خانه های تاریخی که هتل شدند | ساختمان هایی که در حال حاضر هتل هستند!!

 این اتفاق هر روز نمی افتد ، و شما نمی توانید هر روز از خواب که بیدار می شوید درون یک کاخ امپراطوری رومی یا یک کارخانه شکلات ، و یا یک صومعه قدیمی قرار داشته باشید. اما این امکان را دارید که در سفرهای آتی خود ،تجربه شیرین سکونت در یک عمارت  با گذشته تاریخی و دیرینه را هم زمان تجربه کنید.در مجموعه تبدیل خانه های تاریخی به هتل ها، ساختمان هایی که با ظاهر قدیمی ولی در عین حال امکاناتی مدرن و پیشرفته در مجموعه خانه های تاریخی که هتل شدند، در انتظار خوش آمدگویی به میهمانان خود هستند.با این پست همراه باشید تا با ده ساختمان و عمارت تاریخی که در حال حاضر به هتل تبدیل شده اند آشنا شوید.

1. هتل اینترکانتیننتال مارسی دیو «مارسی» فرانسه

هتل اینتر کانتیننتال مارسی  هتل دیو واقع در منطقه تاریخی شهر مارسی فرانسه و در یک ساختمان که مربوط به قرن 18  است قرار دارد. با چشم اندازی زیبا از بندر و اتاق هایی که بسیار لوکس و شیک چیده شده اند و شما به هیچ عنوان متوجه نخواهید شد در یک بیمارستان  قدیمی سکونت دارید. این دیوارها  پشت خود تاریخی پر فراز و نشیب دارند ، تاریخی که به سال 1188 باز می گردد هنگامی که این ساختمان ،یک بیمارستان برای نگهداری از کودکان رها شده یا مهاجران آن زمان بود. با 194 اتاق و دو رستوران ، یک مرکز مدرن همراه با سونا و حمام و استخر سرپوشیده  می باشد، همچنین این ساختمان تاریخی در حال حاضر اقامتی مدرن و لوکس توام با آرامش را برای میهمانانش تضمین می کند.

هتل
هتل
هتل

2. هتل میلو «فلورانس » ایتالیا

هتل میلو در نوع خود جالب و بی نظیر است .چرا که ترکیبی از گذشته و آینده را در یکجا به شما نمایش می دهد. عمارتی تاریخی که 22 اتاق با طراحی منحصربه فرد و کم نظیر را در خود جای داده است. اتاق هایی که با وجود جای گرفتن در یک ساختمان قدیمی ،چهره ای لوکس و مدرن دارند که در عین حال لزومات زمان کنونی هم در آنها به چشم می خورد. این عمارت متشکل از پنج طبقه است که هر طبقه توسط پلکانی که به سبک قرن نوزدهم ساخته شده اند به یکدیگر راه دارند. یک پلکان اصلی هم به پشت بام راه دارد ، جایی که میهمانان می توانند در تراس آن نشسته و دور دست ها را تماشا کنند و نمای پانورامیکی از شهر را مشاهده کنند.

هتل
هتل
هتل

3. هتل هایلاین «نیویورک» آمریکا

در مجموعه تبدیل خانه های تاریخی به هتل ها ، عمارتی مربوط به قرن نوزدهم که در سبک گوتیک همراه با دیوارهای آجرقرمز ساخته شده است در گذشته این مکان یک کلیسای اسقف بود ولی در حال حاضر به یک هتل شیک و در عین حال آنتیک و عتیقه تبدیل شده است. تصاویر خدمه آن که در لباس های سفید و مشکی در این عمارت تاریخی ایستاده اند و شما را با تبلت هایی که در دست دارند استقبال و راهنمایی می کنند بسیار دیدنی و جالب خواهد بود. در این هتل، در مجموعه خانه های تاریخی که هتل شدند ، کلکسیونی از کتاب های قدیمی و دسنویس و همچنین نفیس هم در این مکان قابل مشاهده است که در کنار ماشین تایپ روزگاران دور قرار گرفته اند. گرچه علاقه مندان به کتاب و مطالعه آنها، باید در کنار همان ماشین تایپ ایستاده و کتاب را مطالعه کنند.

هتل
هتل
هتل

4. هتل گرناری «وروتسواف» لهستان

زمانی که در رستوران هتل گرناری با آسودگی مشغول نوشیدنی گوارای خود هستید، قادرید تاریخ و گذشته آن را هم حس کنید ، سقف بلند و دیوارهای آجری که مربوط به قرن 16 و یک انبار غله بوده است، و هم اینک با همان تم به یک هتل لوکس پنج ستاره و مدرن و پیشرفته تبدیل شده است که تنها چند قدم از میدان اصلی شهر قدیمی وروتسواف فاصله دارد. بر روی دیوارهای این هتل می توانید تصاویری سیاه سفید از گذشته های دور را مشاهده کنید.

هتل
هتل
هتل

5.هتل وستیبول پالاس «اسپلیت» کرواسی

امکان دارد که ذهنیت سکونت در میان دیوارهایی که 1500 سال عمر دارند کمی دور از عقل و منطق باشد ، ولی در هتل وستیبول پالاس در مجموعه خانه های تاریخی که هتل شدند ،این امر امکان پذیر است. هتل وستیول پالاس متشکل از سه کاخ که مربوط به سه دوره مختلف هستند می شود ، درون این ساختمان ها با وسواس خاصی بازسازی شده است و همچنین تجهیزات مدرن و طراحی های شیک تری به آن افزوده گردیده است. تمامی امکانات یک هتل مدرن و پیشرفته در این هتل با آن ساختمان قدیمیش وجود دارد که مهمانان با خیالی آسوده میتوانند در آن اقامت داشته باشند.

هتل
هتل
هتل

6. هتل پاریس باستیل بوتت «پاریس» فرانسه

اگر طالب رویاهای شیرین هستید ،به گمان باید در یک کارخانه شکلات سازی ،چند روزی اسکان یابید! هتل پاریس باستیل بوتت که در منطقه باستیل واقع در شهر پاریس قرار گرفته است در سال 1926 ابتدا یک کارخانه چوب بری بوده ،اما این موردی نیست که این عمارت  را بخواهید با آن بشناسید. بلکه بین سالهای 1944 تا 1983 این عمارت، کارخانه شکلات سازی سوییسی محسوب می شده است و به همین سبب در حال حاضر همچنان این مکان یک هتل شکلاتی به شمار می رود! در مجموعه تبدیل خانه های تاریخی به هتل ، در حال کنونی سعی شده تا این هتل چهره قدیمی خودش را کماکان حفظ کند ،گر چه اتاق های آن بسیار ساده ولی مدرن و امروزی دکور شده اند ولی در آسانسورها می توانید شاهد کاغذدیواری هایی از جنس کاورهای شکلاتی باشید و یا عکس های سیاه سفید از اشخاصی که در گذشته در داخل این ساختمان به کار شکلات سازی مشغول بوده اند را روی دیوارها تماشا کنید. ناگفته نماند که تورهایی هم برای شناخت هنر چوب بری هم برگزار می شود.

هتل
هتل
هتل

7. هتل کراداک تری «لینچبرگ» ویرجینیا

 در مجموعه خانه های تاریخی که هتل شدند ، هر ساختمان مشهوری که جایی ببینید، داستان مخصوص خودش را دارد . این بار اما نوبت به داستان کفش ها می رسد. شرکت کرداک شو در بدو ساخت خود یعنی در سال 1901 پشت این دیوارهای آجری مشغول به فعالیت بوده است. در آن سال ها این کارخانه تولید کفش، پنجمین کارخانه بزرگ کفش سازی دنیا به شمار می آمد.ولی با وجود تمام این نام و نشان ها، این ساختمان قدیمی در حال حاضر مکانی برای سکونتی لوکس در مرکز این شهر تبدیل شده است.اتاق هایی با سقف های بلند ،در مجموعه تبدیل خانه های تاریخی به هتل، پنجره های بزرگ بانورگیری عالی، چشم اندازی رو به رودخانه و جزییات زیبای دیگر که در معماری این ساختمان به کار رفته است ،سکونت در کارخانه باستانی تولید کفش را دلنشین نموده است. گر چه این ساختمان همچنان گذشته خود را فراموش نکرده ، می توان در مرکز آن دکورهایی از کفش و یا جعبه کفش درست شده است را مشاهده کرد.

هتل
هتل
هتل

8. هتل ریفاینری «نیویورک»

اگر کارخانه کفش سازی باب میل شما نیست و طرفدار کلاه می باشید، در مجموعه تبدیل خانه های تاریخی به هتل ،  هتل ریفاینری می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. هتل ریفاینری در مرکز منطقه گارمنت واقع در شهر نیویورک قرار گرفته است ، هتلی بوتیک که قبل تر ها ،در قرن 19 یک کارخانه کلاه سازی بوده است. از پشت بام مرتفع این هتل در صورت امکان، می توانید چشم اندازی استثنایی و منحصر به فرد از ساختمان امپایر استیت را مشاهده کنید. در مجموعه خانه های تاریخی که هتل شدند ،اتاق های این هتل ،از فضای وسیع ، سقف بلند و کفپوشی از جنس بلوط برخوردارند.

هتل
هتل
هتل

9. هتل لیبرتی «بوستون» ماساچوستاسپورو

در تصورات چه کسی می گنجد که زندان ممکن است تا این اندازه شیک و کلاسیک باشد و نامی کاملا در تضاد با هویتش یعنی «آزادی » پیدا کرده باشد. اما این ساختمان که از سال 1861 به منظور یک زندان ساخته شده بود حالا می تواند در نقش یک هتل زیبا، آزادی را به میهمانانش هدیه کند.اتاق های این هتل در حقیقت همان سلول های زندان قبل هستند که اینک به اتاق هایی شیک و جذاب تغییر ماهیت داده اند.آنهم به طرز جالب توجه و در ذهن کسی نمی گنجد که قبلا این مکان یک زندان بوده است.

هتل
هتل
هتل

10. بلموند پالاسیو نازارناس «کوسکو» پرو

 در مجموعه خانه های تاریخی که هتل شدند ، هتلی شیک که مهمانانش را به گذشته این کشور و زمان امپراطوری اینکاها باز می گرداند. این ساختمان در قرن 17 یک کاخ بوده است که در حال حاضر بازسازی شده و به یک هتل زیبا و شیک تبدیل شده است. خیابانی که این هتل در مسیر آن قرار گرفته دارد، به تنهایی از تاریخی ترین خیابان های شهر به شمار می آید. در حیاط وسیع هتل، فواره ای بزرگ و زیبا قرار گرفته است و بر طبق گفته ها سنگهایی که در ساخت این هتل یا کاخ پیشین آن به کار رفته است ،به همان دوره اینکاها باز می گردد و از یکی از معابد آنها برداشته شده است.

هتل

هتل

هتل
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

دو خانه و یک مدرسه تاریخی پس از تخریب بخشهایی از آنها با بولدوزر ثبت شدند

گلاره یوسف پور ، چهارشنبه 10 آذر 1400

براساس اخبار بدست رسیده، دو خانه و یک مدرسه تاریخی پس از تخریب بخشهایی از آنها با بولدوزر ثبت شدند.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :