با تعدادی از موزه های عجیب و غریب ژاپن آشنا شویم

ژاپن یکی از کشورهای آسیای شرقی است که در میان آبهای اقیانوس آرام واقع شد. این کشور پیشرفته دارای جذابیت و موزه های جالب فراوانی بوده که آن را در بین گردشگران محبوب کرده اند. با ما در مقاله موزه های عجیب و غریب ژاپن همراه باشید تا شما را با تعدادی از موزه های مشهور ژاپن آشنا کنیم. قطعا، آشنایی با جالب ترین موزه های ژاپن برایتان جالب خواهد بود.

موزه ترفندهای هنری

در این موزه های ژاپن آثار هنری و نقاشی های سه بعدی برای علاقمندان به نمایش گذاشته شده اند. در این مورد از جالب ترین موزه های ژاپن ترفندهای شما تصاویر سه بعدی جذابی را تماشا کرده و خود را در میان آن نقاشی ها تصور خواهید کرد. شما می توانید در کنار این نقاشی های سه بعدی ایستاده و در حالیکه وانمود می کنید بخشی از آنها هستید، با این نقاشی ها عکس بیندازید و تصاویر جالبی را ثبت نمایید. در این موزه تصویرهای سه بعدی و توهم های نوری در پنج محوطه نمایش داده شده اند. از این 5 محوطه میتوان به خانه نینجا یا محوطه ادو اشاره کرد.

موزه ترفندهای هنری
موزه ترفندهای هنری 2
موزه ترفندهای هنری 3

موزه تنباکو و نمک

تنباکو و نمک محصولاتی هستند که تاریخ صنعت و فرهنگ ژاپن را شکل داده اند. از این رو، موزه ای برای این دو محصول راه اندازی شده است. بازدیدکنندگان در این مورد از موزه های مشهور ژاپن می توانند چاپ های چوبی اوکی یوئه، انواع پیپ و تمام وسایلی که به دخانیات ربط پیدا می کنند را مشاهده نمایند.

موزه تنباکو و نمک

موزه بادبادک

بادبادک یکی از اصلی ترین سرگرمی های کودکان ژاپنی در قدیم بوده و در فستیوال های این کشور نیز نقش اساسی داشته است. در این موزه انواع بادبادک های ژاپنی و دیگر کشورها در اندازه و شکل های گوناگون به نمایش گذاشته شده اند. موزه بادبادک در طبقه پنجم رستوران مشهور تای می کن (Taimeiken) قرار دارد و بازدیدکنندگان می توانند بادبادک های دست ساز و کمیاب را از این موزه خریداری نمایند.

موزه بادبادک
موزه بادبادک 2
موزه بادبادک 3

موزه شیتاماچی

شیتاماچی نام منطقه ای در توکیو است که در قرن 19 و 20 شهروندان عادی این شهر در آن زندگی می کردند. موزه شیتاماچی بخشی از زندگی این مردم را به نمایش گذاشته است. پس، اگر دوست دارید تا با زندگی مردم قدیم ژاپن آشنا شوید، می توانید از این موزه بازدید نمایید.

موزه شیتاماچی
موزه شیتاماچی 2
موزه شیتاماچی 3

موزه انگل شناسی

در این موزه بیش از 300 انگل برای نمایش عموم گذاشته شده است. از جمله مواردی که شما می توانید در این مورد از موزه های عجیب و غریب ژاپن مشاهده نمایید، یک کرم 8.8 متری است که از بدن یک مرد 40 ساله خارج شد. این موزه یکی از منحصر بفردترین موزه های دنیاست و قطعا برای بازدیدکنندگان تجربه شگفت انگیزی خواهد بود. موزه انگل شناسی در منطقه مسکونی مگورو قرار دارد.

موزه انگل شناسی
موزه انگل شناسی 2

موزه بیس بال

اگر به بیس بال علاقمندید، تماشای این موزه برای شما جذاب و دوست داشتنی خواهد بود. هر آنچه که در مورد بیس بال ژاپن بخواهید بدانید، در این موزه خواهید یافت. این موزه در توکیو دم (ورزشگاه سرپوشیده توکیو) قرار دارد.

موزه بیس بال
موزه بیس بال 2
موزه بیس بال 3

موزه جرم

موزه دانشگاه میجی، بخش جنایی موزه ایست که در آن می توانید سیر تاریخی جرم ها و مجازات آنها را تماشا کنید. در این موزه وسایل و روش دستگیری مجرمان و همچنین وسایل شکنجه و اعدام آنها به نمایش گذاشته شده اند. در این موزه یک گیوتین فرانسوی نیز برای بازدید گذاشته شد.

موزه جرم

موزه اوریگامی

اوریگامی یکی از هنرهای ژاپنی است که هم برای بچه ها و هم برای بزرگترها جالب و لذت بخش هست. در این هنر با استفاده از تا کردن کاغذ شکل های متنوع و زیبایی ساخته می شوند. این موزه شامل گالری، کارگاه و فروشگاه است که می توانید انواع اوریگامی های زیبا با کاغذهای رنگارنگ را در آن مشاهده نمایید. همچنین، می توانید برخی از آنها را به عنوان سوغاتی نیز خریداری کنید.

موزه اوریگامی
موزه اوریگامی 2
موزه اوریگامی 3

موزه فاضلاب

اگر از شنیدن نام این موزه تعجیب کرده اید، حق دارید. این موزه سعی کرده تا چرخه فاضلاب را برای بازدیدکنندگان به نمایش بگذارد. با تماشای این موزه شما می توانید گشت و گذاری در لوله فاضلاب داشته باشید. یکی از تصاویری که در این موزه مشاهده خواهید کرد، ماکت فردی است که روی توالت فرنگی نشسته و روزنامه می خواند.

موزه فاضلاب

موزه پلیس کلان شهری

هرچه که به قانون ژاپن و تاریخچه آن مربوط می شود، در این موزه به نمایش گذاشته شده است. کودکان می توانند در این موزه لباس پلیس به تن کنند و سوار هلیکوپتر شوند. این موزه به موزه متروپولیتن نیز معروف است.

موزه پلیس کلان شهری
موزه پلیس کلان شهری 2

موزه سامورایی

در موزه سامورایی شما می توانید لباس های تاریخی، کلاه خود و دیگر تجهیزات سامورایی ها از قبیل شمشیر و اسلحه آنها را مشاهده نمایید. علاوه بر اینها، شما می توانید لباس جنگ مورد علاقه خود را انتخاب کرده و با آن عکس یادگاری بیندازید.

موزه سامورایی
موزه سامورایی 2

موزه خوشنویسی ژاپنی

در این مورد از موزه های مشهور ژاپن 16 هزار اثر هنری از خوشنویسی ژاپنی و چینی به نمایش گذاشته شده است. اگر علاقمند به هنر و خطوط ژاپنی هستید، بازدید از این موزه تماشایی را از دست ندهید.

موزه خوشنویسی ژاپنی
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

با تعدادی از معروف ترین جاهای دیدنی عجیب هنگ کنگ آشنا شویم

ن. چرمچی ، سه شنبه 28 بهمن 1399

با ما در مقاله معروف ترین جاهای دیدنی عجیب هنگ کنگ همراه شوید تا شما را با تعدادی از عجیب ترین جاذبه های دیدنی هنگ کنگ آشنا کنیم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :