غذاهای ارزان در اروپا | طعم خوب و کیفیت عالی در رستوران های اروپا

ارزانترین غذاهای اروپایی رو میتونین به راحتی تو سفرتون در رستوران های اروپا به آسونی پیدا کنین. اما وقتی توکیو به عنوان گرانترین شهر دنیا شناخته شد، من اصلا تعجب نکردم. آخرین باری که من در اوسلو بودم، قیمت یک فنجان قهوه ی ساده 4 دلار بود. هر لیوان آبجو- هر چند خیلی خوب بود- 8 دلار بود. خوشبختانه با راهکارهای خوبی شما می توانید با خوردن غذا در جاده ، در هزینه ها صرفه جویی کنید. علاوه بر پیکنیک- که ارزانترین گزینه برای شما و گزینه ی مورد علاقه ی من است- بیشتر شهر ها و بخش ها طیف وسیعی از غذاخوری ها را برای عرضه ی خدمات ارائه می کنند. در حالی که غذاهای کافه تریا ها و ایستگاه های خیابانی از کیفیت بالایی برخوردار نیست، اما بسیار ارزان هستند و اروپا گزینه های متعددی برای غذا خوردن ارزان به شما عرضه می کند. در ادامه با ما همراه باشین تا لیستی از غذاهای ارزان در اروپا رو در اختیارتون بگذاریم

غذاهای ارزان قیمت اروپا

کافه تریاها

سلف سرویس یک کلمه ی بین المللی است. شما رستوران های اروپا و سلف سرویس را در هر نقطه از شهر های بزرگی در اروپا خواهید یافت که غذاهای ارزان، کم استرس و کم خطر به فروش می رسانند. در واقع شما آنچه که میبینید را برای خوردن انتخاب می کنید. مطمئن ترین و به صرفه ترین کافه تریا ها، کافه تریای فروشگاه ها هستند. این مکان ها که برای ارزان ترین غذاهای اروپا هستن و برای خریدارانی طراحی شده که با تیزبینی به دنبال قیمت های مناسبند. در یک سالادبار می توانید یک بشقاب کوچک (ارزان) بگیرید و آن را مانند مردم محلی تا می توانید پر کنید. گردشگران گرسنه همیشه از کافه تریای موزه های بزرگ به خاطر سرعت عمل و قیمت غذاهای ارزان اروپایی تعریف می کنند.

غذاهای ارزان در اروپا

غذاخوری های وابسته به نهاد و سازمان

اگر کیف پولتان نیز به اندازه ی معده تان خالی است، یک کافه تریای ارزان و محقر در مجموعه رستوران های اروپا و طبخ انواع غذاهای ارزان اروپا پیدا کنید که تحت قرار داد یا حمایت یک نهاد محلی باشد- مانند دانشگاه، تالار شهر، کلیسا، بیمارستان، موسسات خیریه، مراکز بزرگ، آتش نشانی، اتحادیه ی قایقرانان، باشگاه ماهیگیران بازنشسته و ...- ( به چنین مکان هایی mensas گفته می شود). چنین مکان هایی به دلیل عایدی که دارند با قیمتی مناسب غذایی با کیفیت سرو می کنند و خیلی از این غذاخوری ها برای اینکه صندلی هایشان پر شود جمعیت عمومی را نیز با روی گشاده پذیرش می کنند. غذاهای کافه تریای یک سالن نیمه مجلل شهر برای دانشجویی که در دانشگاه های شهر ها(مثلا دانشگاه سالزبورگ در اتریش) درس می خواند ارزان و خوشمزه است. از اینکه شکم خودتان را با یک بشقاب از غذاهای بیمزه اما مغذی با قیمت ارزان که در انجمن های محلی عرضه می شود پر کنید، نترسید. کافه تریای دانشگاه ها (که معمولا در تعطیلات تابستانی بسته اند) یک راه مطمئن برای آشنا شدن با جوانان تحصیل کرده و انگلیسی زبان با ذهن هایی باز و تاثیر گذار است. آنها همیشه آماده ی به اشتراک گذاشتن دیدگاه هایشان در مورد سیاست و اقتصاد با یک دوست خارجی به زبان انگلیسی اند.

غذاهای ارزان قیمت

فروشگاه های نان و ساندویچ

نانوایی ها در رستوران های اروپا جای خوبی برای خرید ساندیچ های پایه، پیتزاهای کوچک یا چیزهای کوچک و ارزان فوری با عطر و طعم محلی ( مانند کلوچه های طعم دار در انگلستان و یا ساندویچ های croque-monsieur در فرانسه) هستند. Pret à Manger در بریتانیا ، Deli de Luca در نوروژ، Pans & Company در اسپانیا فروشگاه های زنجیره ای هستند که ارزانترین غذاهای اروپایی، ساندویچ ها، سالاد ها و شیرینی های خوب و سالم می فروشند. اغذیه فروشی های محلی در بسیاری از بخش های اروپا بسیار محبوب اند، traiteur را در فرانسه یا rosticcería را در ایتالیا از مجموعه غذاهای ارزان در اروپا حتما امتحان کنید. صف شلوغ ناهار شناخته شده ترین و با صرفه ترین مکان ها را به شما نشان خواهد داد.

غذاهای ارزان اروپا 1

غذاهای خیابانی

هر کشوری هات داگ فروشی های مخصوص خود را دارد که با یک گاز بزرگ می توانید آن را ببلعید. Crêperies فرانسه، مراکز souvlaki یونان، pølse دانمارک(نوعی سوسیس)، فروشگاه های پیتزای rustica ایتالیا در مجموعه ارزان ترین غذاهای اروپایی ، چرخ دستی های شاه ماهی فروشی در هلند، و دکه های کباب و فلافل ترکی در آلمان و خیلی از کشور های دیگر، از جمله غذاهای خیابانی در اروپا اند. فلافل کوفته های کوچک نخودی سرخ شده اند که در نان پیتا سرو می شوند و برای گیاهخواران که به دنبال غذاهای ارزان در اروپا هستند هم گزینه ی مناسبی است. البته در میان گوشتخواران هم غذای محبوبی است. در میان تمام این غذاها کباب غذای محبوب من است. بهترین کباب فروشی ها خیلی شلوغ اند و یک کباب بزرگ که در نان پیتا لقمه شده است به قیمت 4 یورو به فروش می رسد و میتواند دو مسافر گرسنه را به راحتی سیر کند. یک لیوان آیران ( دوغی سالم که در میان ترک ها مشهور است) با کباب خیلی می چسبد. به طور کلی اگر یک صف طویل در مقابل یک کباب فروشی از ارزانترین غذاهای اروپایی  وجود داشته باشد مطمئن باشیدکه مشتری ها می دانند غذای این فروشنده ارزش انتظار کشیدنشان را دارد.

غذای اروپایی
غذاهای ارزان قیمت اروپا 1

غذاهای محلی

در سرتاسر کشورهای ثروتمند اروپای شمالی، جوامع مهاجر با مشاغل کم درامد امرار معاش می کنند. آنها و مسافران و ساکنان باهوش به جای خوردن غذاهای گران و بی مزه ، ارزانترین غذاهای اروپایی و پر ادویه ی فروشگاه ها و اغذیه فروشی ها و دستفروش های خاورمیانه ای، پاکستانی و آسیایی را ترجیح می دهند. این مکان ها معمولا ارزان ترین وعده های غذایی گرم را در شهر عرضه می کنند.

قیمت ارزان غذا در اروپا
غذاهای ارزان قیمت اروپا 2

McEurope

رستوران های فست فود همه جا هستند. همبرگریزه شدن جهان شرم آور است اما یک حقیقت است. شلوغ ترین و بزرگ ترین فروشگاه های مک دونالد دنیا در توکیو ، روم و مسکو واقع شده اند. برگر تبدیل به یک چیز جهانی شده . شما به هر زبانی می توانید بیگ مک را سفارش بدهید و این اصلا جالب نیست و هزینه ی آن بیش از هزینه ی درست کردن برگر در خانه است. اما خوبی مک دونالد این است که می داند چه می خواهید، و سرویس دهی سریعی دارد. خوردن همبرگر، سیب زمینی سرخکرده و انواع شیر بستنی در نیمه ی راهتان در سفر می تواند خوب باشد. همه جا می توانید فروشگاه های KFC, Subway, و Starbucks را پیدا کنید.فست فود های آمریکایی غذاهای مناسب کودکان عرضه می کنند که شامل یک سالاد ارزان و یک لیوان بزرگ آب پرتغال می شود. آنها اولین نمایندگی هایشان را در شهر های بزرگ اروپا افتتاح کردند. شما می توانید قهوه ی ارزان قیمتتان که در لیوان کاغذی سرو شده شده در حالی بنوشید که مشغول تماشای مشتری های با کلاس فروشگاه هستید (مگر اینکه در استارباکس باشید که در آن صورت لیوان کاغذی شما هم با کلاس تلقی می شود). اکثر این فروشگاه ها Wi-Fi رایگان نیز دارند. در هر کشوری مراکز همبرگر فروشی نام معادل سازی شده ای دارند (مثلا McCheaper در سوییس) . خواستگاه این فروشگاه ها هر چیزی که باشد، آنها مکان مناسبی برای خوردن سریع و ارزان محسوب می شوند.

غذاهای ارزان در اروپا 3
غذاهای ارزان در اروپا 4
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

غذاهای ارزان استانبول | ارزان ترین رستوران های استانبول کدام اند

مهیار قاسمی ، جمعه 3 آبان 1398

استانبول بزرگ ترین شهر ترکیه است که جای جای آن رستوران های ارزان وجود دارد. در این یاداشت برخی از این رستوران ها معرفی شده است.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :