نکات مهم در سفرهای هوایی که باید رعایت کنید

نکاتی هستند که شاید زیاد به چشم نیایند و مهم به نظر نرسند، اما رعایت آن ها می تواند در داشتن سفری بهتر و راحت تر در سفر با هواپیما به شما کمک کند. در این بخش، برخی نکات مهم در سفرهای هوایی را از زبان خدمه هواپیما برای شما ذکر کرده ایم. با همگردی همراه باشید تا با نکات مهم در مسافرت با هواپیما بیشتر آشنا شوید. درضمن برای مطالعه مقالات بیشتر در این باره به بخش سفر با هواپیما مراجعه نمایید.

سفر با هواپیما

بی فایده بودن قفل روی چمدان

قفل زدن به چمدان و ساک دستی برای محافظت از آن در سفرهای هوایی کار بیهوده ایست، زیرا این قفل ها به راحتی با یک خودکار باز می شوند. برای ساک دستی نیز همین طور است. به راحتی می توان بند زیپ آن را باز کرد و دو ساک را از پشت به هم بست. این ها راهکارهایی است که خدمه پرواز برای شناسایی ساک های گمشده و بدون نشان انجام می دهند. پس به جای این که یک قفل بر روی چمدان یا ساکتان بزنید و مطمئن باشید که اتفاقی برای آن ها نمی افتد، بهتر است بیشتر مراقبشان باشید.

بی فایده بودن قفل روی چمدان

به همراه داشتن هدفون

یکی از کارمندان ایچیگو که مسئولیت تامین اجناس مورد نیاز خطوط هوایی را برعهده داشته، به نکته ای در مورد هدفون ها اشاره کرده است. بر طبق گفته او هدفون هایی که در پرواز به شما داده می شوند، نو نیستند، بلکه بعد از هر پرواز آن ها را تمیز می کنند و در یک بسته بندی پلمپ شده قرار می دهند. از این رو بهتر است هدفون های خود را به همراه داشته باشید. این نکته با وجود ساده بودن، یکی از نکات مهم در مسافرت با هواپیماست که سلامتتان را حفظ می کند.

به همراه داشتن هدفون در هواپیما

قهوه ننوشید

یکی از بدترین چیزهایی که می توانید در هواپیما بخورید، قهوه است. مخزن های قهوه به دلیل عدم وجود وسایل لازم برای تمیز کردن و فقدان افراد مسئول برای انجام این کار، فقط با آب شسته می شوند. از این رو این مخازن کاملا تمیز نیستند و قهوه درون آن ها نیز قهوه خوبی نیست، پس بهتر است در هواپیما قهوه ننوشید.

نوشیدن قهوه حین پرواز

جداکردن تگ های پرواز قبلی

یکی از نکات مهم در سفرهای هوایی و کارهایی که باید در پروازهایتان انجام دهید، جداکردن تگ مسافرت قبلی است. عدم انجام این کار باعث اشتباه کنترل کنندگان شده و در نتیجه باعث جابجایی چمدان ها و ساک ها یا انتقال اشتباه آن ها می شود.

جدا کردن تگ پرواز

مهربان بودن با خدمه پرواز

سعی کنید که در سفرهای هوایی با خدمه پرواز مهربان باشید و اگر چیزی می خواهید، مودبانه درخواست خود را بیان کنید. در این صورت آن ها با همه وجود به شما احترام گذاشته و درخواست شما را به بهترین نحو انجام می دهند. طبق گفته یکی از کارمندان ورس تو ورس، مهربان بودن با خدمه تهیه بلیط باعث می شود تا آن ها گاهی اضافه بار شما را نیز حساب نکنند و یا حتی پول چمدان هایتان را!

رفتار مناسب با خدمه پرواز

خرید بلیط ارزان

یکی از افرادی که در بخش مدیریت فرودگاه کار می کند، در مورد پروازهای ایالات متحده آمریکا گفته که سه شنبه بعدازظهر بهترین زمان برای خرید بلیط است، زیرا در آن روز شما می توانید بلیطتان را با قیمت ارزان تری خریداری نمایید. برای پرواز ارزان نیز روزهای شنبه، سه شنبه یا چهارشنبه را انتخاب کنید.

خرید بلیط ارزان

نوشتن نام حیوان بر روی قلاده

اگر قصد دارید تا حیوان خانگی خود را به داخل هواپیما ببرید، اسم او را روی قلاده اش بنویسد. ممکن است که حیوان شما قبل از سوار شدن به هواپیما بترسد. در این مواقع افرادی که در بخش انبار چمدان کار می کنند، تمام تلاش خود را برای آرام کردن حیوان شما انجام می دهند. برای انجام این کار آن ها سعی می کنند با حیوان صحبت کنند. دانستن نام حیوان می تواند در آرام کردن آن ها تاثیر داشته باشد.

نوشتن نام حیوان بر روی قلاده در هواپیما

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

ویروس کرونا؛ نکات بهداشتی مهمی که باید قبل از رفتن به آرایشگاه رعایت کنید

گلاره یوسف پور ، دوشنبه 12 اسفند 1398

سرعت انتشار کووید 19 به اندازه ای است که هنوز هیچ کشوری نتوانسته به گرد پایش برسد. مهمان بدون دعوتی که برای عبور از مرز ها از هیچ کس اجازه نمی گیرد.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :