استادیوم های جام جهانی 2018 روسیه | ورزشگاه ولگوگراد آرنا

این مطلب درباره ورزشگاه ولگوگراد آرنا و در کل استادیوم های جام جهانی 2018 روسیه است و هدیه ویژه همگردی به علاقمندان پرشور فوتبال و گردشگرانی است که بی صبرانه منتظر آغاز جام جهانی فوتبال روسیه هستند تا بتوانند به کشور روسیه سفر کنند و از نزدیک شاهد رقابت های فوق العاده این جام و درخشش تیم ملی کشورمان باشند. این جام، بویژه از یک جهت، اهمیت خاصی برای مردم کشورمان دارد. از این جهت که جام جهانی 2018 روسیه، به دلیل نزدیکی این کشور به کشورمان و نیز فرمان ولادمیر پوتین برای عدم لزوم تهیه ویزا برای تماشاگران جام، بهترین فرصت مردم کشور ما برای سفر به روسیه و تماشای مسابقات فوتبال جام جهانی به شمار می رود.  کشور روسیه برای برگزاری هر چه بهتر و باشکوه تر این رقابت ها تدابیر بسیار ویژه ای اندیشیده و ورزشگاه های مدرن و پر هزینه ای را طراحی و ساخته است که در سری مطالب ورزشگاه های جام جهانی به معرفی آنها می پردازیم. متن پیش رو، مطلبی در توصیف ورزشگاه زیبای ولگوگراد آرنا در شهر ولگوگراد در روسیه می باشد؛ پیشنهاد می کنیم مطالب دیگر در مورد سایر ورزشگاه های جام جهانی 2018 روسیه و البته تور روسیه را نیز بخوانید.

ورزشگاه ولگوگراد آرنا

ورزشگاه ولگوگراد آرنا Volgograd Arena

ولگوگراد آرنا Volgograd Arena یکی از استادیوم های جام جهانی 2018 روسیه و یک ورزشگاه در حال ساخت در ولگوگراد Volgograd، روسیه است.این ورزشگاه که در سال 2015 شروع شده طبق برنامه ریزی در سال 2017 تاسیس میشود، ورزشگاه ولگوگراد آرنا 45٬568 نفر ظرفیت دارد و یکی از ورزشگاه های جام جهانی فوتبال 2018 است.

داخل ورزشگاه ولگوگراد آرنا

مشخصات

ولگوگراد آرنا Volgograd Arena یک ورزشگاه جدید در حال ساخت در شهر ولگوگراد Volgograd در جنوب روسیه است. این ورزشگاه با هدف استفاده در مسابقات جام جهانی فوتبال 2018 در کشور روسیه ساخته شده است و بعد از برگزاری بازی های جام جهانی، به عنوان ورزشگاه خانگی جدید تیم روتور ولگوگراد Rotor Volgograd استفاده خواهد شد. این ورزشگاه در مکان ورزشگاه خراب شده سنترال Central Stadium که زمانی، ورزشگاه اصلی شهر ولگوگراد Volgograd بود قرار گرفته است. خراب کردن ورزشگاه قبلی در اواخر سال 2014 آغاز شد و ساخت ورزشگاه جدید در بهار سال 2015 به مرحله عمل رسید. این ورزشگاه قرار است در اواخر سال 2017 تکمیل گردد. ورزشگاه ولگوگراد آرنا Volgograd Arena دارای جایگاه دو طبقه ای و ظرفیت 45 هزار نفر تماشاگر است. سقف فلزی و نمای بیرونی توری شکل از ویژگی های برجسته این ورزشگاه هستند. ظرفیت این ورزشگاه، بعد از جام جهانی، به 35 هزار نفر کاهش خواهد یافت. ولگوگراد آرنا Volgograd Arena در کناره های رودخانه ولگا در شمال شهر ولگوگراد Volgograd و در 4 کیلومتری میدان اصلی شهر، میدان Square of Fallen Fighters و ایستگاه اصلی قطار قرار گرفته است. این ورزشگاه در مجاورت پارک اصلی ولگوگراد Volgograd، پارک Friendship Park و در فاصله کوتاهی از جاذبه اصلی این شهر، مجسمه Motherland Calls statue قرار دارد. ولگوگراد آرنا، در طول جام جهانی، میزبان چهار بازی از دور مقدماتی مسابقات خواهد بود.

ورزشگاه ولگوگراد آرنا در حال ساخت

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

استادیوم های جام جهانی 2018 روسیه | ورزشگاه اوتکریتیه آرنا

ن. چرمچی ، شنبه 1 مهر 1396

مطلبی در توصیف ورزشگاه زیبای اوتکریتیه آرنا در شهر مسکو، پایتخت روسیه؛ پیشنهاد می کنیم مطالب دیگر در مورد سایر ورزشگاه های جام جهانی 2018 روسیه را نیز بخوانید.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :