اجاره ماشین در اروپا یا قطار، کدامیک را انتخاب می کنید؟؟

اجاره ماشین در اروپا و یا سفر با قطار در اروپا، یکی از مهم ترین تصمیم های قبل سفر است. این دو مورد را در هنگام تجربه سفر اروپایی مد نظر داشته باشید و ببینید که سفر با ماشین بهتر است و یا قطار؟  
محدوده جغرافیایی: اگر هدف شما دیدن مناطق وسیع باشد، سفر با قطار در اروپا گزینه بهتری است. 
پوشش ریلی: برای مثال، در سوئیس یک شبکه گسترده قطار، وجود دارد، در حالی که قطار در ایرلند به ندرت دیده می شود. 
منطقه شهری و یا روستایی: در شهرهای بزرگ، استفاده از ماشین دردسرهایی را به همراه دارد، اما، برای استفاده در حومه شهر خوب و مفید است. 
تعداد مسافرین: اجاره ماشین معمولا گزینه ارزان تری است، به خصوص زمانی که تعداد افراد بیشتر از دو نفر باشد. 
وسایل سفر و چمدان: اگر در بسته بندی وسایل تان ماهر نیستید، اجاره ماشین برای شما بهتر است.
همراه داشتن کودک: سفر با ماشین، راحت تر است، قطار، فضا برای راه رفتن بچه ها را دارد.
دسترسی برخی از مناطق بهتر است: جزایر بریتانیا، برای رانندگی و اجاره ماشین، مناسب است. محدودیت زبانی ندارد.- مناطق روستایی فوق العاده زیبا و جاده های خوبی دارد و شما بدون هیچ دردسری مسیرتان را پیدا می کنید. 
اسکاندیناوی، یکی دیگر از مناطقی است که برای رانندگی مناسب است (هنگام گذر از روستا به روستایی دیگر، فلات بزرگ و زیبایی را خواهید دید.) بلژیک و هلند (حق تقدم با دوچرخه سواران است، چون بیشتر افراد با دوچرخه رفت و آمد می کنند)، اسپانیا و پرتغال (دیدن مناطق روستایی و شهرهای تپه ای دور دست)، آلمان (لذت بردن از بزرگراه های مهندسی ساز، که بسیار مورد علاقه رانندگان ماشین های مسابقه ای است)، سوئیس و اتریش (رانندگی در دره های آلپاین به همراه سر دادن آواز) و اسلوونی (کشوری زیبا با مناظر متنوع که رفتن به این  مناطق با وسایل حمل و نقل عمومی، سخت است). پس باهمگردی همراه باشید تا نکاتی از اجاره ماشین در اروپا یا اجاره اتومبیل در سفر را برایتان بازگو کنیم.

رفت و امد با قطار در اروپا

موارد سفر با قطار

سیستم قطارهای اروپایی، به اندازه یک قاره کوچک پیشرفت داشته، هزینه های زیادی را به همراه دارد، و برای سفرهای دور، معقول و هیجان انگیز است. این سیستم، برای افراد محلی و مسافران به یک صورت (یکسان) کار می کند، با ایستگاه های علامت گذاری شده، برنامه های زمانی دقیق، و ارتباط بین مقصدهای محبوب و پرطرفدار. اولین بار، قطار مسافر بری سریع تر از آنچه که مسافران انتظارش را داشتند، در حرکت بود. در کل، قطارهای اروپایی به همان مقصدی می روند که شما می خواهید، سریع، همیشگی و مقرون به صرفه هستند. این شبکه ها برای تحقق سفر و رویای شما، ایجاد شده اند.
برای بسیاری از مسافران، لذت سفر در طول خط راه آهن اروپا، یک مقصد خوب حساب می آید. گرچه، سفر با قطار به اندازه رانندگی راحت نیست، اما استرس کمتری را هم به همراه دارد. در سفر با قطار، شما دغدغه هایی مانند جای پارک، علائم گمراه کننده جاده، محدودیت سرعت و توقف های میان راه را ندارید. در عوض، به جای چشم دوختن به راه و جاده، از تماشای منظره، و یا حتی نوشیدن یک لیوان شراب، لذت می برید. در مقایسه با مسافرت های هوایی، مسافرت با قطار، امکان حرکات خود جوش بیشتری را به شما می دهد. اگر شهری خیلی زیبا به نظر می رسد، شما می توانید از قطار پیاده شوید و با قطار بعدی به سفر خود ادامه دهید.
این حالت به خصوص، با شبکه راه آهنی با قطارهای فوق سریع اروپایی، بسیار بهتر نیز خواهد بود. با قطارهای شبانه، شما می توانید شام را در پاریس میل کنید، در قطار بخوابید، و صبحانه را در ونیز بخورید و نیازی به زود حاضر شدن شما نیست.
ما آمریکایی ها، به ماشین های تنگ و یا صندلی های هواپیما، عادت کرده ایم. در قطار، می توانید راه بروید، در صندلی های نسبتا بزرگ آن دراز بکشید، و لباس های اضافی را از چمدان تان بردارید. محبوبیت قانون هوای پاک و تمیز، استفاده از قطار را راحت تر کرده، و در حال حاضر، بیشتر قطارها و ایستگاه ها، در سراسر اتحادیه اروپا، قانون منع سیگار کشیدن را دارند. 
این قطارها، اصلی ترین راه رفت و آمد اروپایی، و بهترین گزینه برای افراد رمانتیک است. رانندگی در حومه هالستات در اتریش، کار راحتی است، اما، سفر با قطار کاملا رویایی است: در ایستگاه بین دریاچه ها از قطار پیاده می شوید، قایق می گیرید و کلبه های ساحلی را تماشا می کنید. 

قطار در اروپا

موارد اجاره اتومبیل در سفر

در حالی که رویای سفر اروپا با ریتم صدای چرخ راه آهن، لذت بیشتری را برای مسافران بههمراه دارد، و اکثرا اولین سفرها با قطار است، شما می توانید، راحتی رانندگی را در نظر بگیرید. با اجاره ماشین در اروپا و پشت فرمان، شما کاملا آزاد هستید، هر زمان، هر جایی که بخواهید می روید.
رانندگی، برای سفرهای درون شهری بسیار ایده آل است. ماشین، فرصت یافتن جا، متناسب با بودجه تان در شهرهای کوچک، و دور از خطوط قطار را به شما می دهد. این صرفه جویی به نفع شماست تا در مورد هزینه های اجاره ماشین، منطقی باشید. کمی دیرتر و بدون رزرو به مقصد برسید. اگر اتاق های هتل ها پر بودند، به شهری دیگر بروید. رانندگی برای افرادی که در جمع کردن وسایل خود مهارت ندارند، و یا حتی به فکر اجاره اتومبیل یدک کش می افتند، گزینه بسیار خوبی است.
هر ساله، قیمت بلیط قطار بیشتر می شود، و اجاره اتومبیل در سفر، گزینه مناسب تری است. این در حالی است که سفرهای انفرادی گران است، این که سه یا چهار نفر باهم ماشینی را اجاره کنند، اغلب ارزان تر از هزینه ای است که همان گروه برای سفر با قطار پرداخت می کنند.

اجاره ماشین در اروپا

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

این موادغذایی سالم را برای میان وعده خود انتخاب کنید

م سالارپناه ، دوشنبه 13 آبان 1398

انتخاب میان وعده های سالم در تغذیه شما، تعیین کننده موارد بسیاری است که یکی از آنها، جلوگیری از ایجاد اضافه وزن است که با آشنایی به میان وعده های سالم، می توان از این اتفاق جلوگیری کرد.

نظرت چیه
1 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 27 آبان 1396

    لطفاً در ترجمه متون خارجی، نکات فرهنگی کشور اسلامیمان را رعایت فرمائید.