جاهای دیدنی اسکاتلند | معرفی بهترین قلعه ها و طبیعت اسکاتلند!

فکر کردن به اسکاتلند برای خوشگذرانی در اسکاتلند تصاویری جادویی از پارچه های پشمی مردم کوهستان، باد شدید دریاچه بزرگ مشهور، قلعه های تنهایی، محل تولد گلف، مناظر با شکوه، مکان های گردشگری فوق العاده و گاو پشمالو کوهستانی را تداعی می کند. همه اینها بخشی اساسی است که این کشور منحصر به فرد را تشکیل می دهد. اسکاتلند را می توان با روش های بی شمار مختلف کشف و جستجو کرد، که هر یک با ماجراجویی از کشف با تجارب غنی فراموش نشدنی است. شما می توانید قلعه ها و صحنه های افسانه ای را که در آن قبیله ها به شدت با هم مبارزه می کردند، مراحل زندگی پادشاهان افسانه ای و ملکه ها را دنبال کنید، یا مسیرهای ادبی را که توسط افرادی مانند رابین برنز و سر والتر اسکات سرازیر شده بود دنبال کنید. یکی دیگر از جاذبه های اسکاتلندی در سفر به اسکاتلند ، خلوت آن است، با زمین های وسیع پر شده از مورها، سواحل دور افتاده و وحشی و کوه های عاشقانه با رودخانه ای عمیق در مجموعه جاهای دیدنی اسکاتلند همه در انتظار کشف است.

قلعه ادینبورگ

در سفر به اسکاتلند بدانید که معروف ترین قلعه اسکاتلند از قرن 13 میلادی است و محبوب ترین بنای یادبود ملی در مجموعه جاهای دیدنی اسکاتلند در این کشور است. در بالای سنگ بازالت سیاه و سفید، قلعه های دیدنی و جذاب  ادینبرو مناظر شگفت انگیز از نشانه های شهر از جمله مایل سلطنتی ، خیابان شاهزاده و کاخ Holyroodhouse را ارائه می دهد. ورود به قلعه از طریق یک پل متحرک و یک خندق قدیمی از یک گردشگاه پهناور از اسپلنورد است جایی که در آن هر آگوست یک تاتو نظامی معروف ادینبورگ برگزار می شود. در عوض، شما مجسمه های برنزی از قهرمانان افسانه ای ویلیام والاس و رابرت بروس را که هر دو آنها با انگلیس جنگیدند و شکست خوردند را، میبینید.

قلعه ها گردشگری اسکاتلند 1

باشگاه گلف سلطنتی و باستانی سنت اندروز

اسکاتلندی ها در سفر به اسکاتلند و برای خوشگذرانی در اسکاتلند  به بسیاری از اختراعات، از جمله دوچرخه، تمبر پستی، تلفن و موتور بخار ادعا می کنند. اما شاید پایدارترین اختراع بازی بزرگ گلف است. یکی از بزرگترین کشورهای توریستی که بسیار با احترام است، ستاره گلف سلطنتی و قدیمی است که در تاریخ  سنت اندروز است و تنها در 12 مایلی جنوب شرقی Dundee واقع شده است. سنت اندروز در سال 1750 تاسیس شده و به عنوان اساس قانون گلف بین المللی به رسمیت شناخته شده است، خیابان اندروز به طور مرتب میزبان بریتانیا در 18 دوره که خود برگزار می کند است.دیدن باشگاه قدیمی و شکوهمند و موزه گلف بریتانیا در مجموعه جاهای دیدنی اسکاتلند ارزشمند است که قدمت «خانه گلف» را از قرون وسطی تا امروز به تصویر می کشد.

قلعه ها گردشگری اسکاتلند 2

دریاچه لوموند

دریاچه ایده آل لوموند در مجموعه جاهای دیدنی اسکاتلند ودر سفر به اسکاتلند ، فقط با یک رانندگی کوتاه در شمال غربی Glasgow، بزرگترین دریاچه بریتانیا است و به گفته والتر اسکات، "ملکه دریاچه های اسکاتلند" است. این فراوانی ماهی های قزل آلا و سالمون و ماهی سفید، به عنوان یک سرگرمی بسیارمحبوب برای ماهیگیران است این گوشه از اسکاتلند برای مسافران روزانه  بسیار معروف است، علاقه مندان به ورزش های آبی، کوه نوردان و آنها به سادگی به مناظر فوق العاده کشیده می شوند. سفر با قایق همیشه محبوب هستند، مثل سفرهای طولانی  تا بن لوموند با شکوه (3،192 فوت) با مناظر دیدنی آن. دریاچه لوموند یک توقف عالی برای سفر در کنار جاده غربی از گلاسکو از طریق حومه زیبای آرگیل تا فورت ویلیام است. خانه کامرون در انتهای جنوب دریاچه، یک مکان عالی برای تحسین  قلعه عاشقانه اسکاتلند، تنفس در هوای دریاچه  برای خوشگذرانی در اسکاتلند و لذت بردن از طیف گسترده ای از فعالیت در فضای باز در مجموعه جاهای دیدنی اسکاتلند است.

قلعه ها گردشگری اسکاتلند 3

 جزیره آران

دلیل خوبی است که جزیره آران دوست داشتنی به عنوان "اسکاتلند در مینیاتور" شناخته می شود. فقط 166 مایل اندازه، Arran یک تصویر آینه ای از منظره در سرزمین اصلی است. مانند سرزمین اصلی اسکاتلند، دارای کوه های باشکوه، خلنگ زار، سواحل شنی، حیات وحش، قلعه ها، بندرگاه های ماهیگیری، گلف عالی و بسیاری از مردم دوست داشتنی است. با کمتر از یک ساعت سواری  رفتن به Glasgow همچنین آسان است، و اتوبوس ها به طور منظم در اطراف این جزیره رانندگی می کنند. گرچه مشهورترین آن ها - از جمله قلعه برودیک و بز کوهی (2866 فوت) است- می توان در یک روز (با  سواری) بازدید کرد، تلاش کنید تا حداقل چند روز برای کشف این گوشه فوق العاده از اسکاتلند در سفر به اسکاتلند برای خوشگذرانی در اسکاتلند استفاده شود.

قلعه ها گردشگری اسکاتلند 4

استرلینگ

در حالت ایده آل بین ادینبروگ و گلاسگو واقع شده است، استرلینگ برای نبرد بنوک بورن در مجموعه جاهای دیدنی اسکاتلند مشهور است که نشان داد رابرت بروس در سال 1314 مهاجمان انگلیسی را شکست داد و همچنین نبرد پل استریلینگ، پیروزی برای استقلال اسکاتلند امن توسط ویلیام والاس افسانه ای را نشان می دهد. این مرکز با شکوه میراث بنوک بورن را ارائه می دهد نمایشگاه های عالی و نمایش دهنده این دوران مهم است. بین استیرلینگ و پل آلیان، بنای قصر والاس، برج 246 پله ای دیدنی با نمایش باور نکردنی از منطقه، و همچنین مصنوعات متعلق به خود والاس است. در نهایت، قلعه استرلینگ دیدنی و جذاب در بالای یک قله آتشفشانی با ارتفاع 250 فوت ساخته شده است. قدمت آن به در قرن 12برمیگردد، قلعه نقش مهمی در تاریخ غنی اسکاتلند ایفا کرد و به عنوان یک مکان عالی برای کشف در منطقه برای سفر به اسکاتلند مورد استفاده قرار می گیرد.

قلعه ها گردشگری اسکاتلند 5

لاکنس

وقتی به لاکنس در سفر به اسکاتلند و خوشگذرانی در اسکاتلند فکر میکنید احتمالا به یاد هیولای افسانه ای می افتید که براساس قصه ها این خانه ی کنار دریاچه را قرن هاست که ساخته است. هیچ جایی بهتر از موزه لاکنس در هتل درامنودروکیت با نمایشگاه معروف هیولای خود و نواحی اطراف این افسانه را بیان نمی کند. همچنین قلعه زیبای اورکوهارت دیده می شود که در باریکه ای از زمین قرار دارد و به سمت دریاچه پیش روی کرده است. یکی از مهم ترین افسانه های باستان قلعه قرن دوازدهم است که 500 سال بعد قربانی یک آتش سوزی شد. برخلاف موقعیتشان یا شاید هم بخاطر موقعیتشان قلعه و لاچنس یکی از پربازدیدترین جاذبه های اسکاتلند و خوشگذرانی در اسکاتلند هستند و به راحتی از Inverness میتوان به آنجا رفت.

قلعه ها گردشگری اسکاتلند 6

جزیره اسکای

اسکای بزرگترین جزیره داخلی اسکاتلند است که وایکینگ ها بخاطر غبار غلیظ آنجا به آن سکویو یا جزیره ی ابر می گفتند که بین دوستداران طبیعت بسیار معروف است. کوه های جنگلی و رومانتیک، جلگه های زیبا و سرسبز، غارها و دره های جذاب، آبشارهای دیدنی و سواحل شنی همگی در جزیره ای به طول 50 مایل و بین 4 تا 15 مایل پهنا جمع شده اند و آن را بسیار زیبا و دلنشین کرده اند. جزیره به علاوه ی ورودی عمیق و دهکده های عجیب و غریبش، زیستگاه نخستین جنگل های بلوط و وفور حیات وحش جانورانی مثل سمور دریایی، خوک آبی و 200 گونه پرنده است. از آنجایی که اسکای از طریق یک پل به خشکی وصل است رفتن به آنجا راحت است البته سفر با کشتی هم تنوع خوبی نسبت به رانندگی برای خوشگذرانی در اسکاتلند می باشد.

قلعه ها گردشگری اسکاتلند 7

کوهستان های شمالی

کوهستان های شگفت انگیز شمالی پوشش گسترده ای از اسکاتلند را از Inverness تا تورسو شامل می شود و از طریق جلگه ی زیبای گلن مور از مابقی کشور جدا شده اند. این خط گسل قدیمی کانال فوق العاده ی Caledonian Canal را میساخت که از ساحل غربی تا شرقی از لاک لنی تا خلیج مورای گسترش یافته بود. درحالی که بیشتر این منطقه ی کوهستانی غیرمسکونی و درنتیجه برای پیاده روی و دوچرخه سواری بسیارمناسب است; شهرها و دهکده های کوچک و زیبایی نیز دارد. یکی از این زیبایی ها شهر ساحلی کوچک دورناک است که با کلیسای جامع و خرابه های قلعه آن شناخته می شود. و در آخر جان اوگروتز مشرف به خلیج پنتلند است که احتمالا یکی از زیباترین تابلوها را برای عکاسی دارد.

قلعه ها گردشگری اسکاتلند 8
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

جاهای دیدنی اطراف تهران | معرفی بهترین مکان برای آخر هفته

مسلم علیمحمدی ، پنج شنبه 30 خرداد 1398

بیشتر افرادی که در شهرهای بزرگ مثل تهران زندگی می کنند، لازم است که برای فرار از استرس کار و زندگی به پیک نیک بروند.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :