سفر به بوداپست | شهری دیدنی برای گذراندن ماه عسل

شاید اگر قصد شروع یک سفر و یا ماه عسل را داشته باشید ، مقاصدی از جمله سفر به بوداپست گزینه های آخر شما باشند. اما باید بدانید که این شهر که دربرگیرنده تاریخ اروپا و دارای مکان های متعدد و زیبایی های بیشمار و چشم گیر است، به شما این امکان را خواهد داد تا تجربه هایی کسب کنید که تا پایان عمرتان در خاطرتان بماند. تجربه هایی که شاید هرگز تکرار نخواهد شد. پس اگر می خواهید بوداپست پایتخت مجارستان را بهتر و بیشتر بشناسید ، تا پایان این مطلب با ما و همگردی همراه شده تا با هم سفری کوتاه به جاهای دیدنی بوداپست شهر زیبا داشته باشیم. شاید بتوان گفت که یکی از ویژگی های خوب و بصرفه این شهر این است که خدمات تجملاتی با قیمتی کمتر از سایر کشورهای اروپای غربی در اینجا عرضه می شوند. که البته این اصلا چیز کمی نیست و خود به تنهایی می تواند دلیل انتخاب این شهر برای گشت و گذار باشد. البته این را نیز باید در نظر گرفت که درکنار این قیمت های مناسب مجلی برای چانه زدن وجود ندارد چرا که این کشور به تازگی کمونیسم را پشت سر گذاشته است. در مجموعه اطلاعات سفر به بوداپست باید گفت که در واقع بوداپست بعد از سال 2004 که سال پایان کومونیسم و ورود این کشور به اتحادیه اروپا بود، در میان گردشگران به شهرت و محبوبیت بسیاری رسید. این محبوبیت را می توان وامدار هنرهای درخشان، معماری فوق العاده، شهروندان هوشمند و شیک پوش و محیط پرزرق وبرق و تجملاتی این شهر در کنار مجاورت با رود دانوب دانست.

بوداپست شهری برای ماه عسل

هر آنچه که قبل از سفر به بوداپست باید بدانید

بدون شک یکسری اطلاعات سفر به بوداپست و ملزومات را همه شما بخوبی می دانید. اما محض اطمینان به این نکات نیز توجه کنید. اول اینکه برای ورود به این شهر و در واقع به کشور مجارستان ، پس از خروج از کشور باید حداقل سه ماه به انقضای ویزا و پاسپورتتان مانده باشد. در مورد واحد پول و زبان این کشور نیز همه ما میدانیم که واحد پول این کشور فورینت مجارستان و زبان آنها مجارستانی است. البته بومیان مجارستان به طور گسترده مسلط به زبان انگلیسی و آلمانی نیز هستند. در ضمن برای رسیدن به بوداپست و تماشای جاهای دیدنی بوداپست باید حدود 10 ساعت، از نیویورک صبوری کرده تا پروازتان در بوداپست فرود آید.

بوداپست

چه زمانی برای سفر به بوداپست بهتر است؟

اگر بدنبال بهترین زمان سفر به بوداپست از نظر قیمت هستید پیشنهاد ما سفر در زمستان است که البته باید این را نیز خاطر نشان کرد که هیچ ارزانی بی دلیل نبوده و در این فصل از سال باید زمستان تقریبا سرد این کشور را که دمای میانگین آن تا 30 درجه فارنهایت (-1 درجه سانتیگراد) می رسد را به جان بخرید که البته اگر از آن دسته از افرادی هستید که عاشق سرما در جاهای دیدنی بوداپست هستید برایتان مشکلی پیش نخواهد آمد. اما در عوض اگر در فصل تابستان به این کشور سفر کنید دمای هوای آنجا به 80 درجه فارنهایت (26 درجه سانتیگراد) نیز می رسد که این دما نیز نسبت به سایر کشور ها مطلوب به نظر می آید. پس باید قبل از سفر تمام این موارد را در نظر بگیرید و بعد فصل مورد نظر و مطلوبتان را انتخاب کنید. البته پیشنهاد ما برای یهترین زمان سفر از نظر آب و هوایی در ماه های می و سپتامبر (اردیبهشت و شهریور) است که دمای هوا کمتر از 70 درجه فارنهایت (21 درجه سانتیگراد) در گردش است. پس با این تفاسیر اگر در اردیبهشت و شهریور قصد ماه عسل دارید می توانید روی بوداپست به خوبی حساب باز کنید.

بوداپست برای ماه عسل

دیدنی ها و تجربه هایی که به هیچ عنوان نباید از دست داد

اگر از علاقه مندان به معماری و فرهنگ و هنر در سفر به بوداپست و تماشای جاهای دیدنی بوداپست هستید، این مکان می تواند بهترین جای ممکن برای شما باشد چرا که وجود قی مانده های امپراطوری روم، گوتیک و ساختمان هایی به سبک باروک و هچنین بسیاری از ساختمان های سبک مدرن را که با سایر بخش های شهر در ارتباط است، می تواند یکی از بهترین تجربه ها و البته آموزه های شما در هنگام قدم زدن در بوداپست باشد. البته در مجموعه اطلاعات سفر به بوداپست ، تجربه تماشای نمایش در خانه های اپرا یا سالن های کنسرت محلی در کنار بازدید از موزه های این شهر از جمله موزه هنرهای زیبا می تواند این تجربه را به یک تور فرهنگی هنری کامل تبدیل کند. پس در بوداپست بچرخید و زیبایی ببینید و معماری و هنر و لذت ببرید. شاید برایتان کمی عجیب باشد اما یکی دیگر از ویژگی های این شهر این است که در آن چشمه های آب گرم بهاری بسیاری وجود داشته که دارای خواص معدنی و درمانی فراوانی بوده و می تواند برای درمان بسیاری از امراض شما مفید باشد. پس پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه تنی به آب نزنید از بوداپست خارج نشوید.حال نوبتی هم که باشد نوبت می رسد به قهوه خانه ها که یکی از ابعاد مهم و ضرروری از زندگی اجتماعی و فکری بوداپست بوده و این امکان را برای شما فراهم می آورد تا با جنبش های بزرگ سیاسی اولیه اروپا که در قهوه خانه های تاریخی آن شکل گرفته بیشتر آشنا شده و حتی با مطالعه روزنامه ها و کتاب هایی که در اختیار شما می گذارند، اطلاعات هود را در این باب کاما نمایید . البته بازدید از این اماکن به خودی خود خالی از لطف نخواهد بود.

بوداپست 1

در این مطلب و اطلاعات سفر به بوداپست قصد داشتیم تا با معرفی یکی از بهترین جاهای دیدنی بوداپست و مقاصد دنیا برای ماه عسل شما را در انتخاب بهترین آنها یاری کرده تا بهترین ماه عسل ممکن را در کنار همسرتان تجربه کرده و تا سالیان سال به یاد داشته باشید. همگردی پیوند عشق و شادی شما عزیزان را نیز تبریک می گوید و برایتان آرزوی خوشبختی دارد. امید است با نگارش این مطلب نقشی در آگاهی رسانی به شما ایفا کرده و موجبات شادی و رضایت شما عزیزان و خوانندگان همیشه همراه همگردی را فراهم آورده باشیم.

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

سفر به مادرید، شهری دیدنی برای گذران ماه عسل

شادی نیک نهاد ، شنبه 18 آذر 1396

اگر می خواهید که ماه عسلی سرشار از شور و و انرژی و هیجان جوانی را تجربه کنید، حتما سری هم به شهر مادرید در کشور اسپانیا بزنید.

نظرت چیه
1 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 9 مهر 1396

    ممنونم از پست کامل و مفیدتان