وسایل رایگان هتل | لوازمی که از رایگان بودن آنها در هتل ها بی اطلاعید !!

در مسافرت ممکن است شما  فراموش کرده باشید که مسواکتان را با خودتان به سفر ببرید یا دکمه ای از لباستان کنده شود و بخواهید آن را سر جایش بدوزید و یا در ساده ترین حالت، لباس چروک شده خود را اتو بزنید ، این دفعه قبل از اینکه بخواهید از هتل بیرون رفته و به جستجوی فروشگاهی برای خرید چنین ملزوماتی باشید، از کارکنان هتل سوال کنید که آیا وسیله مورد نیاز شما را دارد یا خیر. در بسیاری از این موردها می توانید وسیله مورد لزوم را به صورت کاملا رایگان در اختیار داشته باشید. در ادامه این مطلب به 10 وسایل رایگان هتل و مجموعه لوازم رایگان هتل که در بسیاری به حالت کاملا رایگان در اختیار میهمانان هتل قرار می دهند، اشاره می کنیم.

لوازم هتل

ابزار آرایش مو

 سشوار در بسیاری از هتل ها به صورت رایگان در اتاق ها وجود دارد و شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید ، اما آیا تا به امروز فکر کرده اید امکان استفاده از سایر ابزار آرایش مو هم وجود دارد یا نه ؟ اگر احتیاج به اتوی مو داشتید چطور ؟ در بسیاری از مواقع اگرچه وسیله ای در اتاق شما وجود ندارد ولی شما می توانید آن را از کارکنان درخواست کرده و استفاده کنید و مجددا پس بدهید. برای نمونه، در هتل جرجین کورت در شهر ونکوور ، یک طبقه مخصوص استفاده بانوان وجود دارد که در آن قادرند به آرایش موهای خود با وسایل رایگان هتل ، وسایلی همچون اتوی مو یا وسایل فرکرن مو به صورت کاملا رایگان استفاده کنند. هتل های گروه هایت هم در اکثر شهرها چنین امکاناتی را به صورت رایگان جهت استفاده خانم ها پیش بینی کرده است وشما میتوانید از این لوازم رایگان هتل استفاده کنید.

آبزار آرایش مو

جوراب

شاید کمی عجیب باشد که در هتل به دنبال جوراب بگردید ، اما این مورد برای بعضی از مسافران مهم می باشد ، اشخاصی که خیلی حساس و سرمایی تر هستند و فراموش کرده اند جوراب با خود ببرند ،می توانند یک جفت جوراب از هتل محل سکونتشان درخواست کنند. در بعضی از هتل های معروف دنیا جوراب هم جزو وسیله های رایگان در اختیار میهمانان هتل قرار می گیرد.

جوراب

خمیردندان و دهان شویه

در هتل ها حتما شامپو یا نرم کننده ها را مشاهده کرده اید که بعنوان لوازم بهداشتی رایگان آن هتل در حمام اتاق ها قرار داده اند. قرار گرفتن مسواک و خمیردندان به صورت رایگان هم در بیشتر هتل ها رواج دارد ، برای نمونه در هتل های هایت «Hyatt» بسته هایی وجود دارد که در آنها تمامی لوازم بهداشتی مورد نیاز میهمانان هتل ،من جمله مسواک ، خمیردندان و دهان شویه به صورت رایگان در اختیارشان قرار میدهند. اگر احیانا در هتلی بودید که مسواک و خمیردندان در سرویس آن موجود نبود و خواستید برای خرید آن اقدام کنید قبل از اینکه از هتل بیرون بروید، از رسپشن سوال کنید. پرسیدن هیچ وقت برای شما ضرری نخواهد داشت.

مسواک

کیت خیاطی ( سوزن و نخ )

هیچ کس دوست ندارد  با کنده شدن دکمه پیراهن مورد علاقه اش در سفر روبرو شود ، بعضی ها ممکن است همواره کیت خیاطی همراهشان داشته باشند ولی غده بیشتری از افراد هم ،چنین وسیله ای را همراه خود نمی برند. اکثر هتل های بزرگ و حتی هتل های چهارستاره که مشهور هم نیستند این طور امکانات را به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار می دهند. کیت خیاطی معمولا در اتاق ها لوازم رایگان هتل وجود دارند اگر آن را نیافتید، از رسپشن سوال کنید.

کیت خیاطی

وسایل بازی کودک

لزومی ندارد تمام وسایل بازی کودکتان را با خود به سفر ببرید ، اگر در یک هتل زنجیره ای مطرح و معروف سکونت دارید ، امکان اینکه اسباب بازی برای کودکتان به صورت رایگان در آنجا وجود داشته باشد بسیار زیاد است. در اکثر هتل ها در مجموعه لوازم رایگان هتل وسایل بازی رایگان از مدادرنگی گرفته تا نقشه های نقاشی شده و اسباب بازی مخصوص حمام کودک ، به فرا خور درخواست شما در اختیارتان قرار بدهند.

هتل

مت یوگا

سفر نباید باعث شود از ورزشتان غافل شوید، اما لازم هم نیست شما تمام وسایل  لزوم ورزش کردن را با خودتان همراه کنید ، علاوه بر اینکه در بیشتر هتل ها سالن ورزشی وجود دارد ، شما می توانید در اتاق خودتان هم ورزش کنید ، اگر احتیاج به مت یوگا داشتید ، کافی است آن را از رسپشن هتل درخواست کنید ،تا ساعاتی که می خواهید به ورزش یوگا بپردازید این وسیله را در اختیارتان قرار می دهند. معمولا استفاده از مت برای ورزش کردن هزینه ای در بر ندارد و این ابزار ورزشی به صورت رایگان در مجموعه لوازم رایگان هتل در اختیارتان قرار می گیرد.

هتل

شارژر

اگر احتمالا شارژر خود را جا گذاشته اید می توانید مشابه آن را از هتل درخواست کنید. بر اساس تحقیقی که در سال 2010 انجام گرفته است ، شارژر های موبایل از جمله وسیله های پر مصرفی بودند که در اتاق هتل ها و از مسافران قبلی جامانده اند. هتل ها معمولا این شارژر ها را دور نمیریزند و در جعبه گمشده ها قرار می دهند ، ولی در عین حال می توانند آنها را به دیگر میهمانان قرض بدهند تا گوشی خود را شارژ کنند.

هتل

آداپتور و تبدیل

وقتی می خواهید به مقاصد بین المللی سفر می کنید ممکن است وسایل الکترونیکی شما احتیاج به آداپتور و یا تبدیل داشته باشند. هرچند بیشتر مواقع می توانید قبل از سفر این موارد را در مقصدتان چک کنید تا در صورت نیاز تبدیل با خودتان ببرید یا نه ولی اگر هم یادتان رفت و با پریزهای سه شاخه روبرو شدید نگران نباشید می توانید از رسپشن هتل یک آداپتور یا تبدیل درخواست کنید. معمولا چنین امکاناتی را در اتاق ها قرار نمی دهند ولی اگر آن را درخواست کنید به صورت رایگان از مجموعه لوازم رایگان هتل و وسایل رایگان هتل به شما قرض داده می شود و باید با هر بار استفاده آن را به رسپشن پس بدهید. آداپتورها و تبدیل ها حتی در بسیاری از هاستل ها نیز به صورت رایگان در اختیارتان قرار داده می شود.

هتل

حوله ساحل و تخت آفتاب

اگر احتمالا به هتلی می روید که دارای استخر و تخت برای آفتاب گرفتن است دیگر احتیاجی نیست نگران بردن تعداد زیادی حوله با خود باشید چرا که معمولا حوله همراه با تخت های آفتاب به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار می دهند. شما می توانید حوله موجود در هتل را از مجموعه لازم رایگان هتل و وسایل رایگان هتل با خود به ساحل ببرید یا حتی درخواست حوله مجزایی برای ساحل رفتن بکنید. وقت رزرو کردن هتل می توانید از پیش این اطلاعات را بپرسید تا مطمئن شوید نیازی ندارید با خود تعداد زیادی حوله ببرید.

هتل

راهنمای سفر و نقشه

هتل ها معمولا بروشورهای راهنما برای گردش در شهر را روی میز رسپشن می گذارند ، شما می توانید از این نقشه ها و راهنماها به صورت رایگان استفاده کنید ، حتی بعضی از هتل های معروف تر و نامی تر همانند هالیدی این ، بروشوری از غذاخوری های اطراف هتل در مجموعه وسایل رایگان هتل  و یا برترین جاذبه های گردشگری شهر را هم در اختیار میهمانان خود قرار می دهد. 

هتل
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

اقامت رایگان مسافرانی که بلیت قطار بازگشت آنها کنسل شده است در هتلهای مشهد

گلاره یوسف پور ، شنبه 24 دی 1401

براساس آخرین گزارش های منتشر شده، اقامت رایگان مسافرانی که بلیت قطار بازگشت آنها کنسل شده است در هتلهای مشهد صورت می گیرد.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :