آشنایی با جزایر آندامان | بهشتی در کشور هند

در وسط خلیج بنگال در ساحل شرقی آن به طول تقریبی 1000 کیلومتر جزایرآندامان واقع شده اند این جزایر دارای طبیعتی بکر و دیدنی با سواحلی طلایی و آسمانی آبی می باشد که برای شنا و غواصی بهترین مکان از طرف گردشگران انتخاب شده است. اگر دنبال جزیره با سواحلی می گردید که تمیز باشد و دریای آبی بیکران آن شما را به وجه بیاورید به جزایرآندامان هند خوش آمدید. با مجله همگردی همراه باشید تا شما را با این جزایرآندامان هند در خلیج بنگال آشنا کنیم. شاید برای رفتن به جزایر هند باید زحمت زیادی بکشید و در وحله اول فکر کنید که این همه سختی و طولانی بودن راه ارزشش را ندارد ولی وقتی که به این نقطه از زمین که به مانند بهشت می ماند و این را از دهان هر گردشگری که به آنجا رفته خواهی شنید مطمئنا نظرتان عوض خواهد شد جایی زیبا که دور از دسترس گردشگران مانده و همچنان بکر و دست نخورده باقی مانده است. خلاصه این که در شهر های شلوغ و پرجمعیت هند هم می توان جایی را یافت که سکوت و آرامش در آن حاکم باشد جایی دور از دسترس این مردم که بتوان در آن به تفریح و استراحت پرداخت .

آشنایی با جزایر بهشتی آندامان در کشور هند

ساحل هاولوک

ساحل هاولوک که یکی از جزایرآندمان هند می باشد. بهترین مکان برای فرار از سرگرمی های امروزه است یعنی اینترنت و گوشی و تبلیغات و شلوغی شهر و سر و صدایی که هر روزه می شنویم و شلوغی خیابان ها همه این ها را می توانی ترک کنی و با خیال راحت به جایی بروی که در آن فقط آرامش حکم فرما است. و به غیر از سکوت و آرامش و زیبایی چیزی را نخواهی یافت این ساحل آسیایی که جزو بهترین ها است دارای صخره های مرجانی زیبایی است که در سراسر دنیا شناخته شده اند همچنین بیشتر معروفیت این حزیره به خاطر وجود فیل هایی است که در این منطقه وجود دارند .

جزایر بهشتی آندامان در کشور هند

جزیره Neil

جزیره ی neil که دارای سواحل طولانی می باشد نیز یکی دیگر از مکان های مناسب برای تفریح و سرگرمی می باشد این جزیره از جمله جزایر هند است که برای این که تمام جزیره را با پای پیاده طی کنید کافی است که فقط 2 ساعت از زمان خود را به این کار اختصاص دهید. این جزیره دارای تنوع زیستی گوناگونی می باشد و در جنوب مجموعه جزایرآندامان هند واقع شده است این جزیره از جمله جزایر هند است که گردشگران زیادی از آن بازدید می کنند به دلیل وجود سواحل شنی به رنگ سفید و صخره های مرجانی و همچنین جنگل های استوایی که در این منطقه واقع شده است بهترین مکان برای خوش گذرانی و گذراندن یک تعطیلات خوب می باشد.

Blair

بندر Blair

هتل ها و رستوران های زیادی در مرکز شهر بندری Blair قرار دارد و بازار Aberdeen  در مرکز این شهر بندری واقع شده است بهترین مکان برای اسنورکلینگ و غواصی و همچنین سفر با کشتی کروز است. اگر بخواهیم برای سواحل دیدنی جزایرآندامان هند دروازه ای را تصور کنیم به جرات می توان گفت که بندر Blair می تواند دروازه این مناطق باشد که در شرق ساحل جنوبی آندامان واقع شده است و مرکز اتحادیه جزایر هند نیکوبار و قلمرو آندامان می باشد.

 هند

ساحل Chirdia Tapu

در جنوبی ترین نقطه ی جزایرآندامان هند ساحل Chirdia Tapu قرار گرفته است که نسبتا مسیر دسترسی به آن طولانی می باشد اما مناظر بکر و دیدنی فراوانی دارد که سبب می شود افرادی که علاقه زیادی به ماجراجویی دارند از طی مسیر لذت ببرند. اگر بخواهید غروب خورشید را به خوبی تماشا کنید بهترین مکان جزیره Chirdia Tapu می باشد که به عنوان جزیره پرنده و یا منطقه غروب آفتاب نیز نامیده می شود

جزایر بهشتی آندامان در هند

ساحل RamNagar

این جزیره نیز یکی دیگر از جزایرآندامان هند می باشد که اگر می خواهید در آبهای ساحلی آن شنا کنید باید احتیاط بیشتری کنید زیرا که دارای صخره های مرجانی تیزی می باشد که ممکن است به شما آسیب برساند همچنین کسانی که علاقه مند هستند لاک پشت های کوچک را از نزدیک ببینند و با این موجودات دوست داشتنی دوست شوند می توانند به این ساحل زیبا رفته و سفری خوش برای خود رقم بزنند .

آشنایی با جزایر بهشتی آندامان

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

آشنایی با جزیره میکنوس در کشور یونان

مسلم علیمحمدی ، جمعه 28 مهر 1396

میکنوس که در بین جزایر تینوس، پاروس و سایروس و نکسوس قرار دارد قسمتی از شبه جزیره سیکلدیز می باشد

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :