رستوران های لوکس دبی | 10 مورد از گرانترین رستوران های دبی

دبی امروزه به یکی از مکان های توریستی تبدیل شده است که در سراسر جهان به نوعی زبانزد می باشد .این معروفیت از بابت وجود تنوع در همه چیز است ، چه از لحاظ وجود بازارهای بزرگ و تنوع اجناس در هر سطح قیمت ( معمولی و لوکس ) و چه از لحاظ داشتن انواع تفریحات و همچنین وجود انواع رستوران ها با تنوع فوق العاده ( از لحاظ نوع غذا ، نحوه ی پخت و میزان هزینه ) وهتل ها و همچنین داشتن ساختمان های لوکس و بزرگ با طراحی های مدرن و پیشرفته که شاید در هیچ نقطه از جهان نتوان مانند آن را دید .اگر در سفر به این نقطه از جهان قصد دارید که وعده غذایی خود را در رستوران های لوکس دبی صرف نمایید ، ما در متن زیر به معرفی تعدادی از آن ها پرداخته ایم تا شاید توانسته باشیم کمک کوچکی برای انتخاب رستوران های لوکس دبی ، گرانترین رستوران های دبی از مجموعه رستوران های دبی را برای شما لیست کرده ایم.

رستوران های دبی

1 – رستوران ایندگو بای ونیت ( Indego by Vineet )

آدرس این رستوران های لوکس دبی : امارات متحده عربی ، دبی ، جاده الصفوح ، برج گروسونور میباشد . ( Grosvenor House Tower One . AL . Sufouh road , Dubai – Dubai – United Arab Emirates )این رستوران از لوکس ترین و گران قیمت ترین رستوران های دبی محسوب می شود به طوری که متوسط قیمت در آن از 25 تا 100 دلار می باشد یعنی مبلغی معادل با 79 تا یک میلیون تومان .سبک منوی این رستوران آسیایی ، هندی بوده و حلال می باشد و وعده های نهار ، شام و همچنین شام دیر وقت را سرو می نماید . ساعت سرو غذا در روزهای معمولی از 12 ظهر تا 7 شب می باشد که البته در روزهای تعطیل به 23 شب افزایش می یابد . یکی از دلایل شهرت این رستوران از رستوران های لوکس دبی غذاهای هندی آن است که به جرات می توان گفت نظیر ندارد . در کنار تمام غذاهای این رستوران انواعی از ترشیجات خوشمزه سرو می شود .همچنین می توان به دکوراسیون آن اشاره کرد که بسیار زیبا و مدرن طراحی شده است . در این رستوران غذاهای مخصوص گیاهخواران نیز سرو می شود و دارای تنوع زیادی نیز می باشد . از سایر امکانات این رستوران می توان به پارکینگ رایگان ، اینترنت پر سرعت ، ویلچر و صندلی انتظار نام برد . همچنین شما می توانید از امکانات بیرون بر در این رستوران از رستوران های لوکس دبی بهره بگیرید .

رستوران های دبی

2 – رستوران آرمانی ( Armani )

آدرس این رستورا : دبی ، مرکز شهر ، برج خلیفه است . ( Burj Khalifa , Burj Khalifa Area , Downtown Dubai – Dubai – United Arab Emirates )سبک منوی این رستوران های لوکس دبی نیز آسیایی – هندی و حلال می باشد . این رستوران لوکس که در شهر دبی شهرت زیادی دارد گاهی با نام امل ( Amal ) نیز شناخته می شود .هزینه صرف غذا در این رستوران بی نظیر که به دلیل منظره خاص خود نیز مشهور است بین 70 تا 140 دلار می باشد یعنی در حدود 227 تا 454 هزار تومان . در این رستوران های لوکس دبی نهار ، شام و شام دیر وقت سرو می شود و ساعت آن از 7 صبح تا 23 می باشد .این رستوران به دلیل منظره ی خاصی که دارد می تواند جای مناسبی برای جلسات اداری و مهمانان اداری باشد . همچنین به دلیل داشتن فضایی رمانتیک زوجین را نیز به سمت خود جذب می نماید . شما برای صرف یک وعده غذای فوق العاده در کنار خانواده نیز می توانید به این رستوران بروید . این رستوران امکاناتی همچون صندلی وی آی پی ، پارکینگ مناسب و ویلچر و سایر خدمات را نیز در اختیار مشتریان خود قرار می دهد . همچنین می توانید از خدمات بیرون بر این گرانترین رستوران های دبی نیز استفاده نمایید .

رستوران های دبی

3 – رستوران پیرچیک ( Pierchic )

این رستوران از گرانترین رستوران های دبی نیز که از جمله رستوران های دبی محسوب می شود می تواند مکان مناسبی برای صرف یک وعده غذای لذیذ برای زوجین ، مهمانی های خانوادگی و یا جلسات و مهمانان اداری باشد . زیرا این رستوران به غیر از غذاهای فوق العاده خوشمزه که به انتخاب شما در دو فضای داخلی و یا خارجی سرو می کند دارای صندلی چرخدار برای افرادی که به آن نیاز دارند و همچنین  پارکینگ  و اینترنت رایگان می باشد .در رستوران پیرچیک از گرانترین رستوران های دبی غذاهای مدیترانه ای ، دریایی و اروپایی در وعده های نهار ، شام و شام دیر وقت سرو می شود . که ساعت کاری این رستوران از 12 ظهر تا 14 و همچنین از 19 تا 30 : 23 شب است . هزینه یک وعده غذایی در این رستوران به طور میانگین 30 تا 200 دلار خواهد بود یعنی مبلغی برابر با 95 تا 640 هزار تومان .آدرس این رستوران از گرانترین رستوران های دبی : دبی ، القصر ، خیابان الصفئح است . ( Al Sufouh Rd , Al Qasr at Madinat . Jumeirah – Dubai – United Arab Emirates )

رستوران های دبی

4 – رستوران المحاره (  Al Mahara )

آدرس این رستوران که غذاهایی با سبک های مختلف اروپایی ، دریایی و مخصوص گیاهخواران دارد به شرح ذیل می باشد :امارات متحده عربی ، دبی ، برج العرب ، طبقه همکف ( G Floor , Burj Al Arab – Dubai – United Arab Emirates )این رستوران به دلیل دکوراسیون آن و وجود آکواریوم بزرگی در دورتادور رستوران خود دارد و همچنین تزییناتی که در نهایت سلیقه بر روی غذاهای خود انجام می دهد شهرت یافته است . در این رستوران امکانات دیگری مانند غذاهای وی آی پی ، صندلی چرخدار ، پارکینگ و همچنین اینترنت پر سرعت در اختیار افراد قرار دارد .در رستوران المحاره دو وعده ی نهار و شام سرو می شود که از ساعت 30 : 12 تا 30 : 15 برای نهار و 19 تا 23 برای شام اختصاص یافته است . همچنین هزینه یک وعده در آن به طور میانگین مبلغی بالغ بر 120 تا 230 دلار یعنی در حدود 380 تا 734 هزار تومان می باشد .

رستوران های دبی

5 – رستوران لا پتیت ( La Petite Maison )

آدرس این رستوران از گرانترین رستوران های دبی لوکس در امارات متحده عربی ، دبی ، مرکز بین المللی مالی دبی ، گیت ویلیچ می باشد . ( Gate Village No , 8 , Dubai , International Financial Center – Dubai – United Arab Emirates )در صورتی که به انواع غذاهای اروپایی علاقمند هستید می توانید این رستوران گرانترین رستوران های دبی را انتخاب نمایید زیرا منی غذایی این رستوران اروپایی ، مدیترانه ای و ایتالیایی می باشد . زمانی که غذا را برای شما می آورند از تزیین آن تعجب خواهید کرد و از دیدن آن لذت خواهید برد . در این رستوران امکاناتی چون پارکینگ و اینترنت رایگان در اختیار مشتری قرار می گیرد . همچنین به دلیل داشتن دو فضای داخلی و خارجی که در محوطه رستوران قرار دارد تنوع انتخاب جا برای صزف وعده غذایی برای مشتریان نیز فراهم می باشد .در این رستوران از گرانترین رستوران های دبیسه وعده ی صبحانه ، نهار و شام برای مشتریان فراهم است و از ساعت 12 تا 23 آماده پذیرایی می باشند . هزینه غذا در این رستوران تقریبا 151 دلار یعنی در حدود 478 هزار تومان می باشد .

رستوران های دبی

6 – رستوران اتمسفر ( At.Mosphere Restaurant )

این رستوران به دلیل دلشتن دید خوبی که به اطراف دارد به شهرت رسیده است و می تواند یک مکان مناسب و زیبا برای برپایی انواع جشن ها مانند تولد و یا سالگرد ازدواج باشد .سبک غذاهای این رستوران فرانسوی ، ایتالیایی ، اروپایی و همچنین اروپای مرکزی است و نهار ، شام و شام دیر وقت در آن سرو می شود . همچنین ساعات سرو غذا در این رستوران متغیر می باشدبرای یک وعده غذایی در این رستوران باید در حدود 173 دلار یعنی 558 هزار تومان را در نظر گرفت . البته در این رستوران به غیر از غذاهای متنوع و خوشمزه پارکینگ و اینترنت رایگان نیز در اختیار مشتریان خود قرار می دهد . همچنین در صورتیکه بخواهید غذای خود را در محوطه ای خصوصی میل نمایید این امکان در این رستوران وجود دارد .آدرس این رستوران لوکس به شرح زیر است :امارات متحده عربی ف دبی ، مرکز دبی ، برج خلیفه ف انتهای طبقه 122 ( 122nd Floor , Burj Khalifa , Downtown . Dubai – Dubai – United Arab Emirates )

رستوران های دبی

7 – رستوران جونسویی ( Junsui )

شاید از فرم اسم این رستوران شیک و زیبا متوجه شده باشید که در آن انواع متنوعی از غذاهای آسیایی ، چینی و ژاپنی ، تایلندی و اندونزیایی و همچنین انواع غذاهای دریایی و سوشی و فیوژن پخته و سرو می شود . علاوه بر این منوی متنوع بوفه ، پارکینگ و اینترنت رایگان و همچنین ویلچر در اختیار مشتریان خود قرار می دهد .آدرس این رستوران : دبی ، ساحل جمیرا ، برج العرب ( Ground mezzanine floor . Burj Al Arab , Jumeirah Beach Road , Umm Suqeim – Dubai – United Arab Emirates )متوسط قیمت در این رستوران برای یک وعده غذایی به طور متوسط 145 دلار می باشد یعنی مبلغی معادل با 463 هزار تومان . البته در این رستوران چهار وعده سرو می شود یعنی صبحانه ، نهار ، شام و شام دیر وقت

رستورن های دبی

8 – رستوران ژنگ وی ( Zheng He s )

همانطور که از نام آن شاید بتوان حدس زد سبک غذاهای این رستوران چینی و آسیایی است و نهار ، شام و شام دیر وقت در آن سرو می شود و از ساعت 30 : 11 تا 30 : 18 از مشتریان پذیرایی می کند . البته در روزهای تعطیل این رستوران تا ساعت 1 بامداد پذیرای مشتریان خود خواهد بود .در این رستوران یعنی رستوران ژنگ وی تمام چیزها و حتی منو کاملا چینی هستند و یک منوی متنوع از غذاهای چینی با مخلفات فراوان و مخصوص در اختیار شما قرار می گیرد . این رستوران نیز دو محیط داخلی و خارجی دارد که شما برحسب تمایل می توانید آن را انتخاب نمایید . همچنین داری ویلچر ، پارکینگ و اینترنت است . پس اگر به غذاهای چینی علاقه دارید باید به این رستوران سری بزنید . البته هزینه یک وعده در این رستوران در حدود 30 تا 100 دلار می شود یعنی در حدود 95 تا 320 هزار تومان .آدرس رستوران ژنگ وی : امارات متحده عربی ، دبی ، جمیرا ، جمیرا مینا السلام است . ( Jumeirah Mina A Salam , Madinat . Jumeirah – Dubai – United Arab Emirates )

رستوران های دبی

9 – رستوران زوما ( Zuma )

آدرس این رستوران : دبی ، خیابان آل صعده ، گیت ویلیج است ( Gate Village 06 , Podium Level , Al Sa DA St , DIFC – Dubai – United Arab Emirates )این رستوران به دلیل داشتن فضایی لوکس و زیبا می تواند برای مهمانی های گروهی ، خانوادگی و حتی اداری بسیار مناسب باشد . همچنین در این رستوران می توانید تقاضای بخشی خصوصی برای صرف غذای خود داشته باشید . از سایر امکانات این رستوران می توان به محلی برای انتظار ، پارکینگ و همچنین ویلچر اشاره کرد .در این رستوران وعده های صبحانه ، نهار ، شام و شام دیر وقت سرو می شود و از ساعت 12 تا 15 و همچنین 19 تا 1 بامداد پذیرای مشتریان است . هزینه غذا در این رستوران به طور متوسط مبلغی در حدود 25 تا 100 دلار می باشد یعنی مبلغی بالغ بر 79 تا 320 هزار تومان .

رستوران های دبی

 10 – رستوران هاینز بک ( Social by Heinz Beck )

در صورتیکه غذاهای ایتالیایی را دوست دارید حتما به این رستوران زیبا سری بزنید زیرا منوی این رستوران تنها از غذاهای ایتالیایی تشکیل شده است . این رستوران دارای آشپزی مشهور می باشد که در دبی بسیار معروف است و غذاهایی با عطر و طعمی خاص را برای شما چنان می پزد که هیچگاه طعم آن ها را فراموش نخواهید کرد . از دیگر خصوصیات این رستوران دید زیبایی است که از شهر در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید در حین صرف غذا از این منظره نیز لذت ببرید .در این رستوران تنها وعده شام سرو می گردد و از ساعت 12 تا 19 پذیرای مشتریان خود است .هزینه یک وعده غذایی و خوردن یک غذای بی نظیر ایتالیایی در این رستوران حدودا 93 دلار یعنی 300 هزار تومان می باشد .همچنین آدرس این رستوران به شرح زیر است :امارات متحده عربی ، دبی ، جاده هلال ( Crescent Rd – Dubai – United Arab Emirates  )

رستوران های دبی

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

لوکس ترین رستوران های دبی برای گردشگران

کاما ، یکشنبه 3 دی 1402

بسیاری از گردشگران ترجیح می دهند در سفر خود به دبی در لوکس ترین رستوران های این شهر، طعم لذیذترین غذاهای بین المللی را بچشند و طعم و مزه آن را برای مدتی طولانی در خاطر خود حفظ کنند.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :