صدور ویزای اربعین از تاریخ 20 شهریور ماه در شهرهای ایران !!

صدور ویزای اربعین از 20 شهریور آغاز شد !!

از تاریخ 20 شهریور ماه، در 4 کنسولگری عراق در ایران یعنی شهرهای تهران، کرمانشاه، اهواز و مشهد، صدور ویزای این کشور برای اربعین حسینی آغاز شده است.
مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت در این باره گفته است: ثبت نام اصلی برای ویزا از تاریخ یک شهریور آغاز شده است و متولیان این امر، بانک های ملی، ملت و سپه می باشند. به همین دلیل امسال زائران، نیازی به تهیه ارز نداشته و می توانستند به صورت اینترنتی، اقدام به دریافت ویزای اربعین نمایند. محسن نظافتی همچنین افزود که با مراجعه به 2400 دفتر زیارتی وابسته، می توان ثبت نام را انجام داد و این فرآیند تا نزدیک اربعین ادامه دارد و سیستم، باز خواهد بود. وی با بیان اینکه هزینه پرداختی برای صدور ویزا، 190 هزار تومان می باشد، اضافه کرد که بیمه زائرین، اجباری بوده و برای بروز حوادثی مثل تصادف، حمله تروریستی، فشار جمعیت، بیماری و.... می باشد.
امسال با پرداخت هزینه های ویزا به صورت ریالی، سعی شده که تا حد زیادی جلوی کار دلالان ارز گرفته شود تا زائرین دچار دردسرهای این چنینی نگردند. تعیین مرزهای خروج نیز توسط سازمان حج و زیارت و با توجه به منطقه ای که ویزا از آنجا اخذ شده، تعیین می گردد.

صدور ویزای اربعین
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

صدور ویزای توریستی ایران پس از حدود 20 ماه توقف ازسرگرفته شد

گلاره یوسف پور ، پنج شنبه 6 آبان 1400

براساس آخرین اخبار واصله، صدور ویزای توریستی ایران پس از حدود 20 ماه توقف ازسرگرفته شد.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :