سفر به فرانکفورت | در فرانکفورت چه کنیم؟؟

جایی بین شیشه های سرکه سیب و بازار تاریخی کریسمس، جایی که انسان می تواند خود را شیفته این سرزمین و پایتخت محلی آلمان ببیند. بالغ بر 50 میلیون نفر سالیانه از فرودگاه فرانکفورت استفاده می کنند که آن را تبدیل به دومین فرودگاه شلوغ اروپا می کند، اما تنها درصد کوچکی از این جمعیت وارد این شهر می شود. در کنار ساختار مدرن و آسمان خراش های زیبا و چشم نواز، این مرکز تجاری اروپا یک وجه قدیمی نیز دارد که بازسازی شده و از مهم ترین جاذبه های گردشگری فرانکفورت محسوب می شود. مدرنیسم دراین شهر خلاقیت ایجاد کرده و شما می توانید گالری های فوق العاده و رستوران های شیکی را پیدا کنید. فستیوال ها در ماه دسامبر در این شهر شروع می شوند، یک بازار کریسمس از سال 1393 میلادی بر پا می شود و شما می توانید از کنسرت های متعددی که برگزار می شوند و یا از دیدن مناظر طبیعی لذت ببرید یا با یک قطار بخار قدیمی شهر را بگردید. با همگردی در سفر به فرانکفورت همراه باشید.

سفر به فرانکفورت

جاذبه های گردشگری فرانکفورت

بمباران های سال 1944 بیشتر از همه جا محله قدیمی فرانکفورت را تخریب کرد، اما این منطقه بازسازی شد. بخش تاریخی رومبرگ، قدیمی ترین میدان مرکز شهر پر از ساختمان های تاریخی قرن چهاردهم و پانزدهم است. در سفر به فرانکفورت به شرق که بروید، برج Gothic Frankfurt Cathedral قرار دارد که در بمباران ها سالم مانده، اما داخلش آتش گرفت و در دهه 1950 بازسازی شد. این برج اکنون موزه موضوعات مذهبی شده است. نزدیک آن کلیسای سنت پاولی قرار دارد که یک مکان ملی در انقلاب 1848 آلمان می باشد. در کرانه جنوبی رود ماین، موزه Embankment قرار دارد که بخش های فرهنگی مختلفی دارد. موزه های فیلم آلمان، هنر مدرن و موزه استیدل، موزه های جالب و مفرحی هستند. همچنین می توانید برج بانک Commerzbank را که بلندترین ساختمان اداری در اروپا می باشد، ببینید.

جاذبه های گردشگری فرانکفورت

اقامت در فرانکفورت

هتل The Pure با نمای بیرونی کاملا سفید در چند قدمی ایستگاه اصلی قطار قرار دارد. هتل کندی Villa Kennedy یک هتل لاکچری و زیبا با طراحی ابتدای قرن بیستمی است.

اقامت در فرانکفورت

کجا غذا بخوریم؟؟

کشتی های روی رودخانه ماین، گزینه های بسیار خوبی برای خوردن غذا و نوشیدن نوشیدنی های آلمانی است. کشتی Frankfurter Botschaft غذاهای بسیار فوق العاده ای رو سرو می کند. رستوران Heimat غذاهای آلمانی و فرانسوی را سرو می کند. رستوران Atmospheric Zarges غذاهای مدرن اروپایی را سرو می کند.

رستوران های فرانکفورت
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

چگونه با بودجه کم به آلمان سفر کنیم، سوالی کلیدی و مهم

فرزانه شریعتی ، چهارشنبه 1 فروردین 1397

اروپا به عنوان یک منطقه با بودجه کم به خاطر سهولت حمل و نقل و مقصد های بی شماری که دارد ورشکسته نخواهد شد.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :