بهترین زمان سفر به تایلند برای شرکت در فستیوال ها

آژانس مسافرتی پارادیس سیر پارسیان چهارشنبه 19 مهر 1396

بیشتر سفر های تایلند از اول مهر تا آخر اردیبهشت بهترین زمان برای تور تایلند می باشد . در این زمان از سال، هوای کل کشور خوب و متعادل است. احتمال کمی وجود دارد که باران ببارد. آب و هوای خنک تر در شمال کشور باعث می شود تا شرایط جوی مناسبی به وجود بیاید و تمام سواحل جنوبی کشور نیز، از گرمای آفتاب لذت ببرند. بهترین شهر های آن بانکوک پاتایا پوکت ساموئی چیانگمای هواهینگ کرابی هستند همه این شهر ها داری مکانهای توریستی و گردشگری فراوان می باشد که میتوانید بغیر از جزیرهای معروف آن مانند فی فی از مکانهای دیدنی ان نیز لذت ببرید.

تایلند

جشن های معروف در بهترین زمان سفر به تایلند

جشن سال نوی میلادی

تایلند کشور لبخند ها در بیشتر ماه های سال و در اکثر روز ها در حال برگزاری جشن های مختلف هستند .در دی ماه جشن بزرگ سال نوی میلادی در تمام شهر های آن برگزار می شود. کریسمس یک عید و تعطیلات رسمی در کشور تایلند نمی باشد. اما اینجا تایلند است و در این زمان از سال شما میتوانید تمامی کار کنان هتل را با لباس های مخصوص کریسمس و درختان کریسمسی مشاهده نمایید.در تمامی مراکز خرید و اکثر رستوران ها و مراکز تفریحی کشور تایلند در زمان سال نو میلادی و عید کریسمس دکور های مخصوص کریسمس رنگ و حس این جشن را به همگان الغا می کند. در زمان تعطیلات سال نو میلادی حتی فیل های این کشور نیز با کلاه بابانوئل در خیابان ظاهر میشوند. بانکوک، هیچ سفری به تایلند بدون بازدید از بانکوک کامل نمی شود و به شما پیشنهاد میشود که حتما در سفر خود به کشور تایلند از این شهر عجیب دیدن نمایید. پاتایا، شهری با ساحلهای زیبا تمیز . رستوران های این سواحل نیازی به توضیح ندارند. انواع تفریحات مختلف آبی که میتواند تمام روز های شما رو به خود اختصاص دهد.

تایلند

جشن سال نوی چینی

این جشن، در محله ای چینی های بانکوک در جاده یائووارات(Yao Warat) با رقصی اژدها و شیر چینی در اولین روز سال چینی (متغیر، یکی از روزهای بهمن ماه) برگزار می شود.این رویداد تعطیلی رسمی نیست اما در سراسر کشور آن را جشن می گیرند. خصوصا در محله ی چینی ها در شهر بانکوک.

تایلند

تایلند

نمایشگاه گل و گیاه چیانگ مای

این جشن در بهمن ماه برگزار میشود.نمایشگاهی که 3 روز به طول می انجامد و مجموعه ای از گل های زیبا و خاص و گونه هایی که تنها در همین نمایشگاه می توان پیدا کرد.باغ گیاه شناسی ملکه سیریکیت در سی دقیقه ای شمال چیانگ مای در امتداد جاده Samoeng واقع شده است.باغ گیاه شناسی چیانگ مای در سال 1992 افتتاح شد و به عنوان یک مرکز جهت ارتقاء پژوهش،و با توجه به تنوع زیستی موجود، به بازدید کنندگان اجازه بررسی و تحقیق درباره گیاهان طبیعی متنوعی که در تایلند وجود دارد میدهد.

تایلند

جشن سال نوی تایلندی

این جشن در فروردین و اردیبهشت برگزار میشود.این روز، سال نوی تایلندی است. بر روی مردم و خیابان ها آب معطر می پاشند تا سمبلی از پاک کردن گناهان و بدشانسی باشد.

تایلند

اطلاعات تماس آژانس مسافرتی پارادیس سیر پارسیان

آدرس : تهران، خیابان بهشتی، خیابان صابونچی(مهناز)، نبش کوچه چهارم، پلاک 20، واحد 10
شماره تماس : 02188760718 - 02141326
وبسایت : www.paradiseagency.ir 
تلگرام : https://t.me/paradiseagency
اینستاگرام : http://instagram.com/paradise_seir

تایلند

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

آژانس مسافرتی پارادیس سیر پارسیان

بیشتر بخوانید

بهترین زمان برای سفر به اسپانیا | سفر به کشور شگفتی ها

ن. چرمچی ، جمعه 25 آبان 1397

این مطلب را که راهنمای بهترین زمان سفر به کشور اسپانیا با فرهنگ غنی، سواحل بکر و زیبا، غذا های خوش طعم و فعالیت های بی شمار برای انجام دادن است بخوانید

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :