خرید معتبرترین برندهای تجهیزات کمپینگ و کوه نوردی از فروشگاه پرانا

فروشگاه پرانا یکشنبه 16 مهر 1396

دریافت اطلاعات کامل در مورد محصولات پیش از خرید

شاید شما هم با مشکل خرید تجهیزات اصل و با کیفیت مواجه شده باشید. خرید تجهیزات طبیعت گردی از برخی از فروشگاه های فیزیکی، مشکلاتی از جمله عرضه کالاهای کپی به جای اصل و یا کالاهای بی کیفیت با قیمت بالا برای کسب سود، خیلی از خریداران را دلسرد کرده و یا در طی سالیان اخیر باعث ترویج بی اعتمادی در بین آنها شده است. علاوه بر این کالاهایی که اصل نباشد را نمی توان از لحاظ کیفیت ضمانت کرد و خدماتی برای آن در نظر گرفت. از دیگر مسائل موجود در برابر طبیعت گردان، عدم وجود فروشندگان مطلع و با حوصله می باشد. طبیعت گردان چه در سطح آماتور و چه حرفه ای پیش از خرید محصولات کمپینگ نیاز به دانستن مسائلی از جمله مزیت های برندهای مختلف نسبت به یکدیگر، شیوه درست استفاده، فاکتورهای تاثیرگذار در انتخاب محصول و ... می باشند که اکثر فروشنده ها از پاسخ دادن به آنها عاجزند. به طور مثال فردی که به دنبال خرید کوله می باشد، باید موارد زیر را در نظر بگیرد ؛در هنگام خرید با توجه به فصل سفر، میزان حجم کوله تغییر می کند و همچنین اندازه و حالت بند های شانه و کمر برای آقایان و بانوان متفاوت می باشد، یا فردی که به دنبال خرید کیسه خواب می باشد باید بداند که دمای comfort کیسه خواب مخصوص آقایان و بانوان نیز با هم فرق دارد. جنس کیسه خواب (الیاف یا پر)، حجم و وزن آن از دیگر فاکتورهای مهم در انتخاب این محصول می باشد. اینها نمونه هایی بود که فروشندگان باید به مشتریان خود یادآوری کنند تا خریدی رضایت بخش داشته باشند.  برای حل این دغدغه ها فروشگاه مجازی پرانا به عنوان کامل ترین فروشگاه تجهیزات کمپینگ با عرضه بهترین برندهای موجود در این زمینه اطلاعات کامل و جامعی را در اختیار مخاطبین قرار می دهد تا آنها با امکان بررسی دقیق این اطلاعات و مقایسه محصولات بتوانند منطبق ترین محصول با نیاز و سلیقه خود را انتخاب کنند.

کمپینگ

خریدی آسان و مطمئن

ضمانت اصالت کالا
فروشگاه پرانا به مشتریان کمک می کند تا دیگر دغدغه خرید کالای اورجینال را نداشته باشند چرا که تمام کالاهای موجود در این فروشگاه ضمانت مادام العمر اصالت کالا داشته و تمام کارشناسان ما با کنترل کیفیت کالا ها امکان وجود کالای نامرغوب در سبد کالای پرانا را به صفر می رسانند.
تعهد دریافت کالا پس از 7 روز
 ما برای مشتریان این حق را قائلیم تا پس از مشاهده کالا اگر کالایی باب سلیقشان هم نبود به راحتی آن را مرجوع کنند و یا کالای دیگری جایگزین آن کنند.
ضمانت قیمت در پرانا
پرانا نماینده رسمی برندهای معتبر کمپینگ مانند Salomon , Ferrino , Mammut, Black Diamond , Oztrail , Kovea  و ... می باشد که باعث می شود تمام برند ها با بهترین قیمت عرضه شود و خیال مشتری از این بابت آسوده می باشد.
برندهای موجود در پرانا:
شما می توانید بهترین برند های کمپینگ و کوهنوردی را در پرانا خریداری نمایید:

برند کمپینگ

دسته بندی محصولات:

کیف و کوله پشتی :
انواع کوله پشتی های مناسب برای کمپینگ و کوهنوردی در حجم های مختلف
لوازم خواب و زیرانداز:
انواع کیسه خواب، زیرانداز، تخت آویز، تخت خواب، تشک، بالش سفری
چادر مسافرتی:
انواع مدل های چادر از 1 نفره تا 12 نفره
تجهیزات آشپزی:
انواع قمقمه، فلاسک، اجاق و ظروف سفری، خنک نگهدارنده ها و ...
تجهیزات روشنایی و گرمایشی:
انواع چراغ قوه دستی چراغ پیشانی، چراغ فانوسی، چراغ گازی، آتش زنه و ...
تجهیزات جانبی:
انواع میز و صندلی های سفری، دوش سفری، قطب نما، بیل و تبر، مخزن آب و ...

  



شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

خرید آنلاین تجهیزات ورزشی از معتبرترین فروشگاه های ورزشی

- ، پنج شنبه 25 آذر 1400

لوازم ورزشی، به اندازه خود ورزش اهمیت دارند؛ به طوری که اگر درست انتخاب نشوند، نتیجه ورزش را تحت تاثیر قرار می دهند و حتی به بدن آسیب بیشتری می رسانند.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :