.

مراکش

سفر به آفریقا و مراکش

اگر می خواهید مدت زمانی را در ساحل بگذرانید، به تونس بروید

تونس از هوای بسیار عالی مدیترانه ای و ساحلی حیرت انگیز برخوردار است و یکی از کشورهای دیدنی آفریقا است. صنعت توریسم این کشور نیز از این مسئله آگاه است؛ بنابراین گزینه های اقامت در شهرهای تفریحی تونس متفاوت است، مثلا شهر Sousse و Hammamet. غواص ها نیز از آب تمیز و موجودات دریایی گوناگون تونس لذت خواهندبرد. فراموش نکنید که تونس دربردارنده شهر قدیمی Carthage نیز می باشد، شاید بخواهید از آن بازدید کنید.

 به تونس بروید

اگر می خواهید سفری در زمان داشته باشید، به اتیوپی بروید

می دانستید که فسیل لوسی (استرالوپیتهکوس)، که به احتمال زیاد از اولین اجداد انسان عصر حاضر است، در اتیوپی پیداشد؟ با دانستن این نکته خواهیدفهمید که این کشور چه تاریخ پرقصه و رنگارنگی دارد. علاوه بر آن، این نکته که اتیوپی هیچ وقت مستعمره نشده است نیز شاهکاری در  تمام قاره آفریقا است. به محل مفروض Ark of the Covenat سفر کنید، یا از کلیساهای سنگی Lalibela(لالیبلا) دیدن کنید؛ تعجب برانگیز نیست که اتیوپی جزو قدیمی ترین ملت های مسیحی در جهان است. شما از اینکه این کشور چه چیزهایی برای شما دارد، شگفت زده خواهیدشد.

به اتیوپی بروید

اتیوپی

اگر می خواهید حیات وحش خاص و منحصربه فردی ببینید، به ماداگاسکار بروید

چهارمین جزیره دنیا از نظر وسعت بهشتی برای گیاه شناسان و جانورشناسان است؛ انزوای این جزیره باعث رشد و تکامل گونه های گیاهی و جانوری منحصربه فردی شده است. بر اساس اظهارات سازمان جهانی حیات وحش، 90 درصد گیاهان ماداگاسکار در هیچ نقطه دیگری از کره زمین رشد نمی کنند. شما می توانید زمانتان را صرف تماشای aye-ayeها و یا گونه های مختلف میمون لمور کنید. به درختان بائوباب خیره شوید، که شش گونه مختلف آن فقط در ماداگاسکار می روید. سفری به پارک های ملی این کشور نشان می دهد که چه تحول عظیمی برای شما اتفاق خواهدافتاد.

 به ماداگاسکار بروید

ماداگاسکار

اگر می خواهید بیشتر در مورد تجارت برده بدانید، به غنا بروید

تاریخ قاره آفریقا به شکل انکارناپذیری با تجارت برده ها از قرن ها پیش گره خورده است، که باعث شده تا میلیون ها آفریقایی به اروپا، آمریکای کنونی و درواقع عصرجدید بیایند. اگر می خواید بیشتر در مورد برده داری بدانید، غنا قلعه هایی دارد که از طریق آن ها تجارت برده انجام می شده است. که شامل قلعه Cape Coast، بزرگترین مرکز تجارت برده در آفریقای غربی نیز می شود. اگرچه این قسمتی دردناک از تاریخ است، اما لازم است به این منطقه سفر کنید تا مطمئن شوید که اشتباهات گذشته تکرار نخواهندشد.

به غنا بروید

 غنا

اگر یک سافاری نفس گیر می خواهید، به تانزانیا بروید

سافاری اتفاقی است که ممکن است در طول زندگی شما تنها یک بار اتفاق بیفتد، پس شما باید بهترین مناظر را در کشور میزبان ببینید. پس چرا برنامه سافاری خود را در سرنگتی در تانزانیا تنظیم نمی کنید؟ در سفر به آفریقا و قاره ی آفریقا شما قادر خواهید بود پنج قلمرو بزرگ، شیرها، پلنگ ها، فیل ها، بوفالوها، و کرگدن ها را در این پارک ملی ببینید. اگر درست برنامه ریزی کنید، می توانید مهاجرت میلیون ها وایلدبیست(نوعی گوزن وحشی) را نیز به پارک ملی Massai Mara در کشور کنیا ببینید. هیچ وقت این تجربه را فراموش نخواهیدکرد.

به تانزانیا بروید

تانزانیا

اگر همه چیز را باهم می خواهید، به آفریقای جنوبی بروید

شما یکی از زیباترین شهرهای دنیا،کیپ تاون، را در جنوبی ترین کشور این قاره خواهید داشت. همچنین پارک ملی کروگر، که می توانید در آن سافاری کنید را هم دارید. در این کشور، موزه هایی درمورد آپارتاید، و تورهایی به جزیره روبن، جایی که نلسون ماندلا بیش از 20 سال در آن زندانی بود، برای بازدید وجود دارند. درضمن، پنگوئن ها را از یاد نبرید. سفر به آفریقا  و قاره ی آفریقا تمام این تجربه ها را برای شما فراهم می کند، به طوری که بعداً می خواهید باز هم به قاره ی آفریقا برگردید و از کشورهای دیدنی آفریقا دیدن کنید.

اگر همه چیز را باهم می خواهید، به آفریقای جنوبی بروید

،کیپ تاون
شما هم رای بدهید
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

سفر تک نفره به آفریقا | زیباترین مقاصد برای سفر انفرادی به آفریقا

سعید حسنی ، چهارشنبه 24 مرداد 1397

آیا آفریقا امن است؟ آفریقا عمدتا به اشتباه درک شده است. زیباترین مقاصد برای سفر انفرادی به آفریقا وجود دارند و دیدنی هستند.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :