آشنایی کوتاه با مراکز تفریحی برج میلاد

در هر دوره ای تهران نمادهایی داشته که می توان به اولین نمادش یعنی شمس العماره با برج و باروهایی بلند اشاره کرد که از تاسیس آن 108 سال می گذرد. این نماد به دستور ناصرالدین شاه ساخته شد. در آن زمان، این امکان وجود داشت تا از ایوان این بنا کل تهران را زیر پاهایتان ببینید. بعدها، نماد دیگری مانند برج آزادی ساخته شد با ارتفاعی بلندتر و در حال حاضر، ما شاهد بنایی تازه یعنی برج میلاد هستیم. با ما در راهنمای بازدید از برج میلاد همراه شوید تا بدانید برج میلاد تهران کجاست و با مراکز تفریحی برج میلاد آشنا شوید.

برج میلاد تهران

رستورانها

در برج میلاد انواع رستوران و کافه ها با انواع غذاهای مختلف وجود دارند که با توجه به سلیقه ای که دارید، می توانید انتخاب کنید. اما، رستورانی که در برج میلاد از همه بهتر و یکی از مراکز تفریحی برج میلاد بوده، در طبقه آخر این برج واقع شده و این امکان را به شما می دهد تا در حین خوردن غذا از منظره ای که جلوی چشمانتان است، لذت ببرید. اگر علاقه به کافی شاپ دارید و مایلید نوشیدنی میل کنید، می توانید به کافه تریا برج میلاد بروید. موردی که کافه های برج را از بقیه کافه ها متمایز می کند، منظره ای است که برای میهمانانش فراهم آورده است.

رستوران های برج میلاد

بعد از کافه در راهنمای بازدید از برج میلاد، نوبت به فضای خاص دیگری به نام شربتخانه می رسد که محیطی سنتی دارد و به نوعی یادآور اصفهان هست، زیرا طرح اولیه این فضا از شربتخانه دوره صفوی برداشته شد. همانطور که از نام این فضا پیداست، انواع شربتهای ایرانی و سنتی در آن سرو می شوند.

شربتخانه برج میلاد

فضای لیزریوم

در فضای لیزریوم از لیزر به عنوان یک هنر استفاده می کنند. اما، نکته مهم این است که نباید این سالن را با سالنهای ورزشی یا مکانهای دیگر که یک لیزر ساده در فضا می اندازند، اشتباه بگیرید، زیرا با آوردن کلمه بخش (یوم) در آخر کلمه، به کلی نوع این هنر عوض شده و به هنری تفریحی و خاص که تجربه ای مهیج را برای مشتاقان به ارمغان می آورد، تبدیل می شود. به همین دلیل، لیزریوم یکی از مهیج ترین مراکز تفریحی برج میلاد هست. فضای لیزریوم در هر بار 50 نفر را می پذیرد و بعد از بسته شدن درها، چراغ ها خاموش می شوند. سپس، ویدئو آرت به صورت لیزری به همراه صدا و تصویر به مدت 15 دقیقه پخش شده که بسیار مهیج است.

فضای لیزریوم

پینت بال

از دیگر جاذبه های تفریحی برج میلاد، پینت بال برج است که مساحت، چیدمان بالشتک ها و روباز بودن، این باشگاه را از بقیه باشگاه ها متمایز می کند، زیرا حتی موانع داخل زمین با توجه به استانداردهای 2012 شیکاگو چیده شده و می توان گفت که بسیار بروز است. مشتاقان می توانند در روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت 8 صبح الی 22 و در روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت 8 صبح الی 24 به این باشگاه بروند. شما باید برای این تفریح مهیج که نمره 90 را از 100 گرفته، با تعداد 10 نفر یا حداکثر 18 نفر وارد زمین 1500 متر مربعی شوید. باشگاه پینت بال برج میلاد این امکان را دارد تا درخواست کنید از بازی شما فیلم بگیرند تا بعدها برایتان بعنوان بازی خاطره انگیزی بماند.

پینت بال برج میلاد
پینت بال برج میلاد 2

باشگاه راپل

راپل در معنای لغوی به معنای فرود آمدن از ارتفاع معین یا پرواز در هوا به صورت عرضی با کمک دستگاه های مخصوص است. برج میلاد هم باشگاهی برای این ورزش و تفریح فراهم آورده است. مقابل این برج، مهمانسرایی وجود دارد که شما با کمک طناب و دستگاه های مخصوص در میان زمین و آسمان معلق شده و به سمت میهمان سرا در هوا حرکت می کنید. این باشگاه بزرگترین و بلندترین باشگاه راپل در ایران بوده و بسیار تفریح جالبی هست.

باشگاه راپل برج میلاد

پیست دوچرخه سواری

از دیگر جاذبه های گردشگری برج میلاد، پیست های دوچرخه سواری آن است. اگر آماتور هستید، ناراحت نباشید زیرا، فضایی جدا برایتان در نظر گرفته شده و حتی اگر آنقدر حرفه ای هستید که توردوفرانس را دنبال می کنید، باز هم برایتان پیستی در نظر گرفته شده است. اکثر پیست ها در پارکهای جنگلی یا باشگاه های سرپوشیده قرار گرفته اند اما، باز هم مزیتی که این پیست ها را از پیست های معمولی جدا می کند، منظره ای است که در حین ورزش می توانید ببینید. خوب است بدانید که اگر خودتان دوچرخه داشته باشید، دیگر نیازی نیست مبلغی بپردازید. شما می توانید همه روزه از ساعت 9 صبح الی 22 به این باشگاه مراجعه کنید.

پیست دوچرخه سواری برج میلاد

برج میلاد تهران کجاست (اطلاعات کلی)

آدرس: تهران، میان بزرگراه حکیم غرب، بعد از بزرگراه چمران

تلفن: 0218585

ساعات بازدید: همه روزه از ساعت 9 صبح الی 23

وبسایت: miladtower.tehran.ir

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

آشنایی با برج میلاد تهران | آسمان خراشی در پایتخت ایران

بهار یعقوبی ، چهارشنبه 7 شهریور 1397

برج میلاد تهران رو در این مطلب به طور کامل براتون توضیح دادیم تا آشنایی کلی با معماری خارجی و مکان های داخلی اون داشته باشین.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :