هزینه اجاره اتومبیل در اروپا | مزایا و معایب اجاره اتومبیل

اجاره اتومبیل در اروپا به دلیل گزینه های بیمه بیزانس و سایر هزینه های اضافی، گران تر و پیچیده تر از ایالات متحده است. اما انتخاب های آگاهانه می تواند به شما در جلوگیری از هرج و مرج و صرفه جویی در هزینه کمک کند. همه اینها ارزشمند است ، هنگامی که شما آزاد و آسان در پشت یک ماشین اروپایی هستید.در سراسر اروپا نرخ پایه اجاره از شرکتی به شرکت دیگر، از ماهی به ماه دیگر و کشوری به کشور دیگر تغییر می کند (اجاره ها در آلمان گرانتر از میانگین هستند؛ اجاره در ایتالیا گران تر است). ارزان ترین شرکت برای اجاره در یک کشور ممکن است در آینده گران تر شود. شما باید برای خرید برخی مقایسه ها را انجام دهید تا دریابید کدام یک برای سفر مناسب است.نرخ های پایه ای که شما می بینید تقریبا همیشه شامل مسافت نامحدود پیموده شده ، مالیات بر ارزش افزوده و بیمه مسئولیتی شخص ثالث قانونی است. هنگام مقایسه گزینه های خود، حتما هزینه های اضافی (یکی دیگر از راننده، یک صندلی کودک، دنده اتوماتیک) را تعیین کنید، به ویژه که ممکن است اجاره اتومبیل در اروپا و همچنین هزینه اجاره اتومبیل در اروپا و در شرکت ها و کشورها متفاوت باشد.

 اجاره اتومبیل

در اینجا چیزی است که باید پیروی کنید:

مالیات: مالیات بر ارزش افزوده (مالیات بر ارزش افزوده)، به طور واضح در هر کشور، به طور کلی به اندازه 18-25 درصد اجرا می شود  . گرچه معمولا در هر قیمت اجاره که شما آن را قید کرده اید، آن را به صورت دوگانه بررسی کنید. دیگر هزینه های غیرقابل جبران، مانند "مالیات جاده ای" یا "مالیات بر اقتصاد"، در کشور هم متفاوت است (مالیات جاده معمولا کمتر از 5 دلار در روز است؛ انتظار می رود حدود 5 تا 10 دلار در روز برای هزینه های زیست محیطی، بیشتر مورد استفاده برای دنده اتوماتیک ماشین ها) است ؛ اگر روشن نیست که آیا این مالیات ها در یک قیمت گنجانده شده است یا خیر، بپرسید.
بیمه: بزرگترین پتانسیل بالقوه اضافی هنگام اجاره یک خودرو بیمه است، حتی اگر ظاهرا قیمت اجاره شامل بیمه باشد. کارت اعتباری شما ممکن است بیمه اضافی را که لازم دارید پوشش دهد، اما این را قبول نمی کند. اگر با بیمه ارائه شده توسط شرکت اجاره بروید، مبلغ حدود 30 درصدی یا حدود 10 تا 30 دلار در روز برای مصارف خسارت پرداخت می کنید.حفاظت از سرقت: این هزینه حدود 20 دلار در روز در ایتالیا مورد نیاز است؛ اکثر شرکت ها این را در نرخ تبلیغاتی خود برای ایتالیا دارند.
راننده اضافی: انتظار می رود برای هزینه اجاره اتومبیل در اروپا برای حدود 5 تا 25 دلار در روز برای اضافه کردن راننده دیگر وجه لازم باشد. اگر شما واقعا قصد دارید وظایف رانندگی را به اشتراک بگذارید این ارزشمند است؛ اگر اجازه دهید یک راننده بدون گواهی نامه رانندگی کند و اگر حادثه ای رخ دهد، بیمه شما آن را پوشش نخواهد داد.صندلی های ایمنی کودک: هر کشور دارای الزامات قانونی مختلف برای صندلی های ایمنی کودک است و آنها همیشه با آخرین قوانین ایالات متحده مطابقت ندارد. هنگام رزرو بپرسید و انتظار می رود که اگر شما صندلی کودک را از خانه بیرون نبرید باید حدود 15-70 دلار در روز بپردازید.
سایر افزودنیها: شما برای یک ماشین با دنده اتوماتیک (حدود 50 درصد بیشتر از همان خودرو با دنده دستی)، GPS (شامل 10 تا 30 دلار در هر روز، گرچه اغلب در مدل های بالا گران قیمت تر است)، لاستیک های زمستانی ( برخی از کشورها در شرایط برفی مورد نیاز است، اغلب در نرخ اجاره پایه قید می شود) و قفسه های اسکی باید بپردازید. بعضی از شرکت ها مانند Avis و Hertz در بعضی از اتومبیل ها از Wi-Fi استفاده کرده اند که(تقریبا 10 دلار در روز) هزینه دارد. کمک های اضطراری در کنار جاده ها اغلب در هزینه اجاره شما وجود دارد، اما مطمئن شوید که این را کاملا متوجه شوید، به ویژه اگر شما راحت میتوانید یک تایر را تعویض کنید.
انتخاب فرودگاه: در بعضی از کشورها، شما می توانید با پرداخت هزینه ای بیشتر به یک ماشین در فرودگاه یا ایستگاه قطار تا مرکز شهر (10 تا 25 درصد اضافی و یا با هزینه  40 تا 80 دلار) پرداخت کنید.
هزینه های بین المللی برداشت: برای هزینه اجاره اتومبیل در اروپا گفته شده که به طور کلی  100-300 دلار اضافی برای چپ کردن ماشین در کشورهای مختلف هزینه می شود. شما استثنائاتی که، بعضی ها خوشبختانه (رایگان) و برخی ظالمانه (بالای 1000 دلار) پیدا خواهید کرد. دورتر از نقطه شروع و انتهای خود، هزینه بالاتر است.
هزینه های دیگر: شرکت های اجاره معمولا هزینه می کنند اگر شما قصد دارید برای هزینه اجاره اتومبیل در اروپا ماشین را در مکانی مطمئن در اروپایی شرقی (خطی که به طور کلی از مرزهای قدیمی راه آهن استفاده می کند) استفاده کنید رانندگی در زمستان می تواند هزینه های اضافی فراتر از لاستیک های مورد نیاز در برف را تامین کند. مؤسسات می توانند بر روی مبالغ اضافی مانند "هزینه قرارداد" یا "هزینه کارت اعتباری" که در قرارداد شما وجود ندارد، را برطرف کنند. شما ممکن است قادر به اجتناب از این باشید، اما شما می توانید حداقل مطمئن شوید که آنها به عنوان یک مورد عجیب نیست: قبل از رزرو با نمایندگان در صورتیکه سوالی دارید به صورت تلفنی صحبت کنید و جزییات قرارداد چاپ شده را بخوانید البته، برخی از هزینه ها به راحتی اجتناب می شود: ماشین خود را در زمان مقرر بازگردانید تا حتی هزینه کمی هم صرف نکنید (فرض نکنید که در یک دوره مورد بخشش قرار می گیرید)، قبل از اینکه از پرداخت هزینه اجتناب کنید، قبل از بازگشت، از ماشین خود حسابی استفاده کنید و هزینه تمیز کردن را کنار بگذارید.

اجاره-اتومبیل-در-اروپا

سایر هزینه های رانندگی

هنگامی که بودجه بندی برای سفر خود، به یاد داشته باشید که اجاره ماشین شامل هزینه های قابل توجهی فراتر از آنچه که شما به سازمان اجاره برای ماشین خود پرداخت می کنید است.
سوخت: پرداخت حدود 140 دلار در هفته شما را حدودا تا 700 مایل می رساند؛ از اکثر آژانس های اجاره ماشین های هیبریدی یا دیزلی که با راندمان بهتر سوخت ارائه می دهند - بپرسید. از پرداخت بابت گاز در ابتدا و یا در پایان سفر خود اجتناب کنید.
عوارض: شما هزینه هایی را برای رانندگی (حدود 12 سنت در هر مایل) برای بزرگراه ها در بعضی از کشورها وارد می کنید، می پردازید. بعضی از کشورها، اغلب در اروپای مرکزی، رانندگان را مجبور به خرید یک برچسب ("وینت") برای پنجره خود می کنند. و در چند کشور، آزادراه ها واقعا رایگان هستند (مثل سیستم اتوبان آلمان).
پارکینگ: برآورد 35 دلار در روز در شهرهای بزرگ (بیشتر از 40 تا 55 دلار در روز در لندن و پاریس - در آنجا پارک نکنید)، در غیر این صورت معمولا رایگان یا حداقل ارزان است.

هزینه اجاره-اتومبیل-در-اروپا
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

اجاره ماشین در اروپا یا قطار، کدامیک را انتخاب می کنید؟؟

علی حیدرنژاد ، جمعه 26 آبان 1396

گرفتن قطار و یا اجاره ماشین، یکی از مهم ترین تصمیم های قبل سفر است. این دو مورد را در هنگام تجربه سفر اروپایی مد نظر داشته باشید...

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :