آشنایی با کشور مالت | جزیره ای در اروپا

کشور مالت کشوری با فرهنگ غنی و تاریخی گوهر بار در حاشیه مدیترانه می باشد و فاصله ی آن با بریتانیا تقریبا 3 ساعت می باشد. با ما در مجله همگردی همراه باشید تا شما را با این کشور که در 120 مایلی جنوب کرانه ی آفریقایی مالت و 60 مایلی جنوب سیسیل واقع شده است آشنا کنیم. در  کشور مالت و در شهر ساحلی آن شاهد تابش آفتابی همیشگی و تابان خواهید بود. سواحلی زیبا و بی نظیر انتظار تان را می کشد . با ما همراه باشید تا به دیدنی های جزیره مالت سفر کنیم...

آشنایی با کشور مالت جزیره ای  در اروپا

دیدنی های جزیره مالت

در این جا می توان معابد قدیمی را که با سنگ های عظیم الجثه ساخته شده اند را از نزدیک ببینید این جا شهری است که با قدم زدن در ان شما حس می کنید که در میان قرن ها فرهنگ و تمدن قدم می زنید. همچنین صحبت کردن با ماهی فروشان در بازار ماهی mrsaxlikk  می تواند در نوع خودش جالب توجه باشد. پایتخت کشور مالت شهر والتا می باشد که مانند شهر های پاریس و آتن و فلورانس که پایتخت فرهنگ اروپا می باشند دارای جایگاهی برابر با این شهر های باشکوه می باشد و در زمره پایتخت فرهنگ اروپا در چند سال اخیر قرار گرفته است.
بنابه گزارش سایت میراث جهانی یونسکو تاریخ پربار قرون وسطا را می توان در این شهر ساحلی که در چند سال اخیر توسعه و پیشرفت خوبی کرده است به وضوح مشاهده نمود. یادگاری هایی که از دوران قرون وسطا در این شهر به جای مانده چشم هر بیننده ای را مبهوت تماشای خودش می کند. گردشگران و بازدید کنندگان می توانند در این کشور  و در سواحل زیبای آن از تالاب blue lagoon در جزیره ی کومینو دیدن کنند. در آن جا غارهای مرموز و آب های زلال تالاب آرامشی بکر و استثنایی را برای گردشگران به ارمغان می آورند.  در آنجا می توانید به گشت و گذار در نواحی مختلف بپردازید و از نقاط زیبا و دیدنی بیشماری که در منطقه وجود دارد دیدن نموده و شب تا صبح در آنجا لذت ببرید از صخره ها بالا بروید و یا دوچرخه سواری کنید و از بودن در یک مکان بکر و دیدنی نهایت لذت و احساس آرامش را تجربه کنید.

آشنایی با کشور مالت جزیره ای  در اروپا
آشنایی با کشور مالت جزیره ای  در اروپا

رستوران گردی در مالت

این جا همه نوع غذای مدیترانه ای را می توان در رستوران های آن یافت. غذاهای ایتالیایی، سیسیلی، آفریقای شمالی و لبنانی به صورت تازه و خوشمزه در اختیار هر مسافر و گردشگری که به این منطقه سفر می کند قرار داده می شود. کافه نشینی شبانه نیز در اینجا رونق بسیاری دارد و می توان شب تا صبح در رستوران ها و کافه ها خوش گذراند.

آشنایی با کشور مالت جزیره ای  در اروپا

شیرجه در مالت 

کشور مالت مناظر زیبا و خیره کننده ای دارد که با سوار شدن به پالاگلایدر می توانید نهایت لذت از این منطقه ی زیبا را ببرید یا حتی بازی گلف کنید از دیگر جاهایی که می توان از آن لذت برد این است که برای مثال  بر وری آبسنگ های کم عمق مکان های شیرجه تعبیه شده است، یا می توان در لابه لای بقایای کشتی ها غواصی کنید همه این ها سبب شده است که کشورم مالت به بهترین مکان برای شنا و علی الخصوص شیرجه در زیر آب تبدیل شود .

آشنایی با کشور مالت جزیره ای  در اروپا
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

آشنایی با جزیره میکنوس در کشور یونان

مسلم علیمحمدی ، جمعه 28 مهر 1396

میکنوس که در بین جزایر تینوس، پاروس و سایروس و نکسوس قرار دارد قسمتی از شبه جزیره سیکلدیز می باشد

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :