چگونه مانند حرفه ای ها چمدان ببندید!

تدارک دیدن برای یک سفر خوب و خاطره انگیز و یا حتی سفرهای کاری بی دغدغه و راحت، تنها به رزرو هتل و درنظر گرفتن محل اقامت، تهیه بلیت، پیش بینی محل صرف غذا و تصمیم گیری درباره وسیله نقلیه محدود نمی شود. تهیه وسایل سفر و به همراه بردن لوازم ضروری نیز یکی از موارد مهمی است که برای داشتن آسایش در سفر، باید به آن توجه کرد. در این مقاله، ما شما را راهنمایی می کنیم تا حرفه ای چمدان ببندید و وسایلی را به شما یاد آوری می کنیم که شاید در نگاه اول ساده به نظر برسند، اما به همراه نداشتن هر کدام از آنها ممکن است در طول سفر شما را به دردسر اندازد و دقیق با راه های بستن چمدان آشنا شوید.

حرفه ای چمدان ببندید

لوازم کمک های اولیه و دارو را همان اول کار بردارید

اولین نکته مهم در طول سفر، سلامتی شماست. برای لذت بردن از سفر و یا انجام درست و دقیق کارهای خود، باید بدنی سالم داشته باشید و یا برای کنترل آسیب های جسمی احتمالی، آماده باشید. اگر باید از داروی به خصوصی به طور مرتب استفاده کنید، به همراه بردن آن را فراموش نکنید. در عین حال، چند قرص سردرد، ضد تهوع و سرماخوردگی را نیز در چمدان خود بگذارید که از مهم ترین نکات و راه های بستن چمدان است. لوازم کمک های اولیه سبک و ساده مانند چسب زخم، نوار پانسمان، داروی ضد عفونت و ... را نیز، به خصوص اگر با ماشین به طبیعت گردی می روید و قصد چادر زدن دارید، در گوشه ای از چمدانتان جای دهید.

لوازم کمک های اولیه

مدارک و پول تان را در جای مشخص و مطمئن قرار دهید

بلیت، پاسپورت، گواهینامه، کارت شناسایی و هر گونه مدارکی که ممکن است در طول سفر به آن نیاز پیدا کنید را در جای مشخص و مطمئنی قرار دهید. جای مدارک و پول شما، در عین حال که باید امن و مطمئن باشد و از خطر مفقود و یا دزدیده شدن در امان باشد، باید به نحوی باشد که در مواقع نیاز، سریعا به آن دسترسی پیدا کنید و جای ن را بدانید. در غیر این صورت برای پیدا کردن آنها از میان دیگر وسایل، سردرگم خواهید شد و زمان را از دست خواهید داد.

چمدان

یک بالش کوچک و پتوی مسافرتی به همراه داشته باشید

در مسافرت های طولانی و به خصوص اگر با خودرو، اتوبوس و یا قطار سفر می کنید، و یا قصد چادر زدن در مسیر را دارید، به همراه داشتن یک پتوی مسافرتی و یک بالش کوچک رافراموش نکنید تا بتوانید در مواقع خستگی، به راحتی استراحت کنید.

یک بالش کوچک و پتوی مسافرتی به همراه داشته باشید

چتر، کلاه و عینک تان را جا نگذارید

برای بارش های ناگهانی، آفتاب تند و تیز و هرگونه شرایط آب و هوایی آماده باشید. وسایلی مانند چتر، یه کلاه آفتاب گیر و دارای سایه بان، عینک آفتابی و ...، در سفرهای طولانی مدت، طبیعت گردی و کویرگردی، و سفر به مناطقی که برای اولین بار به آنجا می روید، ضروری تر هستند و باید راه های بستن چمدان را حرفه ای انجام بدید. اگر از عینک طبی و مطالعه استفاده می کنید، فراموش نکنید که آن را در جایی مطمئن و در دسترس قرار دهید. اگر بتوانید یک عینک یدکی هم همراه خود ببرید بهتر است.

چمدان بستن

کیف پولتان را از خود جدا نکنید

در سفر به مناطق شلوغ و جدید، کیف هایی به همراه داشته باشید که بتوانید پول و اشیای با ارزش خود را در نزدیکترین حالت ممکن به خود نگه دارید. کیف های گردنی و کیف های دور کمر، گزینه های مناسبی هستند.

کیف پولتان را از خود جدا نکنید

دوربین، شارژر، مبدل های الکترونیکی و هدفون ها هم ضروری اند

یکی از بدترین اتفاقات ممکن در سفر، تمام شدن شارژ باتری و یا دوربین است. همیشه شارژر، پاوربانک و چند عدد باتری به همراه داشته باشید. سایر وسایل الکترونیکی مانند جی پی اس هم می تواند در طبیعت گردی ها و سفرهای ماجراجویانه شما، به کمکتان بیاید.

دوربین، شارژر، مبدل های الکترونیکی و هدفون ها هم ضروری اند

لوازم بهداشتی و دستمال را هم بردارید

ژل شستشو، دستمال کاغذی و پارچه ای و هر گونه لوازم بهداشتی و آرایشی مورد نیازتان را به همراه داشته باشید. اگر به سفرهای طبیعت گردی می روید، رعایت نکات بهداشتی ضرورت دو چندان می یابد. با رعایت اصول بهداشتی، از سفر خود لذت بیشتری برده و سلامت خود را نیز حفظ می کنید و درست همانند یک حرفه ای چمدان ببندید.

لوازم بهداشتی و دستمال را هم بردارید

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

فوت و فن های عکاسی در سفر | چگونه مانند حرفه ای ها عمل کنیم؟

ز. نیرومند ، یکشنبه 3 شهریور 1398

در این بخش پاتریک نیدری تجربیات خود را در مورد عکاسی در سفر بیان کرده و در اختیار علاقمندان قرار داده است.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :