ورزشگاه کاسموس آرنا | ورزشگاه های جام جهانی فوتبال 2018 روسیه

اگر از علاقمندان پرشور فوتبال هستید و بی صبرانه منتظرید تا جام جهانی فوتبال 2018 روسیه آغاز گردد و با تور روسیه همراه شوید، بهتر است سری مطالب مفید همگردی درباره این جام و سفر به کشور روسیه را بخوانید. بخصوص که جام جهانی 2018 روسیه، به دلیل نزدیکی این کشور به کشورمان و نیز فرمان ولادمیر پوتین برای عدم لزوم تهیه ویزا برای تماشاگران جام، بهترین فرصت مردم کشور ما برای سفر به روسیه و تماشای مسابقات فوتبال جام جهانی خواهد بود. این دوره ، بیست و یکمین دوره جام جهانی فوتبال است که از تاریخ چهاردهم ژوئن 2018 تا پانزدهم ژوئیه 2018 در این کشور برگزار می شود و اولین جام جهانی فوتبال در تاریخ است که در اروپای شرقی برگزار می گردد. در این تورنمت، مجموعا 64 مسابقه در 12 ورزشگاه و 11 شهر برگزار خواهد شد. دیدار فینال جام جهانی نیز در تاریخ پانزدهم ژوئیه 2018 در ورزشگاه لوژنیکی شهر مسکو برگزار خواهد شد و سپس قهرمان این دوره از جام جهانی به جام کنفدراسیون ها 2021 صعود خواهد کرد. تغییرات بنیادین بسیاری در امکانات عمومی، ورزشی و گردشگری کشور روسیه در جهت میزبانی هر چه بهتر در این رقابت ها انجام گرفته و تدابیر بسیار ویژه ای اندیشیده شده است. از جمله این که تعداد زیادی از ورزشگاه های قدیمی این کشور بازسازی و نوسازی شده و ورزشگاه های مدرن و گران قیمتی ساخته شده اند که در سری مطالب ورزشگاه های جام جهانی به معرفی آنها می پردازیم. متن پیش رو، مطلبی در توصیف ورزشگاه کاسموس آرنا یا سامارا آرنا در شهر سامارا در روسیه می باشد؛ با همگردی همراه باشید تا با بهترین استادیوم های روسیه که برای جام جهانی 2018 روسیه آماده شده اند، آشنا شوید. درضمن با کلید بر روی کلمه تور روسیه، می توانید از قسمت تورهای جاری هم مطلع شوید.

معرفی ورزشگاه های جام جهانی فوتبال 2018 روسیه / ورزشگاه کاسموس آرنا

ورزشگاه کاسموس آرنا Cosmos Arena

کاسموس آرنا Cosmos Arena ورزشگاهی در حال ساخت است که در سامارا Samara، روسیه واقع شده است.این ورزشگاه یکی از محل های اختصاص داده شده برای برگزاری بازی های جام جهانی فوتبال 2018 است که در زمان برگزاری این بازی ها با نام سامارا آرنا Samara Arena شناخته می شود.

 کاسموس آرنا
مشخصات

این ورزشگاه کاسموس آرنا که با عنوان سامارا آرنا Samara Arena نیز شناخته می شود، ورزشگاهی در حال ساخت است که قرار است ورزشگاه خانگی تیم کریلیا سووتوو Krylia Sovetov نیز باشد. این ورزشگاه با هدف استفاده در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه ساخته می گردد. اولین برنامه ریزی ها برای ساخت ورزشگاه جدید در حدود سال 2010 صورت گرفت و در سال 2012، زمانی که شهر سامارا به عنوان یکی از شهر های میزبان جام جهانی انتخاب شد، این برنامه ها به مرحله عمل رسید. کارهای ساخت آن در اواسط سال 2014 شروع شد و تا تابستان سال 2016، بیشتر قسمت های طبقه پایینی تکمیل شده و کارهای ساخت سقف استیل ورزشگاه آغاز گشت. این ورزشگاه در سال 2017 تکمیل خواهد شد. مهم ترین ویژگی این ورزشگاه، سقف 65 متر و نیمی طاقی شکل آن است که از 32 قطعه تشکیل شده است. ورزشگاه سامارا آرنا دارای یک جایگاه دو طبقه و ظرفیت 45 هزار نفر تماشاگر است. هزینه انجام این پروژه، حدود 370 میلیون دلار خواهد بود. کاسموس آرنا Cosmos Arena در ابتدا قرار بود در نقطه ای از یک شبه جزیره که محل تلاقی رودخانه های سامارا Samara و ولگا Volga می باشد ساخته شود؛ اما به علت نبود زیرسازی مناسب، قرار شد ساخت آن در مکانی در شمال شهر سامارا Samara انجام گردد. مکان جدید در شمال شهر و در حدود 15 کیلومتری مرکز شهر قرار دارد. در طول جام جهانی 2018 روسیه، ورزشگاه سامارا آرنا میزبان چهار مسابقه دور مقدماتی، یک مسابقه از مرحله یک هشتم نهایی و یک مسابقه از مرحله یک چهارم نهایی خواهد بود. ورزشگاه کاسموس آرنا Cosmos Arena، بعد از مسابقات جام جهانی، به عنوان ورزشگاه خانگی تیم کریلیا سووتوو Krylia Sovetov و جایگزین ورزشگاه قبلی آن که Metallurg Stadium نام داشت استفاده خواهد شد.

مشخصات
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

ورزشگاه های جام جهانی فوتبال 2018 روسیه | ورزشگاه سنت پیترزبورگ

ن. چرمچی ، دوشنبه 3 مهر 1396

مطلبی در توصیف ورزشگاه زیبای سنت پیترزبورگ در شهر سنت پیترزبورگ روسیه؛ پیشنهاد می کنیم مطالب دیگر در مورد سایر ورزشگاه های جام جهانی 2018 روسیه را نیز بخوانید.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :