خرید بلیط مسابقات جام جهانی روسیه | جام جهانی 2018 روسیه

تمامی بلیط های مسابقات جام جهانی 2018 روسیه را می توان از طریق وبسایت فیفا FIFA (فدراسیون جهانی فوتبال) تهیه نمود. برای شرکت ها و موسسات نیز پکیج های تخفیف وجود دارند که در این وبسایت شرح داده شده اند. تمامی بلیط هایی که از راه های غیر قانونی مانند مزایده اینترنتی و فروش های غیر رسمی خریداری شده اند باطل خواهند شد و صاحب این بلیط ها قادر به ورود به استادیوم یا پس گرفتن هزینه ای که صرف خرید آن ها نموده اند نخواهند شد. برای آشنایی با راه های خرید بلیط مسابقات جام جهانی روسیه همراه همگردی باشید.

 جام جهانی 2018 روسیه

خرید بلیط مسابقات جام جهانی روسیه 2018

برای خرید بلیط مسابقات جام جهانی روسیه در وبسایت فیفا FIFA، ابتدا می بایست حساب (اکانت) شخصی خود را در این وبسایت بسازید. برای این کار می توانید از ایمیل یا حساب های (اکانت های) دیگری که در فضای مجازی دارید استفاده کنید. سپس می بایست فرم خرید بلیط را پر کنید و در آن، ضمن مشخص نمودن کشور محل اقامت خود، شرایط خرید و استفاده از بلیط ها و همچنین قوانین استادیوم را بپذیرید. سپس یک بلیط یا دسته ای از بلیط ها را انتخاب نموده، وارد بخش وارد کردن اطلاعات خود شوید. اطلاعات را وارد کرده و پروسه خرید بلیط را تکمیل کنید. اطلاعات مورد نیاز در فرم خرید بلیط به این شرح  هستند:

- نام و نام خانوادگی
- تاریخ تولد
-تابعیت
-شماره پاسپورت یا شماره کارت شناسایی (حتی برای کودکان)
-کشور محل اقامت

همچنین باید چگونگی پرداخت هزینه بلیط را مشخص کنید و اطلاعات زیر را وارد نمایید :
-آدرس پستی برای دریافت بلیط ها
-اطلاعات تماس (آدرس ایمیل، شماره تلفن ثابت و همراه)
-زبانی که ترجیح می دهید در مکاتبات از آن استفاده کنید.

فرم می بایست به طور کامل پر شود و در زمان مناسب تایید شده و ثبت گردد؛ وگرنه ممکن است باطل شود یا عملیات ثبت آن انجام نگیرد. بخاطر داشته باشید، پروسه خرید بلیط می بایست توسط فیفا FIFA در تک تک مراحل فروش بلیط تایید گردد. به این صورت که از طرف این موسسه، پیامی به شما (از طریق ایمیل یا پست) ارسال شده و تایید خواهد شد که بلیط های مورد نظرتان برای جام جهانی 2018 روسیه رزرو گشته اند.

خرید بلیط مسابقات جام جهانی روسیه

کارت مشخصات طرفداری FAN ID

طبق مقررات کشور روسیه، برای این که بتوانید مسابقات جام جهانی 2018 روسیه را تماشا کنید، می بایست علاوه بر بلیط، یک کارت اختصاصی یا همان FAN ID داشته باشید. داشتن این کارت برای همه دارندگان بلیط ، چه مردم روسیه و چه کودکان اجباری می باشد. این کارت اختصاصی همچنین به منزله یک ویزای رایگان برای ورود به کشور روسیه به شمار می رود. و در آخر این که شما برای تماشای یک بازی یا تمامی بازی های جام جهانی ، تنها به یک کارت اختصاصی یا FAN ID نیاز دارید.

 ثبت نام برای کارت مشخصات طرفداری یا FAN ID

برای انجام ثبت نام برای دریافت کارت اختصاصی FAN ID کافیست به وبسایت فیفا FIFA مراجعه کنید و اطلاعات زیر را وارد نمایید :
-نام و نام خانوادگی ؛ و همچنین نام میانی (اگر دارید)
-تاریخ تولد
-جنسیت
-اطلاعات پاسپورت یا کارت ملی (بخاطر داشته باشید که اطلاعاتی که برای خرید بلیط نیاز بود ممکن است با اطلاعاتی که برای دریافت -کارت اختصاصی FAN ID وارد می کنید متفاوت باشد.)
-تابعیت
-شماره تلفن همراه
-آدرس ایمیل
آدرس پستی برای دریافت کارت اختصاصی FAN ID: همچنین می بایست یک تصویر رنگی از خود به همراه فرم ارسال کنید. این تصویر می بایست حداکثر 6 ماه قبل از تاریخ این فرم گرفته شده باشد و در فرمت های JPG یا JPEG تهیه گردد. حجم آن نباید از یک مگابایت و اندازه آن نباید از 525 * 420 پیکسل بیشتر باشد. زمینه تصویر می بایست ساده باشد، چشم هایتان باز باشند و صورتتان روشن و واضح افتاده باشد. برای ثبت این فرم، به شماره بلیط ها یا شماره سفارش بلیط ها نیاز خواهید داشت. بعد از ثبت فرم، پیامی روی تلفن همراهتان خواهد آمد و ایمیل تایید دریافت فرم به آدرس ایمیلتان ارسال خواهد شد. بعد از 72 ساعت (سه روز) پیام جدیدی دریافت خواهید کرد. اگر قصد دارید یک بار دیگر ثبت نام کنید یا فرم ثبت نام خود را تغییر دهید، می بایست منتظر این پیام بمانید و سپس اقدام کنید. البته تغییراتی که می توانید در فرم خود بدهید تنها در حد تغییر دیکته اسمتان یا تغییر تاریخ تولدتان می باشد؛ برای تغییر سایر اطلاعات فرم، می بایست به مرکز ثبت نام کارت اختصاصی FAN ID Registration Center مراجعه کنید. این مراکز بزودی در تمامی شهر های میزبان جام جهانی 2018 به روی عموم باز خواهند شد.

 دریافت کارت مشخصات طرفداری یا FAN ID: اگر فرم ثبت نام کارت اختصاصی  شما تایید شده است، می توانید این کارت را از طریق ایمیل، مراجعه به مراکز ثبت نام کارت اختصاصی FAN ID Registration Centers یا همان استادیومی که بلیط آن را خریداری کرده اید دریافت کنید. تماشاگران غیر روسی می توانند این کارت را از طریق پست نیز دریافت کنند.

کارت مشخصات طرفداری FAN ID

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

ورزشگاه های جام جهانی فوتبال 2018 روسیه | ورزشگاه سنت پیترزبورگ

ن. چرمچی ، دوشنبه 3 مهر 1396

مطلبی در توصیف ورزشگاه زیبای سنت پیترزبورگ در شهر سنت پیترزبورگ روسیه؛ پیشنهاد می کنیم مطالب دیگر در مورد سایر ورزشگاه های جام جهانی 2018 روسیه را نیز بخوانید.

نظرت چیه
1 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 16 بهمن 1396

    سلام من در سایت رسمی فیف اقدام به خرید بلسط بازی ها کردم ولی تا الان در مرحله pending هستم میخواستم بیدونم شما میدونید کی تایید نهایی میشه؟