روش تشخیص خانگی نشتی امواج مایکروویو

امروزه با گسترش تکنولوژی در تمام زمینه ها ، زندگی نسبت به گذشته راحت تر شده است و همه ی ما این موضوع را می دانیم و واقف هستیم . از جمله مواردی که از گذشته برای انسان حائز اهمیت بوده طبخ غذا و تولید و استفاده از ابزار آلات و دستگاه هایی بوده که آشپزی و امور مربوط به آن را آسان تر کند . یکی از دستگاه هایی که در این زمینه تولید شده و کاربرد زیادی هم دارد دستگاه مایکروویو می باشد. این دستگاه در تهیه سریع غذا به ما کمک می کند. همچنین به راحتی می توان غذا را در آن طبخ ویا گرم نمود. تکنولوژی که این دستگاه برای گرم نمودن غذا از آن استفاده می نماید امواج مایکروویو می باشد. آیا فکر میکنید نشتی دستگاه مایکروویو در آشپزخانه شما وجود دارد یا نه؟ با همگردی همراه باشید برای آشنایی با روش تشخیص نشتی امواج مایکروویو در منزل.

تشخیص خانگی نشتی امواج دستگاه مایکروویو

روش تشخیص نشتی امواج مایکروویو

همان طور که می دانیم امواج مایکروویو حتی در تلفن همراه شما وجود دارد . خاصیت طبخ غذا با روش مایکروویو این می باشد که سبب می شود مواد مغذی ، طعم و رنگ غذا بدون تغییر باقی بماند و به سرعت بتوان با حرارتی که از طریق امواج مایکروویو تولید می کند غذا را گرم نمود. عده ای عقیده دارند که این امواج برای سلامتی انسان مضر می باشد اما برخی هم هستند که برعکس می گویند که این امواج تاثیری بر سلامتی انسان ندارد و مضر نیست . به هر حال اگر بخواهیم با نحوه ی عملکرد این دستگاه آشنا بشویم باید به شما دوستان و همراهان گرامی مجله همگردی عرض کنم که مولکول های آبی که در داخل مواد غذایی وجود دارند به وسیله ی امواجی که توسط این دستگاه ساطع می شود سریع تر گرم شده و باعث پختن سریع تر غذا می شود. برای دانستن این موضوع لازم نیست که حتما در زمینه فیزیک هسته ای مطالعه ای داشته باشید خیلی ساده است. این امواج که در داخل دستگاه مایکروویو تولید می شود کاملا برای انسان بی خطر است زیرا که در محدوده داخل همان دستگاه این امواج تولید می شود و به بیرون درز نمی کند، اما مهم تر از این ها روش تشخیص نشتی امواج مایکروویو است که خیلی بیشتر از امواج برای انسان خطرناک است.

تشخیص خانگی

تشخیص خانگی نشتی امواج

تست نشتی دستگاه مایکروویو

برای این که تست کنید که دستگاه مایکروویوی که در آشپزخانه شما وجود دارد آیا دارای نشتی دستگاه مایکروویو امواج است یا نه خوب دقت کنید. گوشی تلفن همراه وسیله ای است که امروز ه در خانه ای و دست هر کسی پیدا می شود این گوشی ها نیز امواج تولید می کنند امواجی بین 1.9 گیگاهرتز یا 850 مگاهرتز یک راه حل ساده به شما پیشنهاد می کنیم و آن این است که گوشی تلفن همراه شما را که در دستتان است داخل این دستگاه گذاشته ، در حالی که دستگاه مایکروویو خاموش است و سعی کنید با گوشی دیگری با گوشی ای که در داخل دستگاه است تماس برقرار کنید . متوجه خواهید شد که امکان برقراری تماس وجود ندارد زیرا دستگاه مایکروویو قابلیت این را دارد که از امواج تا مرز 2.45 گیگاهرتز محافظت کند و اجازه ندهد که امواج به خارج از دستگاه نشت کند. بنابر این اگر گوشی شما در داخل دستگاه در حالی که درب آن بسته است زنگ خورد یعنی این که دستگاه شما دارای نشتی امواج مایکروویو می باشد. باز هم جای نگرانی نیست ، زیرا این امواج خطری برای سلامتی انسان ندارد. و همچنین وسایل آشپزخانه که در کارخانجات تولید می شوند از نظر این که برای ایمنی انسان ضرر دارند یا نه همیشه مورد بررسی و تست قرار می گیرند پس خیالتان راحت باشد .همان طور که دیدیدبا راه کار خیلی ساده توانستیم تشخیص بدهیم که آیا دستگاه مایکروویو ما دارای نشتی امواج است یا نه .

دستگاه مایکروویو

تشخیص خانگی نشتی
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

روش های خانگی درمان یبوست در سفر

م سالارپناه ، پنج شنبه 11 مهر 1398

یکی از بیماری های گوارشی شایع که ممکن است هرکسی آن را در سفر تجربه کرده باشد، یبوست است. در این مطلب به آموزش روش های درمان خانگی یبوست می پردازیم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :