تجربه ای سراسر هیجان در بهترین پارک های آبی دبی

امروزه بسیاری از مردم از نقاط مختلف جهان به دبی ( یکی از ایالت های امارات متحده عربی ) سفر می کنند . البته قصد آن ها مختلف است . برخی سفری تجاری دارند و برخی دیگر سفری سیاحتی . این منطقه از جهان که به جرات می توان گفت یکی از مدرن ترین مناطق است با داشتن سیستم شهرسازی منحصر به فرد و ساختمان های سر به فلک کشیده که طراحی تک تک آن ها چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند هر ساله و در تمام سال مسافران و توریست های بسیاری را به بهانه های مختلف به سوی خود می کشاند. در سفر تفریحی خود اگر آب و شنا کردن و ساحل را دوست دارید سفر به دبی می تواند گزینه ی خوبی باشد مخصوصا پارک های آبی دبی که بسیار محبوب شده اند. در این سرزمین با وجود ساحلی زیبا و خوب برای شنا و انجام انواع تفریحات و ورزش های آبی پارک های آبی زیادی نیز ساخته شده است . پارک هایی مدرن و خاص که در تمام دنیا شهرت دارد و شما نیز می توانید در کنار خانواده و یا دوستان لحظاتی خاطره انگیز و لذت بخش را در آن ها سپری نمایید . تعداد و تنوع پارک آبی بسیار زیاد است و می توان آن ها را از لحاظ نوع امکانات تفریحی طبقه بندی کرد. پس ما سعی می کنیم با معرفی چندی از بهترین پارک های آبی دبی به شما در تصمیم گیری برای انتخاب پارک مناسب خود از لحاظ نوع سرسره ها و سایر امکانات و در نتیجه میزان هیجانی که شما از این تفریح انتظار دارید کمک کنیم تا بهتر و راحت تر بتوانید از میان این تعداد زیاد یکی را بر حسب سلیقه انتخاب نمایید.

Ice Land Water Park

 پارک آبی آکواونتور ( AQUAVENTURE )

این پارک آبی فوق العاده که در زمره بهترین پارک های آبی دبی قرار گرفته است در محوطه ی بیرونی هتل آتلانتیس قرار گرفته است . آدرس این پارک : امارات متحده عربی ، دبی ، جزیره پالم جمیرا ، آتلانتیس ، پارک آبی آتلانتیس است ( Crescent Road / Atlantis / The Palm / Dubai / United Arab Emirates ) . همچنین تلفن آن برای هرگونه تماس : 4260000-4-971 می باشد. این پارک فوق العاده و این هتل در جزیره ی جمیرا که به شکل نخل است ( palm jumeirah  ) و طراحی آن در تمام دنیا معروف است واقع گردیده است. این هتل بزرگ و مدرن این پارک آبی عالی و بسیار مدرن را در خود جای داده است و حتی وجود این پارک دلیل اقامت بسیاری از افراد در هتل است . یعنی عده ای تنها و تنها به دلیل وجود این پارک این هتل را برای اقامت در طول سفر خود انتخاب می نمایند. در این پارک فوق العاده سرگرمی های دیگری نیز وجود دارد که از آن جمله می توان به آکواریومی بسیار عالی و زیبا ، انواع سرسره های وحشت آور و بزرگ ، جایگاه مخصوص بازی کودکان ، بخش مخصوص دلفین ها و همچنین رستوران های مختلف اشاره کرد. البته برای بلیط و آگاهی از میزان هزینه و یا ساعت کاری این پارک می توانید به وبسایت پارک و یا هتل مراجعه کرده و اطلاعات لازم را بدست آورید . اما به طور معمول هزینه آکواریوم برابر با 85000 تومان و هزینه سرسره های آبی 260000 تومان و غواصی 200000 تومان و هزینه سافاری کوسه حدود 268000 تومان می باشد که البته این اعداد و هزینه ها بر حسب زمان بازدید تغییر خواهد کرد و قطعا در زمان پیک مسافر بیشتر و در زمانی که مسافر کمتر می شود کمتر خواهد بود . البته برای برخی از بخش های دیگر پارک باید هزینه جدا پرداخت کرد که بهتر است برای اطلاع از ریز جزئیات به سایت مراجعه کرد .

پارک آبی آتلانتیس

پارک آبی وایلد وادی ( Wild Wadi )

شاید بتوان به جرات گفت که این پارک یکی از بهترین پارک های آبی دبی و مراکز تفریحی در این می باشد . آدرس این پارک دبی، کنار هتل جمیرا بیچ ، خیابان جمیرا است ( Jumeirah Road / Next To Jumeirah Beach Hotel / Dubai / United Arab Emirates ) این پارک آبی زیبا و فوق العاده در ساحل جمیرا و در کنار برج العرب که خود یکی از جاذبه های شهر دبی است واقع گردیده است در این پارک علاوه بر بازی ها و سرسره های آبی برای کودکان محلی جدا وجود دارد که کودکان می توانند در آن جا سرگرم باشند ، همچنین رودخانه ای در آن جریان دارد که طول آن 360 متر می باشد و یک آبشار 18 متری وجود دارد که در همان بدو ورود توجه شما را به خود جلب خواهد کرد . هزینه بلیط برای این پارک آبی حدوده 200000 تومان می باشد و  شما می توانید در صورت نیاز برای گرفتن هرگونه اطلاع دیگر با شماره 4444 348 4 971 + تماس حاصل نمایید.

پارک آبی وایلد وادی

پارک آبی آیس لند ( Ice Land Water Park )

این پارک آبی فوق العاده و خاص کمی از شهر دور است و با اتومبیل باید تقریبا یک ساعت و نیم رانندگی کرد تا به این پارک که از بهترین پارک های آبی دبی رسید . این پارک در منطقه ای به نام راس الخیمه واقع شده است . آدرس اسن پارک به شرح زیر می باشد : امارات متحده عربی ، راس الخیمه ، الجزیره ، آیس لند ( Al Jazeera / Ras al khaimah / United Arab Emirates ) هزینه بلیط در این پارک 379 هزار تومان است و در روزهای هفته از ساعت 10 صبح تا 16 بعد از ظهر پذیرای افراد می باشد ، البته در روزهای تعطیل و جمعه ها این ساعت به 10 صبح تا 20 تغییر می کند . این پارک همانطور که از اسم آن استنباط می شود دارای هوایی خنک است که طبیعتا بازی و تفریح در این سرزمین گرم کویری را لذت بخش تر می نماید. سرسره های آبی بسیار بلند این پارک در دبی مشهور است و شاید این نیز یکی دیگر از دلایل شهرت این پارک باشد . همچنین نکته جالب دیگر این پارک آب استخرهای آن است که بر خلاف سایر پارک ها آبی گرم دارد که همین موضوع نیز افرادی را که با آب سرد کنار نمی آیند را نیز به سوی خود می کشاند .

 پارک آبی آیس لند

 پارک آبی دریم لند ( Dreamland Aqua Park )

این پارک زیبا که از بهترین پارک های آبی دبی می باشد مساحتی بالغ بر 250000 متر مربع دارد و به دستور شیخ عبدالله بن راشد در سال 1997 در این منطقه ساخته شد. او که عضو شورای عالی امارات متحده عربی بود بانی ساخت این پارک محسوب می شود . آدرس این پارک : امارات متحده عربی ف دبی ، ام القوین است ( Umm Al Quwain / United Arab / Emirates ). ساعت بازدید از این پارک بزرگ و زیبا 6 صبح تا 6 بعد از ظهر است که در روزهای تعطیل تا 8 شب افزایش می یابد . همچنین برای اطلاع از میزان هزینه بلیط می توانید به وبسایت مخصوص پارک مراجعه نمایید و یا با تلفن 1888 768 6 971 + تماس گرفته و اطلاعات لازم را بدست آورید زیرا هزینه ی بلیط آن در زمان های مختلف تغییراتی دارد. در این پارک به جز انواع وسایل بازی آبی و سرسره ها مکانی برای تفریح کودکان در نظر گرفته شده که البته والدین نیز می توانند آنان را همراهی نمایند و همچنین یک زمین تنیس نیز در پارک وجود دارد . به غیر از موارد ذکر شده مکان هایی برای پیک نیک نیز در نظر گرفته شده است و رستوران های مختلف و متعددی نیز در این فضا وجود دارد که می تواند انواع سلیقه ها را جوابگو باشد .

 پارک آبی دریم لند

 پارک آبی واندر لند ( Wonderland Theme & Water Park )

این پارک که از قدیمی ترین پارک های آبی دبی است در سال 1996 افتتاح شده است در این پارک آبی شهر بازی نیز وجود دارد . همچنین در این بخش مکانی برای تفریح کودکان در کنار بزرگسالان نیز تعبیع شده است و یک سینمای سه بعدی نیز در آن قرار دارد . این مرکز تفریحی از محبوبیت خاصی حتی بین ساکنان محلی برخوردار است و در فضای 18 هکتاری به گونه ای ساخته شده است که دو ورودی مجزا برای پارک آبی و شهربازی در آن قرار گرفته است . که می توانید یکی را به دلخواه انتخاب کنید البته شاید دوست داشته باشید که زمان خود را بین هر دو تقسیم نمایید. برای رفتن به این پارک باید به آدرس : دبی ، پل گرهود ، کنار پارک دبی ، خیابان ریادح مراجعه نمایید . ( Riyadh Road / Next to Crerk Park / Garhoud Bridg / Dubai / United Arab Emirates ) . قیمت بلیط برای بخش های مختلف این پارک متفاوت است همچنین برای سنین مختلف نیز متفاوت می باشد و این قیمت ها به شرح زیر می باشد: شهربازی برای بزرگسالان 100000 تومان و برای کودکان 2 تا 4 ساله 51000 تومان می باشد . پارک آبی برای کودکان 2 تا 4 ساله 51000 تومان و برای بزرگسالان 100000 تومان می باشد . در صورتیکه تمایل دارید از هر دو بخش یعنی پارک آبی و شهربازی استفاده نمایید باید مبلغ 129000 تومان برای بزرگسالان و 64000 تومان برای کودکان 2 تا 4 ساله پرداخت نمایید. ساعات شروع به کار پارک و ورود 10 صبح تا 8 شب برای پارک آبی و 12 شب برای شهر بازی است .

 پارک آبی واندر لند

پارک آبی لگولند ( LEGOLAND )

آدرس این پارک که بخصوص کودکان علاقه خاصی به آن دارند : امارات متحده عربی ، دبی ، جبل علی ، خیابان شیخ زاید است . ( Sheikh Zayed Road / Opposite / Palm Jebel Ali / Dubai / United Arab Emirates ) . این پارک جزئ شهربازی های بزرگ دبی قرار دارد اما در بخشی از آن یک پارک آبی نیز قرار گرفته است که مکانی خانوادگی است و برای کودکان 2 تا 12 سال نیز بسیار مناسب می باشد زیرا انواعی از بازی های سرگرم کننده را دارا است که می تواند ساعت ها کودکان را به خود مشغول کند. هزینه بلیط برای ورود به این پارک 200000 تومان است . و در آن علاوه بر شهر بازی لگویی و پارک آبی رودخانه ای مصنوعی برای قایق سواری دارد که لذت فضا و تفریح در آن را دو چندان می سازد .

پارک آبی لگولند

 پارک آبی اسپلش ان پارتی ( Splash n Party )

 ساعت بازدید از این پارک 9 صبح تا 30 : 9 شب می باشد و هزینه آن 68000 تومان در طول روزهای هفته البته به غیر از روزهای تعطیل است . این هزینه در روزهای تعطیل و آخر هفته ها به 86000 تومان می رسد . شاید بتوان گفت که این پارک مختص کودکان است که بتوانند ساعاتی را در کنار بزرگتر ها به تفریح و شادی بگذرانند . یعنی تمام اعضای خانواده می توانند برای تفریح به این پارک بروند اما بیشتر برای رفاه و تفریح کودکان در نظر گرفته شده است و بدین منظور تمامی وسایل بازی آبی در آن وجود دارد . حتی شکل ظاهری و طراحی آن نیز بسیار مناسب کودکان بوده و آنان را به خود جذب می کند . آدرس آن : دبی ، جمیرا ، ویلا 1 ، خیابان ای 8 ، الصفا 2 است ( Ai safa 2 / Street 8 A / Villa no . 1 / Jumeirah / Dubai / United Arab Emirates ) . برای کسب اطلاعات بیشتر و یا پرسشی خاص می توانید با شماره 3008 388 4 971 + تماس حاصل نمایید .

پارک آبی اسپلش ان پارتی

 پارک آبی اسپلش پد ( Splash Pad )

 این پارک نیز مانند پارک اسپلش ان پارتی به گونه ای مخصوص کودکان ساخته شده است . آدرس این پارک : دبی ، سینما ریل ، پارک آبی اسپلش پد می باشد ( Beach front / north side of THE . BEACH / near Reel cinema / Dubai ). هزینه بلیط این پارک 55000 تومان می باشد و ساعات بازدید از آن نیز متغیر می باشد . نکته مهم در رابطه با این پارک که آن را از پارک قبلی نیز متمایز می کند آن است که : این پارک برای نوجوانان مناسب نمی باشد . و در واقع این پارک برای تفریح کودکان 2 سال تا 12 سال ساخته شده است. حتی در این پارک می توانید جشن تولدی برای کودک خود به همراه دوستان و هم سنان وی برگذار کنید . از لحاظ میزان سردی آب نیز نباید نگران بود زیرا دمای آن دائما کنترل می شود تا برای کودکان مناسب باشد . در این مکان می توانید خوراکی و تنقلات باب میل کودکان را نیز تهیه نمایید . همچنین به غیر از مکان های آبی بخش هایی خشک نیز وجود دارد که بچه ها می توانند به بازی های دیگر بپردازند.

 پارک آبی اسپلش پد ( Splash Pad )

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

پارک آبی آکواونچر یکی از بهترین مراکز تفریحی دبی است

گلاره یوسف پور ، چهارشنبه 18 بهمن 1402

براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، پارک آبی آکواونچر یکی از بهترین مراکز تفریحی دبی است.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :