با برنامه Airbnb | مکان اقامتی عجیب در آمریکا را بیابید

اره اتاق و یا خانه، روشی قدیمی و منسوخ شده است. با برنامه هایی مانند Airbnb، می توانید به تمامی نقاط سفر کنید و در مکان هایی مستقر شوید، که هیچ وقت تصورش را هم نمی کردید. این کار در سراسر ایالت متحده و با توجه به انتخاب های عجیب، از خانه های گنبدی گرفته تا خانه های کنده کاری شده، پل های سر پوشیده و مزارع شهری، شکل جالب و البته عجیبی به خود گرفته است. در این سفرها، نه تنها از بودن با همراهانتان لذت می برید، بلکه، به هنگام بازگشت به منزل، چیزهای با ارزشی برای دوستان خود و یا اینستاگرام تان دارید. در مجله همگردی، 10 مکان اقامتی از زیباترین جاذبه های گردشگری ایالات متحده امریکا و مناطق دیدنی ایالات متحده امریکا را خدمت شما معرفی می کنیم.

10 مکان اقامتی عجیب در ایالت متحده آمریک

اتومبیل یدک کش قدیمی

اگر خواهان سپری کردن اوقات فراغت خود هستید، بی آن که بخواهید به تمامی جزئیات توجه کنید، این ماشین قدیمی ساخته شده توسط Murray و Kay در سال 1957 می تواند جالب باشد. با ایستادن در نوک تپه مالیبو، شما دید 360 درجه از اقیانوس اطلس، جزایر کاتالینا و باربارا، و کوه های مونیکا سانتا، را خواهید داشت، به همراه وسایل داخلی تجملاتی مانند تخت ملکه، سیستم صوتی بوز و اطاق با اجاق گازی. بعد از غروب آفتاب، بنشینید و از تماشای ستاره ها لذت ببرید.

 ایالت متحده آمریکا

پل سر پوشیده

چرا زیر پل زندگی کنید در حالی که می توانید داخل آن باشید؟
پل سر پوشیده گوییدیتا و جورج که نه تنها هنری معمارانه به نظر می رسد، بلکه داخل آن نیز با زیبایی خیره کننده و طراحی مدرن، مزین شده است و از جاذبه های گردشگری ایالات متحده امریکا می باشد. فضا و سبک صنعتی این پل، به گونه ای است که دارای یک اتاق خواب خصوصی، حمام و شومینه به همراه نقاشی انیشتین است. این در حالی است که در فضای بیرونی، امکاناتی مانند پاسیو سر پوشیده، باربیکیو و هر آنچه که برای دوری از شهر طلایی در Nevada احتیاج دارید، وجود دارد.

دیدنی های ایالت متحده آمریکا

مزرعه پرورش اسب

برنامه Airbnb، این مناطق دیدنی ایالات متحده امریکا را استراحت گاه عشق نامیده است. استراحت و داشتن آرامش محض در فضایی خصوصی در بالای انباری چوبی در دره Morongo در نزدیکی پارک ملی Joshua Tree. اتاق خالی، اتاق گاوچران و هیپی شیک، با یک وان حمام جانوران چنگال قرمز و بشکه مخصوص مدفوع. بنابراین، شما تمامی امکانات را در سالن و اتاق خود خواهید داشت. البته، شما می توانید از سالن اصلی مزرعه برای نوشیدنی های رایگان، دیدن کنید. اگر تماشای ستاره ها برای شما جالب باشد، می توانید تعداد زیادی ستاره را در این دشت و از اتاق خود ببینید.

جاذبه های ایالت متحده آمریکا

جزیره شخصی

بسته به فصل، شما می توانید سفری را جزیره شخصی در ایالت Honcok، Maine، با ماشین برف پیما و یا قایق موتوری داشته باشید، که برای اقامت شما در نظر گرفته شده اند. ظرفیت این مکان، با 8 مهمان در 3 اتاق است، کلبه برای جمع های خانوادگی و دوستانه مناسب است و اگر فردی را دارید که جمع شما را خراب می کند، می توانند در چادری در جزیره مستقر شوند. با این که امکانات مدرن بسیاری در این کلبه تعبیه شده، اما شما باید کسب و کار خود را بیرون بیاورید. این کلبه به عنوان مکانی تمیز و منحصر به فرد توصیف شده است.

دیدنیهای ایالت متحده آمریکا

مزرعه شهری

در حالی که یکی از مناطق دیدنی ایالات متحده امریکا، مهمان سرای Highland Park مکانی دنج برای زوج ها است، علت اصلی استقبال از این مکان، حیاط خلوت طراحی شده با شبکه DIY، بار بیرونی و جاهای دنج برای مطالعه به همراه پشتی های سفارشی است. این مکان، تنها 5 دقیقه با کافه ها و رستوران های لس آنجلس فاصله دارد، اما، احساس می کنید که در جایی به دور از دنیا و در مهمان سرایی غریب هستید. در این جا، ماکیان در حیات خلوت آزاد هستند و شما می توانید از درخت مو، انگور بچینید، البته اگر در فصل انگور به این مکان زیبا بروید و از زیباترین جاذبه های گردشگری ایالات متحده امریکا دیدن کنید.

10 مکان اقامتی عجیب

خانه کنده کاری شده

این خانه ها با چوب، مخلوطی از شن و ماسه، خاک رس و پوشال، و نرده هایی طراحی شده اند که پوشش داخلی سقف را تشکیل می دهند. Geyservile یکی از این خانه هاست که جذاب تر از آن چیزی است که انتظارش را دارید و با محیط زیست هم سازگاز است. پنجره ها قابل بازیافت اند و از شیشه های رنگارنگ ساخته می شوند، با چراغ های LED روشنایی بیشتری پیدا می کنند، درختان به گونه ای طراحی شده اند که راه های اطراف کلبه را می پوشانند. داخل اطاق ها، فضای کافی برای تخت خواب و اطاق زیر شیروانی، وجود دارد و مجهز به استخر و فر برای پخت پیتزا نیز هست.

دیدنی های آمریکا

خانه سنگی

همان انرژی و برقی که به منطقه Chemehuevi کشیده شده، به ساخت خانه های سنگی در دشت مرتفع کمک کرده که خیلی هم دور نیست. 15 هکتار زمین خصوصی در اختیار شماست، چشم اندازهای ستاره ای و هم چنین مسیرهای پیاده روی خصوصی، استخر و جکوزی از دیگر امکانات این مکان است. تخت سنگ ها حکاکی و با همان سنگ ها احاطه شده اند. خانه های 4 خوابه، دیوارهایی با طراحی هنرمندانه، ظرفیت 15 نفر را دارند، ویژگی برخی از تخت ها طوری است که بر روی تخته سنگ ها قرار گرفته اند.

10 مکان اقامتی در آمریکا

قایق روی زمین

از خارج، ساختمان قایقی شکل این مکان، چنین به نظر می رسد که انگار بر روی آب شناور است تا بر روی زمین. اما، داخل ساختمان چیز دیگری را می گوید: یک آپارتمان یک خوابه غرق در نور و چشم انداز کانال ها در فاصله ای دورتر. در شبه جزیره مارینا دل ری، شما تنها یک بلوک از ساحل و یک مایل از وضعیت ونیز و کالیفرنیا، فاصله دارید.

مناطق دیدنی ایالت متحده آمریکا

فانوس دریایی

قسمت گردنی این فانوس دریایی، امروزه نمونه بازسازی شده برج چوبی است که بعد از آتش سوزی سال 1889 مجدد ساخته شد. نگهبانان اتاق های سه خوابه به پلیس نیروی دریایی سابق وصل بودند، که در سال 2003 به روز شد و مهمانان می توانستند از راه پله ها به اتاق های فانوس بروند تا دید خوبی به اقیانوس اطلس و کانال Cape Cod داشته باشند. ساختمان به گونه ای است که مهمانان در هر یک از اتاق ها، به ساحل، آب و غروب آفتاب مشرف هستند.

جاذبه های گردشگری آمریکا

گنبد زمینی

گنبد زمینی در کوه های جنوبی Catskill، مکانی است که می توانید در آن از همه چیز دور و رها شوید، اما در این جا چیز بیشتری خواهید داشت. 12 هکتار از این منطقه، شامل مزرعه گلخانه ای و باغ سبزیجات، دریاچه و حوضچه ای برای سگ ها، مغازه لباس های قدیمی، کلاس های یوگا و فضای باز کارگاهی و استودیوی ضبط کامل خدمات می شود.. البته شما می توانید خلوت و تنهایی خود را در گنبد داشته باشید و یا از فضای کار شخصی خود استفاده کنید.

 Catskill

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

عجیب ترین مکان های فهرست میراث جهانی یونسکو در ایالات متحده

سعید حسنی ، چهارشنبه 28 شهریور 1397

ایالات متحده دارای 23مکان­ طبیعی و تاریخی جذاب ثبت شده در فهرست میراث جهانی یونسکو است که نسبت به دیگر کشورها، دارای بیشترین میراث طبیعی...

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :