معرفی تعدادی از ارزان ترین هتل های اصفهان

زمانیکه راهی شهر اصفهان می شوید، بهتر است هتلهایی را برای اقامت انتخاب کنید که دو یا سه ستاره داشته باشند. بهترین هتل های ارزان اصفهان، معمولا با هزینه محدودتر امکانات لازم برای سفر شما را فراهم می آورند و لذت اقامتی مقرون بصرفه را از این طریق خواهید چشید. با ما در مقاله معروف ترین هتل های ارزان اصفهان همراه شوید تا شما را با شماری از ارزان ترین هتل های اصفهان آشنا کنیم.

هتل اسپادانا اصفهان

هتل اسپادانا، ساختمانی سه ستاره بوده که با 32 اتاق در چهار طبقه سازمان دهی شده است. از جمله امکانات این مورد از معروف ترین هتل های ارزان اصفهان به لابی، آسانسور و کافی شاپ میتوان اشاره کرد. برای نگهداری اسناد و اموال گرانبهای خود می توانید از صندوق امانات هتل استفاده نمائید. همچنین، هتل دارای نمازخانه و سالن اجتماعات نیز هست که می توانید کنفرانسهای کاری خود را برگزار کنید. اتاقها بطور مرتب سرویس شده و هتل مجهز به اینترنت پرسرعت در لابی و اتاقها و کافی نت هست.

برای مواقع اضطراری، سیستم اعلام حریق در نظر گرفته شده است. رستوران هتل اسپادانا 350 نفر ظرفیت دارد، در طبقه همکف هتل قرار گرفته و انواع غذاهای ایرانی، اروپایی، آسیایی و دریایی را سرو می کند. فضای رستوران گرم و آرامش بخش بوده و ضمن صرف غذا می توانید چشم انداز زیبایی از سی و سه پل را نیز تماشا کنید. پارکینگ هتل برای 32 اتومبیل ظرفیت دارد.

آدرس: حد فاصل سی و سه پل و بلوار آئینه خانه، شماره 33

هتل اسپادانا اصفهان

هتل جمشید اصفهان

اگرچه هتل جمشید اصفهان در منطقه قدیمی شهر قرار گرفته، اما از ساختش مدت زیادی نمی گذرد. هتل دو ستاره جمشید 23 اتاق دارد و ساختمانش مجهز به لابی، آسانسور، لاندری و تاکسی سرویس است. به تعداد اتاقهای این مورد از بهترین هتل های ارزان اصفهان، ظرفیت برای پارکینگ در نظر گرفته شده و همچنین لابی و کلیه اتاقها به اینترنت رایگان دسترسی دارند. رستوران هتل تا 50 نفر را سرویس دهی کرده و خدمات و سرویس اتاق و پاورسوئیچ بطور منظم انجام می شوند.

آدرس: خیابان چهار باغ پایین، چهارراه تختی

هتل جمشید اصفهان

هتل سنتی اصفهان

هتل سنتی اصفهان از ساختمانهای تاریخی شهر بوده که قدمتش حدود چهارصد سال است. این هتل در قسمت تاریخی شهر قرار گرفته و در حقیقت، محل این هتل در یک کوچه باغ قدیمی است. این هتل به مراکز تجاری و خرید اصفهان بسیار نزدیک بوده و ساختمانش شباهت زیادی به موزه دارد. ساختمان قدیمی آن به شیوه خانه های سنتی اصفهان ساخته شده و شانزده اتاق این هتل در اطراف یک حیاط بزرگ قرار گرفته اند که در وسطش آبنمایی با چند فواره و حوض وجود دارد.

هتل به کلیه لوازم مدرن مورد نیاز تجهیز شده و درست مثل این است که در یک خانه سنتی ایرانی نشسته باشید. هتل لابی زیبایی دارد و یک چایخانه سنتی و لاندری نیز در آن تدارک دیده شده اند. هتل مجهز به صندوق امانات بوده و دستگاه کنترل حریق، اینترنت در لابی و اتاق ها، کافی نت نیز در آن بچشم می خورند. رستوران این مورد از ارزان ترین هتل های اصفهان 80 نفر ظرفیت داشته و پارکینگش برای 25 اتوموبیل جای دارد.

آدرس: خیابان سپه، خیابان مسجد حکیم، کوچه باغ قلندرها (کوچه شماره 7)

هتل سنتی اصفهان

هتل هشت بهشت اصفهان

هتل هشت بهشت اصفهان برای مسافرانش امکاناتی مثل لابی، آسانسور، صندوق امانات، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان و پذیرش 24 ساعته را تدارک دیده و مجهز به سیستم اعلام حریق است. سرویس بهداشتی هتل از نوع ایرانی بوده، رستوران کوچکی دارد و پارکینگش 5 اتوموبیل را در خود جای می دهد. هتل هشت بهشت از نظر مکانی موقعیت خوبی دارد، چرا که در بخش مرکزی اصفهان ساخته شده است.

آدرس: چهارراه فلسطین، خیابان استانداری، بعد از خیابان فرشادی، سمت چپ، نبش کوچه شماره 8

هتل هشت بهشت اصفهان

هتل همام اصفهان

هتل همام اصفهان چندان بزرگ نیست و تنها بیست اتاق دارد اما، اتاقهایش را با امکانات مناسبی مجهز نموده و اقامت ارزان و خوبی را رقم می زند. هتل دارای لابی، یک رستوران و کافی شاپ بوده و برای امنیت میهمانان، صندوق اماناتی نیز در آن قرار داده شده است. اتاقهای این هتل دارای تلویزیون و یخچال بوده و سرویس بهداشتی نیز در دو نوع ایرانی و فرهنگی وجود دارد. همچنین، هتل دارای نمازخانه و پارکینگ مجزا نیز هست. سرویس تاکسی نیز به صورت ویژه در اختیار مسافران قرار گرفته و اینترنت رایگان لابی و اتاقها را پوشش داده است.

آدرس: میدان آزادی، خیابان هزار جریب، جنب پایانه صفه

هتل همام اصفهان

هتل پارسیان سوئیت اصفهان

هتل پارسیان سوئیت اصفهان امکاناتی مانند لابی، آسانسور، کافی شاپ، اینترنت وایفای رایگان را داشته و پارکینگ هتل به صورت رایگان در اختیار مسافران است. برای جلسات کاری احتمالی یک سالن اجتماعات در نظر گرفته شده و سالن کنفرانسی نیز ویژه کنفرانسهای کاری دارد. پذیرش مسافران در هتل پارسیان سوئیت به صورت بیست و چهارساعته انجام می گیرد و هتل مجهز به صندوق امانات نیز هست. سرویس اتاق نیز به صورت منظم انجام می شود. رستوران هتل نسبتا بزرگ بوده و ظرفیت 150 نفر را دارد. پارکینگ رایگان هتل نیز برای 50 اتومبیل بطور همزمان فضای لازم را دارد.

آدرس: ابتدای بلوار آئینه خانه، مقابل سی و سه پل

هتل پارسیان سوئیت اصفهان
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

معرفی تعدادی از ارزان ترین غذاها در کانادا

z.v ، شنبه 16 دی 1402

با ما در مقاله ارزان ترین غذاها در کانادا همراه شده تا قدری برایتان از بهترین غذاهای ارزان کانادا سخن بگوییم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :