سفری مجازی به شهرهای دنج جهان

آژانس مسافرتی رویا سفر چهارشنبه 17 آبان 1396

شهرهای زیبا و دنجی که بسیاری از توریست ها نمی شناسند. گذشته از بسیاری شهرها و مناطق توریستی ، در گوشه و کنار دنیا شهرهایی زیبا و دیدنی هستند که تا حدودی از دید توریست ها مخفی مانده اند . در حالیکه زیبایی آن ها کمتر از دیگر شهرهای توریستی نمی باشد. این شهرها آماده ایجاد تجربه یک تعطیلات به یادماندنی برای بازدیدکنندگان خود می باشند. اگر به دنبال یک تعطیلات لذت بخش و عالی هستید، این تصاویر به شما خواهند گفت که سفر بعدی را به کجا بروید.

مانارولا - ایتالیا | Manarola Town, Italy

شهری کوچک که روی یک خط ساحل سنگی در شمال ایتالیا واقع شده، جواهری که در تصویر بالا مشاهده می نمایید در منطقه زیبا و تاریخی «سینکوتری» محسوب شده و مقصد بیشتر گردشگرانی است که این منطقه سفر می کنند. دهکده «مانارولا» در چند دوره تاریخی ساخته شده و از آثار تاریخی شاخص آن می توان به کلیساهایی سنگی این شهر اشاره کرد که در این میان کلیسای «سن لورنزو» یکی از جاذبه های گردشگری محسوب شده و همواره مورد توجه گردشگران است.

چسکی کروملو , جمهوری چک | Cesky Krumlov, Czech Republic

این شهر در منطقه بوهیمای جنوبی جمهوری چک قرار دارد.سالیان سال است که بازدیدکنندگان این شهر از جو افسانه ای خیابان های سنگفرش شده ,خانه های شبیه شیرینی زنجبیلی و پل های این شهر لذت میبرند. سفر یکروزه به این شهر بخصوص در ماه های گرم سال می تواند یک ماجراجویی لذتبخش برای تعطیلات آینده شما باشد.

کولمار - فرانسه | Colmar, France

شهر کولمار (Colmar) شهر فوق العاده زیبا و رویایی که در ایالت آلزاس فرانسه در شمال شرقی فرانسه قرار دارد و به عنوان زیباترین شهر اروپا شناخته می شود. کولمار به دلیل وجود میدان ها، فواره ها و کانال های زیاد و زیبایی که دارد در بین گردشگران به ونیز کوچک معروف است. این شهر زادگاه فردریک بارتولدی سازنده ی مجسمه آزادی است. این شهر زیبا و قدیمی به دلیل معماری خاص، موزه های متعدد، کلیساهای زیبا و… شهرت زیادی دارد و سالانه میلیون ها گردشگر برای دیدن این زیبایی های شگفت انگیز به این شهر رویایی سفر می کنند.

مارساکسلوک , مالت | Marsaxlokk, Malta

این شهر زیبا و تفریحی، یکی از مهم ترین شهرهای ماهیگیری در کشور محسوب می شود. 900 سال پیش از میلاد مسیح بود که فنیقی ها به مالت آمدند و تجارت را آغاز نمودند. مردم در این جزیره با ماهی گیری روزگار می گذرانند و این روستا با بازارهای بزرگ ماهی فروشی اش معروف شده است.

هالس تات , استرالیا | Hallstatt, Austria

این شهر زیبای کوچک در استرالیا توسط یونسکو جزء شهرهای تحت حفاظت تعیین شده است. بدون شک این شهر یکی از زیباترین شهرهای استرالیاست که میان کوه های برج مانند و دریای شیشه ای لانه کرده است. بازدید این شهر چه در زمستان و چه در تابستان شما را به وجد خواهد آورد.

بلد,اسلوونی | Bled, Slovenia

این شهر 5000 سکنه دارد .دور تا دور این شهر کوچک را کوه های زیبایی فرا گرفته است. این شهر در سال 1004 میلادی بنا شد و از سوی امپراتوری رم به اسقف بریکسن اهدا گردید. در مرکز شهر، یک قلعه قرار دارد. این شهر پر از تپه های شیب دار است به دلیل دریاچه زیبای بلد که یکی از زیباترین دریاچه های دنیاست و چشمه هایش معروف شده است.زیبایی کوه ها که توسط آب زیبای دریاچه منعکس می گردد همراه با آرامش حاکم بر محیط تعطیلات آرامش بخشی را برای شما رقم خواهند زد.

روستای بیبوری، انگلیس | Bibury, England

روستای قدیمی که در کتاب روز رستاخیز از آن نام برده شده است ، و برای کلبه های سنگی خود در قرن 17th معروف است و به عنوان  زیبا ترین روستای انگلستان اشاره شده است، Bibury است که قطعا بسیار جذاب و بسیار سنتی است.  همچنین این روستا به مزرعه ماهی ها ی قزل آلا  که یکی از قدیمی ترین مزرعه ها در انگلستان است مشهور می باشد.

آلباراسین، اسپانیا | Albarracín, Spain

این روستای زیبا در شمال اسپانیا قرار دارد. نقاشی هایی که پای صخره های اطراف این روستا قرار دارد، از آثار مهم ماقبل تاریخ محسوب می گردد.در این روستا که در فاصله 2 ساعت رانندگی از والنسیا و نیم ساعت مسافت با قطار از تروئل می باشد، می توان یک سفر فراموش نشدنی راتجربه کرد.

پوسیسکا، کرواسی | Pučišća, Croatia

اگر به دنبال سواحل خوش منظره و زیبا به همراه آرامش هستید گزینه بعدی سفر شما پوسیسکا باشد. پوسیسکا شهری در کرواسی واقع در جزیره برک Brac در منطقه ی شهری دالماتیا Dalmatia است. جزیره برک یکی از بزرگترین جزایر در کرواسی است،این مقصد گردشگری بزرگترین سکونتگاه برک بوده و چشم انداز دریای مدیترانه را داراست.

انسی، فرانسه | Annecy, France

زیبایی این شهر، با کوه های آلپ که در اطراف شهر قرار دارد، چندین برابر شده است. این شهر در قرن 14 میلادی بنا شده و در سرتاسر شهر، جوی ها و کانال های آبی دیده می شوند.

گارمیچ – پارتینکیرشن ، آلمان | Garmisch-Partenkirchen, Germany

گارمیچ پارتینکیرشن بدون شک معروف ترین تفرجگاه زمستانی باواریا Bavaria ، واقع در جنوب غربی آلمان در مرز کشور اتریش است. این شهر دارای تاریخ و فرهنگ غنی بوده و ساکنان محلی آن اغلب هنوز لباس های سنتی به تن می کنند. علاوه بر ورزش های زمستانی ، در فصول دیگر مسابقات مختلفی از جمله قایقرانی ، گلف ، کوهنوردی و دوچرخه سواری در این شهر برگزار می شود.

لیون ورد ، واشنگتن ، آمریکا | Leavenworth, Washington, United States

لیون وورث در چلان کانتی Chelan County در شهر واشنگتن ایالات متحده واقع شده است. این روستا به خاطر برگزاری جشنواره هیجان انگیز "لاین آپ" Line-up که شامل جشنواره نورپردازی کریسمس ، جشن اکتبر لیون وورث ، جشنواره برگ های پاییزی و برخی از رویدادهای دیگر است شهرت زیادی دارد. لون وورث شور و هیجان را برای همگان به ارمغان می آورد.

پوکون ، شیلی | Pucon, Chile

پوکون منطقه ای در جنوب شیلی و در ساحل دریاچه ی ویلاریکا Villarrica می باشد. این منطقه با آتشفشان ها، دریاچه ها ، رودخانه ها و پارک های ملی احاطه شده و همچنین دارای مراکز اسکی و چشمه های آب گرم فراوانی می باشد. در اینجا انواع ورزش ها و فعالیت های تفریحی ، از جمله اسکی روی آب ، اسکی روی برف ، کوهنوردی ، رفتینگ در آب ، قایقرانی ، اسب سواری و صعود های آتشفشانی در اختیار بازدیدکنندگان قرار می گیرد.

رن ، نروژ | Reine, Norway

رن یک روستای کوچک در نروژ است و یک مقصد زمستانی ایده آل برای همه دوستداران برف در زمستان به شمار می رود. خانه های کوچک قرمز رنگ و کابین های ماهیگیری جاذبه های اصلی رن هستند.

وستامانیجار، ایسلند | Vestmannaeyjar, Iceland

وستامانیجار نام یک سری مجمع الجزایر کوچک در امتداد سواحل جنوبی ایسلند است. از میان 16 جزیره ی موجود تنها بزرگترین آنها دارای سکنه می باشد. آتشفشان ها در ایسلند فعال هستند و آخرین فوران در مجمع الجزایر در ماه ژانویه ی سال 1973 رخ داده است. وستامانیجار همچنین به خاطر تنوع زیستی اش شهرت زیادی دارد و بسیاری از گونه های گیاهان و میلیون ها نوع از پرندگان را می توان در آن دید.

اطلاعات تماس  رویا سفر ( رزرو آنلاین هتل)

آدرس: تهران، خیابان شهید کلاهدوز (دولت)، بین بلوار کاوه و چهارراه قنات، پلاک 282، طبقه دوم، واحد 7
شماره تماس : 02122583810
وبسایت: www.royasafar.com 

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

سفری فراموش نشدنی به دیدنی ترین شهرهای جهان

ن. چرمچی ، شنبه 9 آذر 1398

زیباترین و تماشایی ترین شهرهای جهان براساس معیارهای مختلف و متفاوت را بشناسید.

نظرت چیه
3 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 21 آذر 1396

    من همش و رفتم خیلی خوش گذشت

    • 23 آبان 1396

    خیلی عالی است البته ما میخواهیم برویم ولی اونها به ما ویزا نمیدهند .مشکل .یزا را حل کنید ایران خلوت میشود برای همیشه .

    • 17 آبان 1396

    خیلی خیلی جالب بود باید کاری کرد که مشکل مالی و معیشت مردم حل بشه تا بتونند به مسافرت فکر کنند موفق باشید Agahi90.ir