آشنایی با جزیره میکنوس در کشور یونان

میکنوس که در بین جزایر تینوس، پاروس و سایروس و نکسوس قرار دارد قسمتی از شبه جزیره سیکلدیز می باشد. جزیره میکنوس یونان سالانه پذیرای گردشگران زیادی است. این جزیره ی یونانی دارای غذاهای خوشمزه و سواحلی بسیار زیبا و دیدنی می باشد. همچنین معماری ساختمان هایی که در این جزیره وجود دارند در نوع خودش بی نظیر و منحصر به فرد هستند. در یونان جزایر زیبا و متعددی وجود دارد ولی امروز ما می خواهیم در مجله همگردی شما عزیزان و همراهان گرامی را با جزیره میکنوس یونان آشنا کنیم پس در ادامه همراه ما باشید. پس بشتابید و تور جزیره میکنوس را از دست ندهید...

آشنایی با جزیره میکنوس در کشور یونان

جزیره میکنوس یونان

این جزیره اسمش از نام میکنوس نوه آپولو گرفته شده است از جزیره های معروف و مشهور یونان در دنیا می باشد که به جزیره بادها معروف است و در قلب شبیه جزیره سیکلدیز به مانند بهشتی سفید قرار گرفته است. بیشتر ساکنان این جزیره در ساحل غربی یعنی در شهر میکنوس زندگی می کنند و جمعیت این شهر بر اساس سرشماری که در سال 2011 انجام شد 10134 نفر می باشد و در بالاترین نقطه ارتفاعش به 341 متر می رسد و مساحتی حدود 85.5 کیلومتر مربع دارد. این جزیره یک جزیره ای رویایی می باشد که می توانید با سفر کردن در آن به جستجوی سنت و تاریخ کهن این منطقه بپردازید یا می توانید لحظاتی خوش را در این جزیره سپری کنید و بهترین پیشنهاد همراه شدن با تور جزیره میکنوس می باشد. این جزیره جایی است که سنت و مدرنیته با هم به خوبی حفظ شده است و سادگی و زرق وبرق را می توانید در کنار هم ببینید. pasarou  یکی از بهترین مکان ها برای غواصی و اسکی روی آب و موج سواری می باشد و به دلیل این که  این سواحل دارای آبی زلال  و نرم تر هستند مورد علاقه افراد زیادی برای شنا کردن هستند. درخشش و زیبایی شگفت انگیز را در معماری ساختمان های سفید و خیابان ها دید که از  نور خورشید بر آن ها می تابد و باعث روشنایی و درخشش آن ها می شود به وجود می آید. کلیسا های پنهان، آسیاب های متفاوت، کافه ها و مغازه هایی را ببینید که در هیج جای از دنیا مانند آن را مشاهده نخواهید کرد. از بهترین ساحل ها برای این که بتوان در آن روی شن های ساحل قدم زد و در گوشه ای نشسته و به آب های زلال و نیلگون دریا زل زد ساحل آگراری می باشد می توان آرامش واقعی را حتی برای چند ثانیه در این ساحل زیبا و آرام برای خود به ارمغان آورد.

آشنایی با جزیره میکنوس در کشور یونان

دسترسی به میکنوس چگونه ممکن است؟

برای رفتن به این جزیره می توانید از طریق زمینی، هوایی و یا دریایی اقدام کنید و یا با تور جزیره میکنوس همراه شوید، همه ی این ها بستگی به خودتان دارد که از چه طریق خود را به این جزیره زیبا و دیدنی برسانید، اگر تصمیم گرفتید که با کشتی به جزیره میکنوس سفر کنید ابتدا باید خود را به استان آتیک یونان برسانید و از آن جا به بندر پیره رفته و سوار کشتی شوی. و با کشتی تقریبا  5 ساعت  زمان خواهد برد تا خودتان را به جزیره میکنوس برسانید و اگر هم مسیر هوایی را انتخاب کردید برای سفر هیجان انگیزتان می توانید با پرواز بین المللی به فرودگاه آتن رفته و از طریق فرودگاه آتن می توان سوار هواپیما شده و به جزیره میکنوس بروید. اما بهترین و راحت ترین سفر همراه شدن با تور جزیره میکنوس می باشد. در شهر میکنوس اگر بخواهید به قسمت های مختلف شهر سفر کنید باید بیشتر پیاده روی کنید و تاکسی هایی که وجود دارند، فقط مورد استفاده آن ها حمل و نقل محلی می باشد وهیچ ماشین دیگری را نمی توان دید که در این شهر رفت و آمد داشته باشد و فرودگاه هم اغلب از سمت هتل ها ترانسفر دارند و با اتوبوس و یا قایق های کوچک می توانید بین شهر های مختلف این منطقه تردد داشته باشید.

آشنایی با جزیره میکنوس در کشور یونان

چه ماهی از سال به میکنوس سفر کنیم؟

اگر علاقه مند به غواصی هستید و از این کار لذت می برید توصیه می کنیم که در شهریور ماه یا ماه سپتامبر به دلیل این که آب درجه حرارت خوبی دارد و دارای شفافیت لازم می باشد به این مکان رویایی سفر کنید. همچنین اگر جزو افرادی هستید که حوصله شلوغی و جمعیت زیاد را ندارید و دوست دارید در آرامش و راحتی هر چه تمامتر به این مطنقه سفر کنید بهترین زمان پاییز و زمستان می باشد. اما اگر از شلوغی زیاد بدتان نمی آید توصیه می کنیم حتما در ماه آگوست یا مرداد ماه خودتان با تور جزیره میکنوس برسانید دراین ماه گردشگر سرتاسر جزیره را پر خواهد کرد .

آشنایی با جزیره میکنوس در کشور یونان

آشنایی با جزیره میکنوس در کشور یونان

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

آشنایی با کشور مالت | جزیره ای در اروپا

مسلم علیمحمدی ، جمعه 28 مهر 1396

کشور مالت مناظر زیبا و خیره کننده ای دارد که با سوار شدن به پالاگلایدر می توانید نهایت لذت از این منطقه ی زیبا را ببرید

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :