معرفی مراکز خرید مالزی | پاساژگردی در مالزی

آژانس مسافرتی آلا پرواز سه شنبه 2 آبان 1396

در سال های اخیر، کوالالامپور تقریبا به یک مقصد خرید مهم تبدیل شده که تعداد زیادی مرکز خرید، فروشگاه و برندهای معروف را در دل خود جای داده است. فروشگاه های متنوع خیابانی در کوالالامپور به خوبی تجربه ی خرید به سبک مردم مالزی را منتقل می کنند. این فروشگاه ها عموما از ابتدای شب شروع به کار می کنند. خرید در کوالالامپور با قیمت های مناسب و حراج های بزرگ همراه است، از جواهرات و ابریشم تا ظروف آشپزخانه، البسه و دستگاه های الکترونیکی. پرسه در بازارهای خیابانی تجربه ای پیش بینی نشده و لذت بخش است. فروشگاه های بزرگ و مراکز تجاری بسیاری نیز در این شهر خواهید یافت که با توجه به آب و هوای گرم و شرجی کوالالامپور، لذت خرید شما را با تهویه مطبوع دو چندان می کنند. بازار های ارزان قیمت در روز های یکشنبه و فروشگاه های شیک منطقه بانگسار نیز بخشی دیگر از جاذبه های خرید کوالالامپور هستند.

مرکز خرید سوریا Suria KLCC

مرکز تجاری Suria KLCC در دومین برج بلند دنیا یعنی در برجهای دوقلو پتروناس واقع شده است.در این مرکز تجاری تنها شعبه از شرکت های مطرح و معتبر دنیا را می بینید که اجناس ارائه شده برای همه افراد جذابیت دارد. در هرشش طبقه این بازار تنها از شرکت های معتبری مانند Marks & Spencer، Tiffany & Co، DKNY، Calvin Klein و Polo و برخی از شرکت های معتبر ژاپنی با نام تجاری Kinokuniya در این مرکز یافت می شوند.ارکستر سمفونی مالزی نیز در این مرکز است . در این مرکز تجاری شما می توانید محل های مناسبی برای استراحت و نوشیدن یک فنجان قهوه و یا یک شام خوشمزه پیدا کنید و در ضمن بازدید کنندگان علاوه بر خرید می توانند از منظره زیبای پارک ، فواره ها و استخر کوچک آن لذت ببرند. این بازار از طریق یک تونل به آکواریوم KLCC و ایستگاه LRT متصل می شود.

مرکز خرید سوریا Suria KLCC

مرکز خرید Pavilion

این مرکز خرید نیز یکی دیگر از مراکز خرید بسیار شیک و مدرن کوآلالامپور می باشد که در منطقه Bukit قرار دارد. در اینجا نیز مانند سوریا KLCC بسیاری از برندها و مارکهای معروف دنیا را مشاهده خواهید نمود. پاویلیون با هزینه ساختی حدود یک میلیارد دلار آمریکا یکی از مدرنترین و بزرگترین مراکز خرید شهر کوالالامپور محسوب می شود . این مرکز بیش از 450 فروشگاه دارد و اکثر آنها دارای مساحت های زیاد و دکورهای مجلل و پرهزینه است . در اینجا مجموعه ای از معروفترین و گرانترین مارک ها و علامت های تجاری صاحب نام جهان گرد هم آمده است که این باعث شده هر روزه جمعیت زیادی اعم از بازدید کننده ، خریدار و گردشگر از آن دیدن کنند .

در طبقه های مختلف این مرکز و در قسمت هایی که مشرف به خیابان های اطراف است رستوران ها و کافه های متعدد با صورت غذاها و نوشیدنی های جالب و متنوع سعی میکنند بازدید کنندگان را به غذا خوری های خود جلب کنند . تعداد زیادی از این رستوران ها و کافی شاپ ها که جزو لوکس ترین و معروف ترین های دنیا هستند برای اولین بار در مالزی و به صورت انحصاری در پاولیون شعبه دایر کرده اند .این مورد شامل طراح های صاحب نام و معروف مد جهان نیز شده است و آنها نیز نخستین گالری های خود را در آسیای جنوب شرقی در این مجتمع خرید برپا کرده اند .

مرکز خرید Pavilion

مرکز خرید تایمز اسکوئر

این مرکز خرید بسیار بزرگ با بیش از 1000 مغازه و 65 رستوران بدون شک چیزی بیشتر از یک پاساژ ساده است. شما می توانید یکی از مجهزترین شهر بازی های سر پوشیده مالزی و قطار تفریحی بسیار وحشتناک آن را در طبقه ی 5 تا 8 اینجا ببینید. از طبقه ی سوم این مجموعه به بعد، مغازه های پوشاک و کیف و کفش را می بینید که با قیمت بسیار مناسب و ارزان اجناس را عرضه میکنند.

شما می توانید پوشاک دم دستی و راحت خود را از مغازه های این طبقات که اکثرا خیلی شلوغ و پر سر و صدا هستند خریداری کنید. اینجا برای خرید سوغاتی های ارزان قیمت بهترین مکان است. این مرکز خرید، بسیار به خیابان پودو (Jalan Pudu ) نزدیک است و همچنین به ایستگاه منوریل Bukit Bintang.این مرکز خرید در زمینی به مساحت بیش از 2 میلیون متر مربع در جنوب شرق آسیا واقع شده است و یکی از بزرگترین مراکز خرید مالزی است. فاصله این مجتمع تجاری ازبرج های دوقلومالزی با تاکسی کمتر از 15 دقیقه و پیاده در حدود سی دقیقه می باشد. ساختمان این مجتمع تجاری یکی از برج های معروف و با طراحی بسیار زیبا درکوالالامپور بوده که شامل هتل برجایا تایمز اسکور- شهربازی داخل مجتمع - سینما و چندین طبقه پارکینگ و فروشگاه های بسیار زیاد و رستوران های متنوع در طبقات مختلف می باشد. فروشگاه ها و برندهای معروف در مجتمع تایمز اسکور تعداد معدودی برند معروف پوشاک و محصولات آرایشی و بهداشتی در این مرکز تجاری عرضه می شوند و به نسبت سایر مراکز خرید مالزی ,مرکزی برای ارائه برندهای معتبر نمی باشد.

به جرات می توان گفت این فروشگاه طیف وسیع و متنوعی از محصولات را به خریداران خود عرضه می کند. چند طبقه از این مجتمع اخیرا به فروشگاه های عرضه محصولات الکترونیکی مانند تلفن همراه - نوت بوک - کامپیوتر و دوربین اختصاص یافته است. امکانات عمومی مجتمع تجاری تایمز اسکور سالن های غذاخوری محلی -مک دونالد - شهربازی - سالن های آرایش و ماساژ - سالن سینما -پارکینگ می باشد. در مجتمع تایمز اسکور دستگاههای خودپرداز "می بانک مالزی" و "سی آی ام بی" وهمچنین صرافی نیز وجود دارد.

مرکز خرید تایمز اسکوئر

آلاماندا-پوتراچایا (Alamanda-Putrajaya)

مرکز خرید بزرگی در شهر پوتراجایا است که شامل رستوران ها و قهوه سراها و فروشگاه هایی از جمله کتاب فروشی ، شعبه ای از فروشگاه های زنجیره ای کافور ، کلید سازی ، عکاسی ، آرایشگاه ، فروشگاه های متنوع لباس ، لوازم الکترونیکی و رستوران های متنوع و غذاخوری های خوب میباشد.ازجمله کالاهایی که در این مرکز می توانید تهیه کنید می توان به کتاب، دوربین های دیجیتالی، اجناس مد روز (لباس، کیف، کفش، زیورآلات) لوازم منزل و اسباب بازی اشاره کرد. این مرکز دارای سینمایی پیشرفته و مدرن می باشد که می تواند یکی از گزینه های تفریحی برای بازدیدکنندگان از این مرکز باشد.

آلاماندا-پوتراچایا (Alamanda-Putrajaya)

مرکز خرید بزرگ میدولی (Mid Valley Megamall)

مرکز خرید بزرگ میدولی (Mid Valley Megamall) مگامال میدولی با قرار گرفتن در کنار بزرگراه فدرال ، بین کوالالامپور و پتالینگ جایا ، یکی از بزرگترین مراکز خرید آسیا می باشد.این مرکز خرید به وسعت 7/1 میلیون فوت مربع و در پنج طبقه ساخته شده است.مهم ترین فروشگاه ها در این مرکز خرید عبارتند از فروشگاه های زنجیره ای" مترو جایا"، فروشگاه زنجیره ای جاسکو و کارفور. این مرکز مستاجران دیگری نیز دارد: شرکتهای تجاری متوسط و کوچک ، فروشگاه های تخصصی لباس ، مد ، وسایل الکتریکی ، مجصولات کامپیوتری و... کتاب فروشی ، مرکز بدنسازی ، سالن بولینگ ، سینما و نیز مجموعه بزرگی از رستوران های مختلف نیز در مجموعه میدولی وجود دارد. در این مجتمع تجاری دو سالن غذاخوری بزرگ وجود دارد که در منوی آن انواع غذاهای بین المللی یافت می شود. برخی از بزرگترین طراحان دنیا مانند طراحان جواهر و ساعت در این مجتمع نیز یک شعبه دارند. این مرکز تجاری شرایط خرید خاطره انگیزی را برای هم بازدیدکنندگان محلی و هم بین المللی فراهم می کند. این مجتمع تجاری بسیار بزرگ و معروف در خارج از شهر کوالالامپور و درحاشیه اتوبان سید پوترا قرار دارد. برای رسیدن به این مجتمع می توان از تاکسی و قطار شهری کی تی ام درایستگاه میدولی استفاده کرد. امکانات عمومی مجتمع تجاری میدولی مگامال : سالن های غذاخوری مالایی-مک دونالد - کی اف سی- کینگ برگر- استارباکس - سینما سه بعدی - سالن بدن سازی جکی جان- مرکز بازی - مرکز نمایشگاه های میدولی - هتل - هتل آپارتمان و پارکینگ می باشد. در داخل مجتمع میدولی شعبه و همچنین دستگاههای خودپرداز "می بانک مالزی" و "سی آی ام بی" وجود دارد. همچنین صرافی واواسان که یکی از بزرگترین صرافی های مالزی است و بهترین نرخ تبدیل ارز را در مالزی ارائه می کند در طبقه زیرهمکف این مجتمع قرار دارد. در مجتمع تجاری میدولی و در فروشگاه های مترو جایا و جاسکو امکانات ویژه برای شیرخواران به بهترین شکل ممکن وجود دارد.

مرکز خرید بزرگ میدولی (Mid Valley Megamall)

بازار خرید IKEA

بازار و مرکز خرید آیکیا یکی از بازارهای بزرگ در منطقه دامنسراست که به ارائه انواع لوازم خانگی و اداری می پردازد. در واقع مبلمان و سرویس خواب و لوازم خانگی وحتی اتومبیل بسیاری از مالزیایی ها از این بازار تامین می شود. قیمت ها عالی است و کیفیت هم به بهترین شکل در اختیار خریداران قرار دارد. محصولات آیکیا یک برند بسیار جذاب با طرح و رنگ مختلف هستند که می توانند هر سلیقه ای را تحت پوشش قرار دهند. یکی از برجستگی های این بازار این است که امکان عبور و مرور و حمل و نقل وسایل بسیار راحت است. شما می توانید در روز های غیر تعطیل از ساعت 10 صبح تا 10 شب در این مرکز حضور یابید و از محصولات دیدن و خرید کنید. در روزهای تعطیل و جمعه هم می توانید از ساعت ده صبح تا 11 شب از آنجا دیدن کنید.

بازار خرید IKEA

برج و مرکز خرید وِلد

این بازار بزرگ در راستای خیابان راجا چولان قرار دارد و نزدیک به برج مخابراتی کوالالامپور است که تردد در آن زیاد است. هرچند تعداد فروشگاه های این مرکز 35 تا است اما رستوران هایی دارد که می توانید حسابی در آن ها خاطرات خوب جمع کنید. غذاهای بین المللی و خوش طعم این مرکز بسیار تعریف کردنی است. در واحد های فروش این مرکز می توانید انواع پوشاک و لوازم تزیینی و لوکس را مشاهده کنید. اگر از اتومبیل کرایه ای استفاده می کنید نگران پارکینگ هم نباشید چرا که ظرفیت پارکینگ این مرکز خرید همیشه برای شما جا خواهد داشت. این بازارهم همه روزه حتی روزهای تعطیل از ساعت 10 صبح تا 10 شب پذیرای شماست.

 

مجتمع Bukit Bintang و Sungai Wang

این دو مرکز خرید که در خیابان Bukit Bintang واقع شده اند قدمتی طولانی در مالزی دارند.این دو مرکز خرید به یکدیگر متصل بوده و تشابه زیادی بین آنها است اما نوع مدیریت آنها متفاوت است. این مراکز تجاری محل مناسبی برای خرید کالاهای نفیس را برای شما فراهم می کند در ضمن اینکه شما به راحتی می توانید در این مراکز بر سر قیمت چانه هم بزنید. این مراکز محلی مناسب برای مدلهای لباس نامتعارف است که در بین چینی ها طرفداران زیادی دارد. در این مراکز شما می توانید تجهیزات الکترونیکی ، موبایل و ... را بیابید. بعلاوه، در این مراکز تجاری می توانید رستوران های چینی با غذاهای خوشمزه ، شعبه ای از McDonald و Kentucky Fried Chicken را نیز ببینید. در روزهای تعطیل برخی از فروشندگان محلی نیز برای ارائه کالاهای خود به این منطقه می آیند.

مجتمع Bukit Bintang و Sungai Wang

اطلاعات آژانس مسافرتی آلا پرواز

آدرس :  تهران، فرمانیه- بلوار اندرزگو- روبروی بانک پاسارگاد- ساختمان برگرلند- شماره 62- طبقه سوم
شماره تماس : 02122390490 - 09124000978
وب سایت : alaparvaz.com 

مراکز خرید مالزی
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

معرفی مراکز خرید استانبول | پاساژ گردی تاریخی در ترکیه

ز. نیرومند ، دوشنبه 16 مرداد 1396

پاساژ ها مراکزی هستند که فروشگاه ها و مغازه های زیادی را در خود جای داده اند. امروزه جای این پاساژها را مراکز خرید بزرگ و ...

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :